vrijdag 10 februari 2012

BJD doll Julia is een plaatje!

Hay blogsissies...
Dit is mijn verjaardagskado....
Lang heb ik op dit mooie meisje moeten
wachten...
Ik heb haar gekregen van mijn man en kinderen,
wat een prachtig kado!
Haar naam is Julia..en ze komt van ver...
van Japan..Noord Korea..
Julia is een BJD doll..
en ze is gemaakt door een poppenmaakster
en haar naam is Jung Ji Young...
Julia is een kunstenaars BJD doll..
en ze is speciaal voor mij gemaakt...
Een BJD doll kan al haar ledematen bewegen
dit d.m.v kogelgewrichten, deze zitten in de hals,
schouders, ellebogen, polsen, romp, benen, 
knieen en enkels...
Je kunt de ogen verwisselen, evenals het pruikje...
Ik heb zelf een wit pruikje gemaakt, dit maakt
mijn Julia zo zacht en sprookjesachtig!
Het pruikje en het hoedje zijn nu klaar..
nu ben ik bezig met haar jurkje...dit zal in de
stijl zijn zoals jullie van mij gewend zijn....
Maar hier ben ik nog even mee bezig, maar ik zal
jullie zeker de kiekjes laten zien, zodra Julia haar nieuwe
jurkje heeft.

Lieve bloggirls ik wens jullie een prachtig,
en mooi winter week-end, misschien wel op de
schaats...en een warme kop chocolademelk na afloop..



Er is altijd liefde in mijn wereld!

58 opmerkingen:

1717mk zei

Julia is so delicate, so lovely...

Юринова Наталия zei

she is so beautiful!!!

Helena_VS zei

Это великолепно, у меня нет слов...я просто перенеслось в волшебный Мир...мир сказки, добра, истины) Браво! Я не перестаю восхищаться Вашим талантом! Это Чудо!

с любовью,
Helena_VS
*)

Michaela zei

This is so beautiful!!!Michaela

Created by Essie zei

Wat een plaatje is ze. Nu al ben benieuwd naar het eind resultaat als je haar gestyled hebt.

Liefs
Esther

Het lijstje van brocante zei

Prachtig mooi is ze Marijke!!!!
Zo bijzonder ,speciaal voor jou gemaakt!!!!!.ze lijkt wel een ENGEL
Je zult ze vast een mooie jurk geven,kijk er naar uit als ze aangekleed is.
Ook een fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Belka zei

Она как фея из сказки!! Красивая и нежная!! Жду продолжения этого волшебства)))

Marguerite zei

Ohh wat een mooie ogen.
Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze klaar is. Hou ons maar lekker in spanning.
Groetjes Marguerite

Knillie Bears zei

Wat mooi ,wat een mooi verjaardag's cadeau.Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze klaar is.

Groetjes Corina

Zaanse Zolder zei

Wat een prachtig cadeau !
Die ogen... sprekend, beetje afwachtend, maar toch nieuwsgierig naar wat komen gaat... naar het mooie jurkje wat haar nieuwe poppenmams voor haar gaat maken... oh meis je bent verwend !
xx Syl

marijke zei

och zeg wat een gaaf koppie is dit schitterend cadeau kan niet anders zeggen

Fleur zei

Wat sprookjesachtig! Prachtig!

Raminhos de Pano zei

Que coisa mais linda!
A bonequinha mais linda do mundo!
Estou encantada,parabéns .
Ela é linda de viver.
love Fernanda from Brasil.

Raminhos de Pano zei

Querida amiga,seu presente "Julia"é linda,estou anciosa para ver o vestido que você esta fazendo para ela.
Agradeço o chocolate quente.
love Fernanda from Brasil.

Rita zei

wat een geweldig verjaardagscadeau!


groetjes Rita

Chrissie zei

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Marijke,
Wat een plaatje, wat een cadeau.
Lang gewacht en toch gekomen.
Ik ben helemaal weg van haar.
Oh Marijke, zet je haar goed weg,want binnen kort komt die andere engel en als die eenmaal kan kruipen!!!!!
Ik kan me voorstellen dat je je ogen niet van haar af kan houden.
Bofkont!!!
Heel veel liefs en een fijn weekend Chrissie

Carla zei

Ze is werkelijk een plaatje hoor...mooi kado!!
Jij maakt haar vast nóg mooier dan ze al is.

fijn weekend meis...liefs Carla.

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat ben jij verwent zeg met zo'n mooi cadeau!! Prachtig! Ben wel beniuwd welke jurk ze gaat krijgen van jou, het zal zeker beeldig bij haar staan!

Wens je een liefdevol weekend toe..

Lieve groet,
Jacqueline

Anna zei

She is so sweet and beautiful!!
Hugs
Anna

Riet zei

Wat is ze prachtig Marijke, Die oogjes zo mooi en dat haar past er zo helemaal bij. Beeldschoon.Wat een aanwinst en zo'n prachtig kado.
Lieve groet van Riet

The Bear's Blog zei

Beautiful. Such a sweet face.

Happy Weekend.

liesje zei

Wat ziet ze er prachtig uit!!
Een lief popje om te koesteren.
Lieve groetjes Carine

Marjanne zei

wat een beeldig prinsesje dit popje... wat zal ze het goed hebben bij jou!

sirkkis zei

Hei sinä ihana taiteilija, tuo nukke on upea kauniit silmät ,kuin kauriilla. Peruukkia rakastan ihanan valkoinen. Nyt odotan jännityksellä kuinka kauniit vaatteet hän saa. Ihanaa viikonloppua sinulle myös ♥

Berbel zei

Wat een mooie pop, dat gezichtje zo teer en lief. Wat een heerlijk "klusje" om kleding voor dit meisje te maken, veel plezier ermee.
Groetjes Berbel

Milly Me® Teddy Bears zei

Dromen worden dus werkelijkheid Marijke ♥ Wat een mooi dromerig gezichtje heeft ze. En jou kennende krijgt ze vast een heeeeeeeele mooie jurk. Geniet van haar en van het weekend meiss. Lieve groetjes, Thea xoxo

Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat prachtig is ze.

En wat mooi dat je dit voor je verjaardag hebt gekregen.

Schitterend!

Lieve groet,

Los

Vintage Girl zei

Hello my dear Marijke,

oohhh...this doll is just incredible!! What a wonderful gift your family gave to you....your birthday was recently?
I want to wish you "Happy Birthday" (better late than never ♥, stay healthy and may all your dreams come true.

Have a wonderful weekend,
hugs and kisses,
Birgit

SwetlanSi zei

Fantastic, a beautiful face! It is perfect!

Alexandra zei

Hoi Lieve Marijke,

Wat een schitterend gezichtje heeft ze.
Die ogen, zo mooi!!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je weg bent van haar.
Je hebt echt schitterende foto's van haar gemaakt.
De hond die je hebt gemaakt is ook heel erg mooi (vorige post).
Ik wens je een heel fijn en goed week-end.
Lieve groetjes, Alexandra.

House of Seasons zei

Wat een feest om zoiets moois te krijgen! En iedere keer genieten als je er naar kijkt!
Liefs
Lia

Pink Princess zei

Wat is ze MOOI ♥♥

Liefs van mij♥

Harletka zei

She is beautiful! Gorgeous. I love BJD. This is my favorite dolls. I'm their true fan. I have a lot of BJD.
Best regards:).

Kays Kids zei

The love in my world I send to you Marijke. Happy Birthday
Hugs
Kay

Thuis bij Tjits zei

wat is ze mooi!! wat een superkado!!
zo lief met dat mutsje en haar mooie haardos, ik ben benieuwd naar haar jurkje!
veel geluk met Julia!

heel fijn weekend en
liefs van Tjits

Anna zei

wat is ze super mooi! ze lijkt op een fairy, ben benieuwd naar haar jurkje...wat een verwennerij! geniet er maar van xxx

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Ik ben blij dat je zelf een pruikje hebt gemaakt, de pruiken die je me hebt laten zijn waren wel mooi maar dit is wel veel meer jou stijl, geniet vam je verjaardagskado ik kijk uit naar haar jurk, dat wordt vast genieten!!

Groetjes van sharon

GREETJE zei

Wat een ontzettend lief gezichtje. Het is gewoon genieten zo`n prachtig popje. Ook voor jou een fantastisch weekend gewenst.

GREETJE zei

Wat een ontzettend lief gezichtje. Het is gewoon genieten zo`n prachtig popje. Ook voor jou een fantastisch weekend gewenst.

"Création" zei

Hey Lieve Marijke,

Jaaaaa dit s echt een FANTASTISCH mooi kado wat je hebt gekregen voor je verjaardag, een echte BJD Doll SUPER!!!

Julia is werkelijk van grote schoonheid en wat heb je een fantastisch mooi wit pruikje voor haar gemaakt. Geweldig dat je deze pop in allerlei houdingen kunt zetten waardoor ze als het ware tot leven komt.

Die ogen.......ongelooflijk mooi, en ik ben heel erg benieuwd wat voor prachtige kleding je voor Julia gaat ontwerpen, het hoedje ziet er prachtig uit.

Jammer hé meis dat de tocht der tochten niet door kon gaan, maar de koffie staat voor jou altijd klaar hoor. En wie weet krijgen we toch nog een herkansing de winter is nog lang niet voorbij, alhoewel als ik de berichten hoor lijkt het er niet echt op.

Geniet van je PRACHTIGE Julia, het is een heel bijzondere pop!!!

Een heel fijn weekend lieverd,


Liefssssssssssssssssssssssssss
Josephine

Kris zei

Marijke,

Happy Birthday!! I hope you had a wonderful day. What a nice surprise for your Birthday. Julia is so adorable. I can't wait to see her dress!

I wish you a wonderful weekend too! No skating here (unless inside rink) no snow...there never is!!

Love and Hugs,

Kris

VMcreation-fashion-studio-atelier zei

Oongelooflijk gevoelig en areg mooi............!!!

Liefs,
***Violetta***

vrouw Hommel zei

Wat een mooi popje om te zien, nu al. Inderdaad die ogen springen eruit. En wat bijzonder dat je de ledematen kunt draaien etc. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, heel veel plezier bij het maken en bedenken daarvan.
fijn weekend, lieve groet

ByVonneThuis zei

Je bent erg verwent, ze is prachtig.

Liefs en fijn weekend, Yvonne

wesliane zei

elle est magnifique, j ai hâte de la voir habiller

Elke zei

Was für ein schönes Gesicht. So ein starker Ausdruck.
Und schöne Fotos hast Du gemacht.
Ein schönes Wochenende wünscht Dir Elke.

Anita zei

Hi lief mens volgens mij heb ik de taart gemist :-)
Wat een schoonheid is Julia.
Ik weet zeker dat we hier nog veel moois van terug zien !!! Wens je véél creativiteit met deze knappe dame ;-)
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij X

Koenig-Artdoll zei

Congratulations!))

Zazoe zei

Lieve Marijke, wat heb je een prachtig kado gekregen! Ik ben heel benieuwd wat voor mooi jurkje voor d'r gaat maken, het wordt vast super, jou kennende.

Geniet lekker van je mooie kado, veel liefs, dikke klapzoen XX

Nina

Evelyne zei

Wat een prachtig cadeau heb je gekregen! Van die prachtige ogen net als jij!Of stond je model? Ik ben benieuwd als Julia aangekleed is door jou en als een Princes tevoorschijn komt! Ik kan niet wachten.
Fijn weekend en tot gauw weer!
Evelyne

Maia zei

Zooooo lief je slotzinnetje!
Zooooo schattig je cadeautje!
Wat heb je haar een mooi pruikje gegeven!
Zo'n lieve uitdrukking hoe krijgt ze dat zo gemaakt?
Dit cadeautje zal je nooit meer vergeten toch, geniet er van!
Liefs Maia

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Wat ben jij verwend zeg!

Een echt geweldig mooi...lief...dromerig popje heb je gekregen voor je verjaardag!
Je hebt het al prachtige haren gegeven met een schattig mutsje op haar hoofd.
Ik ben erg benieuwd om haar straks helemaal in jouw stijl aangekleed te zien.

Wat zal het genieten zijn om hele mooie kleren voor haar te gaan maken!

Ik wens je heel veel plezier met jouw prachtige pop.
Ze zal beslist een ereplaatsje krijgen in jullie gezellige huis he :-)

Liefs.....Mia

puur wit zei

hoi wat mooi zeg wat een lief gezichtje
en wat komt ze van ver
prachtig kado
gr sandra

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Marijke, wat ben jij toch een lichtpuntje voor mij op dit moment ;))
Dankjewel voor je superberichtje!
Gefeliciteerd hoor lieverd, wat heb je een prachtige pop gekregen voor je verjaardag, daar kan je je weer heerlijk wat uurtjes mee amuseren.
Wat zijn haar ogen mooi zeg.
Veel plezier met haar aan te kleden, ik ben zo benieuwd wat voor prachtigs je hiervan gaat maken.
Voor jullie ook een fijne winterse zondag, heel veel liefs,
Sonja

Corina zei

Wauw wat een plaatje, zo fijntjes en die ogen...echt een super cadeau heb je gekregen.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes,Corina

Lvenka zei

Она потрясающая!!! завораживаяющая, полный восторг ♥

artveronika zei

WoW !!!!!! She is beautiful!!

Lorraine Young Pottery zei

:) I have some Ball Jointed Dolls too!
Adorable bear above love the soft colors.

HUGS and nice to have you as a follower.

Lorraine