zondag 12 februari 2012

Valentijn post...

Mijn Valentijn post gaat over
Frederik
Deze verliefde knul heeft zijn liefdeshart al
klaar voor zijn liefje Maribel...
Hij wil zijn liefje verassen met een
liefdeshart gevuld met heerlijk ruikende lavendel..
zo kan ze altijd aan haar Frederik denken
Zijn moeder roept Frederik...hij heeft
een brief gekregen...hij denkt van zijn liefje
Maribel
Dit is de brief die moeder aan Frederik geeft...
ze lacht en zegt:))  Zo jongen een liefdesbrief...
zeker van je liefje hihih...
Hij rent naar boven naar zijn kamertje..
hij ligt op zijn bed...een brief van zijn vriendinnetje...
Hij is zo blij...snel de brief open maken!

Frederik heeft zijn hoed afgezet...en zijn Valentijn hart
gepakt...hij duwt deze verdrietig tegen zijn borst...
Hij is zo verdrietig....de  brief van Maribel bracht
slecht nieuws!!!!
Maribel heeft de verkering uitgemaakt...
Ze heeft een ander liefje gevonden...ene Paul.
een sukkel die het hart heeft gestolen van zijn liefje!
Hij is zo verdrietig...en voelt de tranen achter
zijn ogen branden...
Moeder roept Frederik al..ze moeten eten...
Maar deze knul kan geen hap meer door zijn keel krijgen...
Hoe moet hij dit zijn moeder nu toch vertellen!
Hij moet alles even goed tot zich in laten werken...
Geen liefje meer...ohhh..Maribel hoe kun je me dit toch
aandoen...
Ik hou toch van je!!!
Frederik ligt te woelen op zijn bed....
De brief ligt op zijn kussen...hij heeft de brief inmiddels
wel tien keer gelezen...
Hij pakt verdrietig zijn hart...en denkt...aan wie kan
ik dit liefdeshart dan geven voor Valentijn...
Wie kan ik verassen...ik vind Annemijn ook wel erg lief..
Ja dat is een idee...ik stuur mijn hart naar Annemijn...
Zij lachte pas nog in de klas naar mij..
ja daar gaat het hart naar toe...zij wordt mijn nieuwe
liefje..
Het gaat alweer met Frederik....
Hij droogt zijn tranen en besluit ..
 dit liefdes hart gaat naar Annemijn....

Ja meisjes zo gaat het soms met de liefde...
gelukkig dat Frederik er toch weer snel overheen is over
zijn liefdes verdriet...hihihi..

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie Valentijn hebben...
vol liefde en warmte. zoals iedereen dit verdiend..

We zijn allemaal 
geboren voor de liefde..
Liefde is fantastisch...
Onschuldig, zachtaardig...

44 opmerkingen:

Ron Anger zei

Simply stunning. Absolutely breathtaking.

Eliana zei

Very sweet! I loved it!

Elly zei

Wat heb je dat weer heerlijk geschreven Marijke! Arme Frederik...gelukkig is hij snel over zijn luddevedu heen :-). Dat ie maar gelukkig mag worden met zijn nieuwe liefje :-)

liefs, Elly

Created by Essie zei

Een beetje sneu voor frederik, maar het komt allemaal weer goed. Gelukkig maar . Wens hem sterkte en veel geluk

Liefs
Esther

Helena zei

Wonderful!!!!!!!!!!

Het lijstje van brocante zei

Wel heel verdrietig,gelukkig is het goed afgelopen met Frederik,hoop dat hij weer gelukkig word met zijn nieuwe liefje,alleen is maar alleen!!!!
We zijn op de wereld om lief te hebben,dat geld ook voor Frederik!!!
Fijne Zondag Marijke & lieve groetjes,
Silvia

Zaanse Zolder zei

Die Maribel zeg ! Da's echt niet grappig voor Frederikje maar zoals vaak bij kleine jongens... het komt goed met een nieuw liefje...

maddyrose zei

Poor Frederikje. To have his heart broken by his true love. It's good to know that he is open to the possiblity of new love. The photos are beautiful to look at and the story of Frederikje was delightful. Happy Valentine's Day, Marijke. Hugs

Christine zei

Hahhaa, die kaart is wel heel leuk en laat die straat nou hier niet ver vandaan zijn.
Mijn oma woonde in de zijstraat.
Oh Marijke, wat heb je toch een beroep gemist meid,.
Je zou zo goed verhalen vertelster zijn geworden.
Ik voelde de traantjes ook al branden.
Liefs en dikke knuffels Chrissie

Marjanne zei

ach ja.... één verloren... tien er voor terug zeggen ze hier in Frankrijk, gelukkig is Frederik héél snel over zijn luduvudu heen...

Marjanne zei

ach ja.... één verloren... tien er voor terug zeggen ze hier in Frankrijk, gelukkig is Frederik héél snel over zijn luduvudu heen...

Anoniem zei

ohhh lieve Barones ,wat een mooi verhaal over Frederik:-)
En wat is hij prachtig mooi !!!
Fijne Valentijnsdag ,de postduif brengt jou iets hoor.

veel liefs dikke kus van mij ,carolinexxx

Riet zei

Wat een lief verhaaltje en wat een lieve Frederik. Gelukkig is hij gauw over zijn verdriet heen maar wil Annemijn hem wel? IK hoop dat we dit de volgende keer horen Marijke? hihi
Lieve groet van Riet

cristall zei

Hermoso amiga!! Besos desde España!!!

Carla zei

Gelukkig dat hij al snel een andere liefde vond.
Love happy endings!!

Jij ook een fijne Valentijsdag.

liefs Carla.

sirkkis zei

Onnellista ySTÄVÄNPÄIVÄÄ sinulle Marijke Rakkautta paljon ♥♥

Fia zei

Ahhhhhh wat een zielig verhaaltje over Frederik, hij kijkt er heel zielig bij..
Gelukkig heeft hij nu een andere liefde als Annemijn er in trapt!!!

Hahah Marijke wat heb je dit leuk verteld en het hartje weer zo schattig gemaakt..

Mooie week meis..
Liefs Fia

Rita zei

wat een mooi hart Marijke en wat een verdrietig verhaal over Frederik, hopelijk wordt zijn liefde voor Annemijn beantwoord.


groetjes Rita

Anita zei

Oooh wát een prachtig maar zielig verhaal over Frederik.
Een nieuwe liefde ?! Wordt vervolgd hihi
Wat een móói HART lieve Marijke !!!
Wens jou ook een liefdevolle Valentijn :-)
Groetjezz lfs mij X

vrouw Hommel zei

En zo simpel kan het gaan, ben blij voor frederik.
lieve groet

Evelyne zei

Wat weer een geweldig verhaal! Zoals jij het verteld en als je dan de bijbehorende foto's ziet leeft het verhaal helemaal. Alsof je de droefenis in de ogen van Frederik ziet.En dan het woelen in zijn bedje1
Je boek wordt zeker prachtig met jou verhalen en foto's.

Lieve groetjes, Evelyne

"Création" zei

Hey lief meiske,

Wat een heerlijk verhaaltje weer, ach gossie die arme Frederik, zie hem nu toch eens verdrietig op zijn bedje liggen.
Jij krijgt het echt voor elkaar dat de tranen in mijn ogen staan als ik dit droevige verhaaltje lees en zijn koppie in al die houdingen zie, zooooooo knap is dat!!!

Ga voor die lieve Frederik duimen dat Annemijn zijn nieuwe vriendinnetje wil worden.
Prachtig is Frederik, en ook het liefdeshart.

Tsja......zo kan het inderdaad gaan in het leven, als we maar warmte en liefde in ons hebben dan komt het allemaal wel goed...

We hoeven uiteindelijk geen LIEF te hebben om lief te hebben...

♥♥♥ "HAPPY VALENTINE" ♥♥♥

Liefs Josephine

Kays Kids zei

I'm so glad Frederick has found another dear girl to love. I wanted to wipe his tears away and tell him I love him.
Hugs
Kay

olé zei

Tus muñecos son preciosos, tiene vida propia con esa mirada. Yo también estoy enamorada de Federico me ha encantado su historia.
Un saludo desde España. Paloma.

Wateringen zei

Lieve Marijke


Aaach...Gossie toch!
Die arme Frederik....wat een verdriet...en hij bedoelde het nog wel zo goed met zijn mooie hart!
Gelukkig komt het allemaal wel weer goed.

En dat is het heerlijke aan een verhaaltje schrijven...je kan het lekker goed laten aflopen.

Wat is het een schattige beer en wat heb je de uitdrukkingen weer fantastisch goed getroffen!
Je zou hem zó in je armen sluiten en zeggen...kom maar bij mij hoor :-)

Een fijne dag en veel liefs!
Mia

Elke zei

Hallo lieber Frederik, leider verstehe ich nicht die ganze Geschichte. Aber sinngemäß schon.
Muß gleich mal den Übersetzer bitten mir zu helfen.
Danke für Deine Valentinsgrüße.
Ich habe Dich in mein Herz geschlossen.
Liebe Grüße von Elke

Julia K zei

Very handsome Frederick! He will be happy!

Anoniem zei

hee Lieve Barones ,wat hebben wij vanmorgen weer heerlijk zitten schateren van de lach:-) en awww wat fijn Frederikje komt gezellig bij zijn neefjes Bertram en Lodewijkje wonen :-),ik kijk er erg naar uit ,om deze lieveling in mijn armen te sluiten ,heel veel liefs ,en een dikke kus van mij,carolinexxx

teddy bears Marin to Venice zei

Veri eccezionale, her sweet.

Rosarita

Тереза Труханович zei

Какое прекрасное одинокое сердце!!!

Kris zei

Marijke,

What a sweet little story! I am glad Frederick found another love to give his heart to so he won't be sad.

I wish you and your family a very lovely Valentine's Day Marijke...I hope it is filled with love and happiness.

Kris

Michelle May zei

So beautiful! Oh my gosh! You are so talented my friend!

anita wijchen zei

Wat een schatje weer, en dan dat verhaaltje kreeg er tranen van in mijn ogen. Gelukkig is toch alles weer goed gekomen.

groetjes anita

DanArts zei

Oooooooo Fredrik je hebt mijn hart gestolen met je mooie ogen, dus mocht het niets worden wil ik graag je vriendinnetje zijn.
XXX Dana

christiene zei

Ha Marijke,wat zien er lief uit en dan jou verhaal er bij
zo lief zo zacht je roept ze met jou woorden tot leven Prachtig.
Fijne Valentijn voor jou Marijke.
Groetjes Christiene.

Workshop rozen van papier zei

Ha Marijke,

Wat heb je weer een grappig verhaaltje verzonnen en een schitterend hart gemaakt. Wat een mooi nostalgisch hart met dat kant, écht leuk!

Lieve groetjes Janny

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Ben een beetje laat met mijn reactie.. Heb je een fijne valetijnsdag gehad?

De fotoshoot van jou lieve Frederik ziet er zo mooi uit.., als ik deze bekijk wordt ik weer helemaal verlieft op mijn Frederikje.., die ik al weer 2 jaar geleden bij je mocht maken!!
Wat een leuke dag was dat..! Ben nog steeds heel blij met deze mooie beer!

Heel veel liefs,
Jacqueline

La Gata Coqueta zei



La Vida es espectacular y hay que aprovechar a disfrutarla en todas sus vertientes, incluido el carnaval que mañana es su día grande y algunos de los más jóvenes lo pasaran en grande devolviéndoles la alegría a los no ya tan jóvenes...

Te deseo un fin de semana lleno de todo aquello que tu alma necesite por abrigo...

Un beso
un abrazo
y mi aprecio
para siempre

María del Carmen


Ineke Trolineke zei

Eindelijk lukt het weer om berichtjes op een blog te plaatsen.
Lange tijd kon ik geen berichtjes meer plaatsen en gelukkig is het nu voor goed opgelost.
Ik heb je nog steeds gevolgd en het is nog steeds leuk.
Je mooie verhalen te lezen en je mooie foto's te zien.

Groetjes Ineke

Bonjade zei

Laat ik nu net niet Annemijn heten......zo jammer.
Wie wil er nu niet zo'n lief hart van deze lieverd........

Heerlijk hoe je het spannende verhaal vertelt....en dan die plaatjes erbij.........

Fijn weekend

Liefs

Shabby zei

è stupendo,meraviglioso,bellissimo,fantastico....non ci sono parole per la tua creatività e bravura!!!!
un saluto!

Annette zei

Wat een schitterende beer! Hij is F*A*N*T*A*S*T*I*S*C*H! Hier hou ik wel van, zo nostalgisch.
xoxo Annette

Celine zei

Hallo Marijke, ooh wat maak je toch mooie dingen! Ik was al een aantal keren op je site wezen kijken. Maar nog niet op je blog's. Ik volg je hoor! Misschien vind je het ook eens leuk op mijn blog te kijken :)
Lieve groet Celine

smutaskowe krzyżyki zei

Very sweet :)