zaterdag 4 februari 2012

Een roze babyshower

Deze post gaat over een prachtige dag...
een liefdevolle dag...
een dag om nooit meer te vergeten...
De BABYSHOWER van Lisa!
En dit is Joyce de beste vriendin van Lisa..
en wij..Joyce en ik hebben stiekem de babyshower
voor Lisa georganiseerd..
Samen hebben we mijn huiskamer versierd in
een suikerzoete droom...
Met allemaal lekkere zoete en roze hapjes..
en lekkere wraps.




Straks worden de glazen gevuld en geproost
op een nieuw leven...dat van ons kleine
meisje wat niet heel erg lang meer op zich
laat wachten...
Dit is Jet..en mijn nichtje...en zij maakt
de lekkerste taarten van de hele wereld!

Ook deze wonderschone cupcakes met
schattige babygezichtjes...zo lief!!
Dit zijn mijn lieve nichtjes..Jet en Femke..
En mijn lieve zus Greetje...zij is een liefje!
Allemaal opgepropt in mijn keukentje hihhiihi....

We hebben ons allemaal verstopt in de keuken...
en wachten vol spanning tot Lisa binnenkomt,
Lisa weet nog van niets...zij denk dat ze een 
fotoreportage krijgt van haar vriend Dennis, maar
hij zegt nog even thuis en boor op te moeten halen...
en dan Surprise....
Kijk hier komt ze binnen...
ze schrikt zich een hoedje als we allemaal
uit de keuken komen...

Ik heb met deze beelden even moeten slikken...
wat een vreugde en blijdschap!
En dit is Dennis...de aankomende vader...
hij ligt helemaal in een deuk...


Ohh...wat een schattige kadootjes...

En die taart was toch lekker!!
Kijk mijn meisie toch eens stralen..


Vriendinnen en collega's en de buurvrouw...
En hoe bijzonder...
Het is een vruchtbare tijd volgens mij, want er waren
maar liefst 5 zwanger vrouwen!
Van voor naar achter...Jet is 8weken..
Laura 24 weken..Patricia 31 weken..Lisa 33 weken ..
en Tessa ook 33 weken..
Zijn het geen plaatjes?
Tessa en Lisa van de dikke buiken club hihi..
Kijk ze eens pronken met hun mooie
buikjes...zo trots!

Dit was de babyshower van Lisa...een
mooie dag...een bijzondere dag...
een dag om nooit te vergeten...

En nu gaat het aftellen echt beginnen..
we kunnen niet wachten tot we kunnen
gaan knuffelen..

Liefs voor jullie allemaal!

64 opmerkingen:

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke,
wat een gezellige boel zeg !!!
Echt heel erg leuk allemaal,
fijne zondag nog,
winterse groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Blessed Serendipity zei

What a pretty and special baby shower party! Everyone looked like they all had a wonderful time. I LOVED the cake with the little baby on top. All the pregnant women looked so cute all lined up together. Thank you for sharing this. Congratulations to the new mommies to be.

xo,
Danielle

Pink Princess zei

Hee meissie, wat een vreugde en liefde...het spettert van het scherm ♥

PPFF kan weer eens niet slapen...veel te spannend allemaal...nog even en ik zet de grote stap...........nieuwe toekomst, nieuw land, nieuwe baan, nieuw huis...AAAAAHHHHH !!''Hihi, liefs van mij ♥

Evelyne zei

Wat een geweldige dag moet dit geweest zijn voor jullie allemaal!
De verrassing is echt op Lisa's gezicht te lezen.En wat had je het allemaal tot in de puntjes verzorgd, al dat roze, echt super!
Ja, nu gaat het aftellen echt beginnen!
Wat zal je kleinkind een lieve oma krijgen.
Bedankt Marijke dat ik een beetje mee mocht feesten met deze mooie fotosessie.
Lieve groetjes en voor morgen nog een fijne dag, Evelyne

Kays Kids zei

What delightful pictures of the baby shower. How special you had so many pregnant mum's there. Your daughter looks radiant. Not tooo long to wait now.
Special Hugs
Kay

cristall zei

Hola amiga!!! que fiesta sorpresa mas bonita!!! estoy segura de que tú hija se emocionó mucho y pasó una tarde estupenda rodeada de sus mejores amigas.
He podido comprobar a traves de las fotos, de que en esta fiesta no falto ni un sólo detalle.
Éra el marco ideal para una fiesta tan especial.
Ahora toca esperar para ver la carita a esta niña tan deseada.
Espero que tenga una hora corta.
Espero ver en otra entrada la presentación de la niña.Espero ansiosa.Besos desde España!!!!

FrauHummel zei

Hej Marijke,
oohhh, was für eine tolle Sache! Deine Tochter wird platt gewesen sein.....so eine Überraschung! Man sieht an den fröhlichen Gesichtern, wieviel Spass alle hatten! Und dann sind da so viele runde Bäuchlein- wie süss!
Ich denke, das war ein Gewusel und Gekichere die ganze Zeit...und das alles in diesem Traum in rosa! Ihr hattet so schön dekoriert, die Torte ist einfach eine Wucht!
Bis bald,
herzlichst
FrauHummel

Zaanse Zolder zei

Wat ontzettend lief dat jullie dit voor Lisa georganiseerd hebben, ze kijkt ook zo blij !
Het ziet er allemaal zo roze en lekker uit en dan al die bolle buiken, ha !

Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat ziet het er allemaal prachtig en heerlijk uit.
Schitterend zoals jullie alles versierd hebben en wat een mooie verassing voor je dochter.

Ik heb genoten van je post!

En nu nog heel even geduld hebben.

Fijne zondag!

Lieve groet,

Loes

Chrissie zei

Wat een leuke post en wat een verwennerij voor Lisa en ook een beetje veel voor Dennis natuurlijk.
Dat ziet er goed uit allemaal.
Ik vind het zo super dat er zoveel aandacht wordt besteed aan een zwangerschap.
Ik heb dat nooit gekend en ben dus stiekempjes wel een beetje boel jaloers hoor.
Maar jij bent dan ook wel een bijzondere moeder Marijke, een mensen moeder zeg maar en dan begrijp jij wel wat ik bedoel.
Heerlijk die dag, en goed vastgelegd op foto, dus nooit meer te vergeten.
Liefs Chrissie en een hele dikke knuffel XXXXXXXXXXXX

Het lijstje van brocante zei

Wat een liefdevol FEESTJE!!!!!!
Ook had ik nog nooit gehoord van een BABYSHOWER ,dat zal de leeftijd zijn Marijke!!!!!
Het ziet er SUPPER geweldig uit,mocht mijn dochter Alischa zwanger raken weet ik wat ik moet doen,hihi
Nog een fijne Zondag & lieve groetjes,
Silvia

Sezoentje-Sonja zei

Wat is dit een prachtige fotoreportage van een heel bijzondere gebeurtenis. Marijke toch, jij bent me toch eentje zeg, dit is allemaal zo tot in de puntjes verzorgd, wat een heerlijke babyshower. En die taart, wooow. Je ziet op het gezicht van je mooie meisje dat ze er ook heel gelukkig mee was. Ze heeft een groot geluk hoor om zo een liefdevolle mama te mogen hebben die dit allemaal voor haar uitdokterd, wat zal ze genieten van haar zwangerschap.
Nog heel eventjes wachten hoor Oma, jij gaat je zo heerlijk kunnen uitleven met knuffelen, het is echt iets voor jou hoor, zo een klein lief meisje, ze zal jullie leven zo veel mooie momenten schenken. Het is jullie allemaal zo van harte gegund.
Geniet vandaag maar lekker na van deze hele bijzondere dag,
heel veel liefs, Sonja

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit en wat hadden jullie het mooi versierd met alle roze hapjes. En nu maar aftellen...spannend hoor!

Groetjes,
Esther

Laurina Bartmann-Lucius zei

Het lijkt wel een sprookje, wat mooi allemaal. En wat kan Lisa trots zijn op zo een mama die dit allemaal voor haar regelt. En zo te zien hebben jullie een hele leuke dag gehad.

wesliane zei

magnifique fête la decoration est sublime et ces gourmandises me donnent envie
bravo

Anoniem zei

hoi lieve Marijke,

wat een verrassing voor Lisa en wat een lief en blij gezicht. In `e`en woord geweldig... Lisa geniet van de laatste loodjes het is zo'n mooie ervaring en dan ..... lekker knuffelen met je kleine meisje ;-)

Coby xxx

Fia zei

Ohhhhh wat een mooie roze party heb je voor je meisje gehouden Marijke....alles ziet er zo heerlijk gezellig, verzorgd en....lekker uit!!
Mooi al die zwangere buikjes is toch altijd heel bijzonder om te zien.
Leuke foto,s en iedereen geniet.....leuk dat wij ook mochten meegenieten meid.

Hele gezellige Zondag
liefs Fia

Peeters Liliane zei

Goh Marijke dat moet toch wel een verrassing geweest zijn voor je mooie dochter. Zo mooi versierd en al dat lekkers!!! Wat zal ze blij geweest zijn!
Lieve groetjes,
Liliane

Thuis bij Tjits zei

oh wat zal Lisa hiervan genoten hebben, geweldig!! alles is met zoveel liefde voorbereid, dat straalt van alles af.. de schitterende taart, de lekkere hapjes, de versiering.. en wat is het mooi om te zien dat moeder en dochter zo op elkaar lijken!!

fijne zondag en lekker van nagenieten!
liefs van Tjits

Anoniem zei

Mam ik vond het gisteren zo geweldige dag! Het was 1 van de mooiste dagen uit mijn leven! Echt super bedankt lief moedertje van me! En wat een leuke foto's! Het was echt een onvergetelijke dag en wat zijn ik en mijn meisje verwend hihihihi heel de kast ligt vol :-)
Mam bedankt dat je dit allemaal voor mij gedaan heb, weet niet hoe ik je moet bedankten!
Ik hou zielsveel van je

Liefs en een dikke kus van je dochter en een heel klein kusje alvast van je kleindochter!!

Elly zei

OOh Marijke, Ik heb het niet droog gehouden bij het zien van de foto's en lezen van je verhaal hoor. Wat een liefde spreekt hieruit!! Heerlijk, heerlijk, heerlijk!!! Hoe dankbaar mag je zijn dat jullie dit zo mogen delen. Geweldig!
Ik wens jullie voor de laatste loodjes een hoop geduld hihi, en voor Lisa een goede gezondheid en een heel voorspoedige bevalling!!
liefs, Elly

Rozen van Papier zei

Wat een subliem idee, en wat ziet het er lekker uit! En wat een dikke buikjes allemaal, haha!Wat een verrassing voor Lisa!

Lieve groetjes Janny

marijke zei

geweldig marijke dat we zo mee hebben mogen genieten schitterend , dat had je toch in mijn tijd allemaal niet maar zou er ook wel blij mee geweest zijn
en al die dikke buikjes rondom in de keuken dat wordt druk als al die koters geboren zijn.
prachtige reportage , zou je een mooi scrap boek of zo van moeten maken als herinnering, dat kun je vast
heel veel genieten voor jullie allen en spannende tijd nog te gaan

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Wat een prachtig kado voor Lisa.
Ohh...wat zullen jullie genoten hebben!
Zo'n heerlijk romantische babyshower.

De liefde en warmte spatte van de foto's af en ik heb vanuit de verte hevig zitten mee genieten.

Wat lijkt het me heerlijk om zoiets mee te maken!

En dan de vreugde die jullie eraan hadden om het allemaal stieken voor te bereiden!
Heerlijk he meis.
Niets fijner dan iemand waar je van houdt zo eens lekker in het zonnetje te zetten:-)

Ik heel fijn begin van de zondag waren deze prachtige foto's voor mij.

Wens jullie nog heel mooie verwachtingsvolle weken toe.

Liefs.....Mia

Anita zei

Hi lief mens,

Wow het GELUK spat hier letterlijk van het scherm !!!!!
Gewéldig dat je dit voor Lisa hebt georganiseerd.
En zoals altijd met de puntjes op de, in dit geval, roze i :-)
Wat ziet het er allemaal héérlijk en super verzorgd uit !!! Alleen al een feestje om naar te kijken.
Dit kleine wondertjes wordt binnenkort met alle LIEFDE ontvangen. Wat een fantastisch vooruitzicht !!!!!

Lieve Lisa GENIET van de laatste loodjes en Marijke: nog even geduld want volgens mij kun jij écht bijna niet meer wachten ;-)

Dikke klapzoen op je neus X

sirkkis zei

Oikein minun kieli nuolaisi ilmaa kun katselin kauniin pöydän vaaleanpunaisia herkkuja. Kaikilla uusilla äideillä kauniit vauvamassut.

Laura zei

Que fiesta tan bonita !!
Estáis todas muy guapas y contentas !

Es precioso estar embarazada, verdad ?

Un besito desde Barcelona ! :)

lien zei

Wat leuk, zo'n dag zal ze nooit meer vergeten! Is eigenlijk heel Amerikaans he? We hebben het voor mijn zus georganiseerd, zij werkte destijds bij een Amerikaans bedrijf, en daar was dat heel gebruikelijk. Eigenlijk zou elke zwangere zo'n party moeten krijgen! Ziet er geweldig uit, nu wachten...
Liefs Carolien

Janny, Especial and More zei

Wat bijzonder! Het is één mooie roze wolk!

Francien zei

Oh wat een prachtige foto`s Marijke...wat zal het een gezellig feest geweest zijn met die mooie en zeker lekkere hapjes....ik vind het een heel leuke "gewoonte"zo`n babyshower....je hoort het niet vaak hier maar des te meer in Amerika...ik heb er ook nooit een gehad maar ik denk dat je dochter en de andere meiden dit nooit zullen vergeten......wat een speciaal mens ben je toch....altijd aan anderen denkend.....prachtig....groetjes FRancien.

Riet zei

Oh wat een heerlijk feest is dat geweest. Het ziet er allemaal zo schitterend uit en wat heb je een prachtige schoonheid van een dochter. Ze is mooi zwanger en haar vriendinnen ook. Wat een feest, straks allemaal babies van dezelfde leeftijd.Enig.
Lieve groet van Riet

maddyrose zei

Marijke, the baby shower photos are wonderful. The food looks both beautiful and delicious. I love the cake with the baby on top and the little cup cakes are delightful. This is probably the most beautiful baby shower ever. The expectant mommies are lovely and everyone looks like they're having a great time. It is always a joy to come here for a visit. Have a wonderful week, my sweet friend. Hugs

Anoniem zei

Hee lieve barones ,

Wat lief dat jullie dit voor Lisa hebben gedaan ,wat een prachtige mooie fotootjes ,en wat ziet het er gezellig uit allemaal!:-)En wat leuk , die buikjes op de foto...wat een mooi gezicht:-)
fijne zondag nog lieve marijke,en veel liefs van mij ,caroline xxx

Created by Essie zei

Wat een heerlijke gezellig blog bericht. wat een gezellige boel. Een hele mooie roze wolk. Wat leuk dat jullie dit allemaal voor haar hebben geregeld. Een hele mooie herinnering

Lieve groet
Esther

Achter de schermen bij de Sprookjesboom zei

Lieve Marijke,

Wat ziet alles er prachtig uit! Ook hier is aan alles gedacht net als bij je schepseltjes... Wat boffen jouw dochter en haar vriend toch met zo'n mams als jij... Wat zal dit kindje opgroeien in een liefdevolle omgeving!

Nog eventjes en dan kunnen jullie haar in het echt bewonderen, en je zult merken dat je liefde dan nog verder gaat dan dat je ooit had gedacht... ( dat weet ik dan weer van mijn mams, die enorm van onze meiden geniet en het een feestje vind als ze er weer zijn)

Lees je blog altijd met veel plezier en ik kan dan ook niet wachten tot de eerste foto van het prinsesje op mijn beeldscherm verschijnt.....

Lieve groet, Rosalie

Carla zei

Een geweldig dikke buiken feestje dus!!
Geweldig....dan valt al dat lekkers wat op tafel staat ook niks meer uit toch....de meeste hebben toch het idee dat ze voor twee moeten eten...whaha
Die taart!!!....super mooi....
Leuk hoor zo'n verassing!!

liefs Carla.

ps. heb je een mail gestuurd hoor.

Ric Rac and Polka Dots zei

What a wonderful post. I love the pictures, you do such a good job. It makes me think I need to go take photography classes.
the baby shower looks so beautiful and it looks like everyone had a wonderful time! I'm thinking this lovely shower made the mother-to-be very happy!
Thanks so much for sharing these wonderful pictures. Tell me, how did you learn to take photos like this?
Julie

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat is dat vast een prachtige dag geweest..! De liefde straalt gewoon van de foto's af! En die zwangere damens, wat mooi hé...

Je bent echt een heel bijzonder mens Marijke.., dat je deze mooie dag voor jou lieve kindje opgezet had! Het zal raar klinken.., maar ik heb een traantje mogen weg pinken bij het zien van al deze liefde en schoonheid...

Al het goede wens ik aan jou meis..

Knuffel,
Jacqueline

Marjanne zei

wat een heerlijk feest als voorbereiding op het komende wonder!
wat hebben jullie genoten, 3keer, de voorpret, het feest, en de napret!

Marjanne zei

wat een heerlijk feest als voorbereiding op het komende wonder!
wat hebben jullie genoten, 3keer, de voorpret, het feest, en de napret!

Vintage Girl zei

Hi dear Marijke,

what a great idea to celebrate a babyshower party. It looks like you all have had a blast! So wonderful photos...all these pink stuff, the baby cake and the little cup cakes...wow. Did you all that?...Great Job!
And everyone looks so happy. It´s always a great delight to visit your blog.

Have a wonderful week, sweet Marijke,
bis hugs, Birgit
XOXOXOXO

Hope to meet you in May!

"Création" zei

Hey lief zonnestraaltje,

Mijn mond valt wederom open, ohhhhh, wat hebben jullie een geweldige Roze Babyshower voor Lisa georganiseerd. Echt iets om nooit meer te vergeten, zo liefdevol en PRACHTIG samengesteld allemaal. Een heel bijzondere mooie taart die Jet je nichtje voor Lisa heeft gemaakt, een juweeltje en zo lief en levensecht dat kleine babytje op de top van de taart, echt vakwerk!!!

En wat een zalige voorpret om dit samen allemaal te organiseren, zo lief ook te zien hoe Lisa helemaal verrast is bij binnenkomst.

Er is ook werkelijk aan alles gedacht. Je bent een TOPmoeder!!!

En dan al die lekkernijen, allemaal heerlijkheden waar ik graag mijn tanden in zou zetten hihihi, lekker suikerzoete smullertjes. Er zal vast niets overgebleven zijn met nog meer dames in blijde verwachting, toevallig hé en erg leuk straks dat de kleintjes een beetje met elkaar kunnen spelen.

En dan nu nog heel even de laatste periode alvorens de kleine prinses geboren gaat worden.

Je ziet er FANTASTISCH uit Lisa, stralend en gelukkig, zo fijn omdat te zien.

In één woord SUPER---SUPER---SUPER deze overgetelijke mooie en zo liefdevolle dag.

Liefs Josephine

Maia zei

Wat een prachtig lieve surprise voor je dochter!
Ik ben helemaal jaloers op zo'n moeder en ga de plaatjes zeker opslaan zodat ik over ....tig jaar ?( mijn dochter is pas 15) ook zo'n leuk feestje kan maken voor haar.
Wat een super mooie taart met dat babytje erop en die cup cakes moooi!
Het creatieve zit toch zeker wel in de familie hoor!
Nou aanstaande trotse oma geniet heerlijk van de laatste weekjes zwangerschap samen!
Heel veel liefs Maia

Carine zei

Wat een vreugde, wat een feest, gezellig en wat een verrassing. Een gewoonte dat wij weer niet kennen hier in Belgie. Ik wens Lisa nog het beste en wacht met ongeduld af naar je vreugdekreet !!

Lieve groetjes
carine

't Glimmenhofje zei

Hoi lieve Marijke,
Wat een lieve post is dit toch weer! Ik dacht in eerste instantie dat je kleindochter geboren was, toen ik de eerste roze foto voorbij zag komen! Maar toen ik op je blog ging kijken en de foto's zag en je verhaal las, was ik zo blij verrast en zat ik met een grote grijns op mijn gezicht te lezen en te genieten van je lieve foto's! Wat heerlijk dat jij je dochter op deze manier even kon verwennen en wat heb jij toch een fijne familie en een heerlijke grote groep lieve mensen om jullie heen. Wat een rijkdom!! Die foto hoe jullie in de keuken je verschuilen is geweldig en daar hebben jullie vast veel schik om gehad!
Heerlijk om er even bij aanwezig te zijn via jouw foto's en te zien hoe onwijs je dochter ervan genoten heeft en verwend is!! Ennee...Lisa...ik kan me heeeeeeel goed voorstellen dat jij heel veel van je moedertje houd, want het is er ook echt eentje uit duizenden. Geef haar nog maar eens een extra dikke knuffel en koester deze momenten!! Ik stuur jullie ook een hele dikke knuffel en geniet van de laatste weekjes voor het zo gewenste kindje er is, want dan stap je een heel nieuw leven binnen....en dat leventje wil je nooit meer missen!! Hele fijne week en heel veel groetjes, Joyce.

gerrie zei

Wat een gezellige dag moet dat geweest zijn!
Alles zo goed geregeld en zo mooi in het roze.
Prachtig ook die taartjes!!
groetjes gerrie.

Jet zei

Lieve Tante..
Wat een leuke en mooie foto,s! Het was een super leuk feessie!!!

Tot snel lieve Tante Dikke kus Jet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een feesttttt en wat een vruchtbare familie bij jullie hahahahah wat een pret zeg en zo mooi en leuk versiert heerlijk genoten met ze alle dat is te zien ....nou maar aftellen lekker genieten he .....veel plezier daar nog lieve groet en een knuff van mij ...rosita

ByVonneThuis zei

Wat een geweldige post.
Ik heb echt zitten genieten, dank je wel.
Wat was alles prachtig versiert, jullie hadden echt je best gedaan.
Zo te zien heeft iedereen super gezellige dag gehad.

groetjes Yvonne

Nely zei

So wonderful the baby shower party,so lovely and fun pictures...kisss Nely!

Kris zei

It won't be long now Marijke! It seems the last month is the hardest. Soon you will be able to get your arms around that sweet baby girl.

The beautiful shower and warm smiles from family and friends make for a very special time. All that food has made me hungry LOL!

Give my very best to the Little Momma and Papa!

Yvonne zei

Wat ziet dat er allemaal lekker en suikrzoet uit.

Leuk gedaan.
Gr Yvonne

Miss Petula Pie zei

Is so nice to see a group of friends and family with much love!!!
Hugs
Miss Petula Pie - Patrizia

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Oh Marijke!...What an exquisite and beautiful baby shower! I'm sure Lisa and Dennis loved it!! Your home is so lovely!! I'm so excited and happy for you all!
Love and Hugs,
Audrey/USA

Karin zei

Och Marijke wat prachtig om te zien een gelukkige dochter tijdens haar suprise party!
Geweldig zoals het eruit ziet!
En nu dus wachten op jullie kleinkind..spannend..is het het eerste kleinkind?
Geniet samen met je dochter van deze bijzondere tijd.
groetjes karin

Milly Me® Teddy Bears zei

Ahhhhhhhhhh meis wat een speciale verrassing en alles PINK!!! Mooi!!! De roze taart is geweldig, bijna jammer om in te bijten, maar hij ziet er wel erg YUMMIE uit hoor ha ha.
Ik denk dat het het mooiste meisje van de hele wereld wordt.
En ze krijgt beslist de superliefeste oma die je je maar wensen kan.
Ik hoop dat alles goed gaat...het gaat nu echt spannend worden hoor. Lieve groetjes, Thea ♥♥♥

Karin zei

Och Marijke wat geweldig je eerste kleinkind,kan me helemaal voorstellen dat je in de wolken bent :-)
Onze oudste dochter gaat in April trouwen..echt zo'n prinsessehuwelijk met alles erop en eraan...daar zijn we ook helemaal vol van,wat een belevenis..fijn he om zoveel moois mee te mogen maken!
Nog 6 spannende weken en dan mag je je kleinkind in de armen nemen..tranen van geluk weet het zeker,geniet ervan!
liefs karin

Zazoe zei

Lieve Marijke,

dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ben er nog steeds hoor, maar even wat minder actief hier! ;-)

Maar wat heb ik weer genoten van jouw blog! Heerlijk om zo'n mooie shower voor je meissie te mogen organiseren. En wat zal ze hebben genoten, dat kan niet anders! Genieten jullie nog maar lekker van alle voorbereidingen en voorpret. Straks wordt dat mooie wondertje geboren... heerlijk.

lieverd, ik stuur je een dikke knuffel en een klapzoen op je neus XX

Liefs, Nina

christiene zei

Ha Marijke,veel werk maar het mag gezien worden.En het is zo te zien is het een onvergetelijke dag geworden
voor je dochter en al de andere aanstaande moedertjes.
Ik wens ze hier bij heel veel geluk met de kleine wondertjes die gaan komen.Mooi om dit mee te kijken.
Groetjes Christiene.

Anoniem zei

Hallo liebe Marijke,

schön, dass ich Dich gefunden habe. So viele schöne Dinge zum Träumen.
Leider hat das Pirotkindje, in das ich mich verliebt hatte, schon ein neues Zuhause gefunden.

Herzliche Grüße sendet Dir Elke
www.dekoklee.blogspot.com

KatyBo zei

Fabulous! Tot tranen toe geroerd! Ik geniet van je blog, het is zo goed, comfortabel ...

KatyBo zei

Zo'n leuk cadeau voor je vriendin! Zo'n heerlijke vakantie! Ik ben nog steeds onder de indruk!

Annette zei

Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit. Mooie foto's! Wat een surprise!
Het moet een heerlijk feest zijn geweest!
xoxo Annette

Anoniem zei

Үоu can fіnd a Rаѕpberry
Ketones program. The doctor I had good thіngs about your goals.

Watеr гaspberry ketones tipѕanԁ
fat flushing secrеtѕ. The two weight-loss
drugs promoted by the Cochrane Dаtabаѕе Ѕyst Reѵ.
Combine that with рraсticality, reasonability, and I'd love you more motivated to lose weight permanently should not be your 100%. Or, consider splitting your meal.

my webpage ... http://www.frontfocusmedia.com/wp/2010/06/18/hello-world/