maandag 30 januari 2012

Roze Fifi in een Engelse keepsake box



Lieve blogsisters..
Het was een heerlijk week-end, en dit omdat
ik gisteren een workshop in mijn atelier had.
Er zijn vol passie en heel veel plezier, gisteren
twee poesjes en drie honden in mijn atelier geboren!
Deze geboorte vond plaats zomaar aan mijn roze
tafel onder het genot van thee,koffie en de nodige
hapjes..


Trouwens het hondje van deze foto is roze Fifi...
en dit hondje maakte ik als voorbeeld voor de dames..
Roze Fifi zit helemaal parmantig in haar
roze keepsake box...deze kocht ik ooit
op de beurs in Londen...
Kijk hier zit de kleine ondeugd bovenop de
keepsake box..
Maar goed...hier zien jullie het oudere zusje van
Fifi...dit is Bella...hier zitten ze samen op een oud
karretje op wieltjes....
Bella stond gisteren model...en na voorbeeld van
Bella, zijn nog drie andere hondjes geboren...


Het karretje waar deze heerlijke snoes op zit...kun je nu
ook vinden in mijn shopje...


Kijk dit is kleine Abeltje...en Fifi is zijn
beste vriend..
Wat een leuk stel zo samen hé?
Vrienden voor altijd...




Abeltje met nog een lief vriendinnetje..
dit is kleine Nora..
En hier het hele clubje bij elkaar...
Abeltje, Bella en kleine Fifi...
En nog een kiekje in het oude muziekkastje van
Oom Kees...
Nog even over de workshop..
Gisteren was een dag met een gouden randje..
ohhh...wat was het een leuk groepje.
Allemaal lekker werken in mijn atelier aan
iets moois....
Ik zag de passie in mensen, als er iets onder hun
vingers groeit!
Wat is het toch iedere keer weer een feestje
om mensen te mogen ontvangen, en iets
te mogen leren....

Ik had jullie zo graag foto's willen laten zien,
van deze workshop..
Maar helaas, er staan zoveel spullen in mijn atelier,
die geheim moeten blijven, deze spullen komen'
in mijn boek...dus helaas geen foto's
En de enige groepsfoto die ik had, heb ik vanmorgen
per ongeluk van mijn camera gewist...zonde!
Er stonden zulke blijde gezichten op...

Wil heel graag de dames van gisteren bedanken
voor hun gezelligheid..alle leuke en lieve
verhalen...
Dank lieve Sandra,Sharon, Marielle, Sandra
en Coby...jullie zijn schatten..

En voor jullie lieve blogsiters...

Iedereen een heerlijke week!

53 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Wat een dotjes Marijke,zulke lieve kopjes ,ze lijken wel een beetje op SAM van mij,als je praat tegen hem gaat zijn kop ook schuin en kijkt dan naar je van, zegt het maar!!!!!!!
Het is weer genieten bij jou!!!!
Met lieve groetjes
Silvia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

en dat word zo even maar geboren hahahah wat ziet dat er leuk uit ....stuur van de week even het popje op lieverd moet je mail nog even beantwoorden maar die zie je vanzelf wel binnen komen ...dikke knuf en heerlijk dat je weer lekker aan het genieten ben ....fijne week lieve groet rosita

christiene zei

Ha marijke,dat moet een heerlijk dagje zijn geweest,
leuk om te zien dat er zo veel moois uit jou handen komt.
Elke keer weer een genot om mee te mogen kijken.Voor jou ook een fijne week
Groetjes Christiene.

Elly zei

Oh wat een schatjes weer Marijke!! Die blik in hun oogjes... meis, wat ben je toch een TALENT!!

liefs, El

Chrissie zei

Jaja, wat maakt deze post mij weer aan het lachen, dank je wel.
Wat zijn ze weer van grote klasse, deze hondjes hebben het weer helemaal voor elkaar.
Ze wonen zo prachtig bij elkaar in die muziekdoos.
Ik ben jaloers op je kunnen Marijke.
Jammer dat de enige foto foetsie is, maar ik geloof je op je woord als je zegt dat de dames meer met een big smile opstonden.
Knuffels Chrissie en een super fijne volgens workshop.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

1717mk zei

Marijke, I love these cute dogs!!!
you are great artist, I admire all your works!
hugs
Magda

Marguerite zei

Oh Marijke,
wat zijn ze weer mooi, lief, knuffelig echte helemaal te gek. Die wil je toch het liefst in je armen houden.
Groetjes Marguerite

sirkkis zei

Ihania koiria ja Fifi on suloinen ja vaaleanpunaisena henpeänä ihana.

maddyrose zei

Marijke, these are such sweet little darlings. I love the dear puppies. Little Abeltje, Bella and Fifi beautiful examples of your work. It would be wonderful to take a class from you. I imagine the people attending leave feeling happy with the time spent learning from you. Have a wonderful week. Hugs, Maddy

Zaanse Zolder zei

Wat een snoepjes weer schat !
En wat heb jij een handige en lieve man dat hij die karretjes maakt, werelds !

Carla zei

Wat een dropperdjes weer...die Fifi...wat een lekker koppie!!
Zoals ik al vaker zei...alles uit jouw handen komt tot leven.

liefs Carla.

Kris zei

Marijke,

What can I say except they are precious...adorable and so sweet!

My granddaughter's name is Isabella and we call her Bella. What a sweet name, also Fifi too!

It sounds like your workshop was a great success and that everyone had a wonderful time. You're right when you say smiles appear when we are able to learn how to create something beautiful.

Hope you are well.

My Best Wishes and a Big Hug,

Kris

BROCANTERIE DERDIJK zei

O wat zien ze er lief uit zeg! geweldig hoe je dit allemaal zo mooi kan maken!

Groetjes,
Esther

Jacqueline zei

Dag lieverd,

Wat zijn het een schatjes geworden.., die zoete roze hondjes!! Wat een koddige wezentjes.., meis het is weer zo prachtig! Fijn ook dat het gisteren genieten was met de workshop.. ik hoop er gauw weer een te kunnen volgen!!

En je weet... ik tel de weken af tot het prachtige boek van jou uitkomt!!

Heel veel lieve groetjes,
Jacqueline

't Glimmenhofje zei

Hoi lief, mooi, warm en schattig blog"sisje",
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat heb jij toch een waardevolle gave!! Zo gaaf en schattig als dit nieuwe kleine wondertje weer op de wereld is gezet en als voorbeeldje ging dienen voor al die gezellige tantes, die hem na gingen maken... Ik ben JALOERS...hihihiii...
Nee hoor, dat past niet in mijn aard, maar ik ben wel heel blij dat het hele gezellige dames waren die net zo waarderen wat jij kunt en er net zo van genieten als ik op afstand doe. En ja, ik ben wel een beetje jaloers op het feit dat zij samen wel al bij jouw aan tafel hebben gezeten om zo'n geweldige workshop bij je te gaan doen. Maar...wat in het vat zit... mijn tijd komt nog wel!! En wat zal ik dan blij zijn!
Je foto's zijn zoals altijd weer enig en ik ben alweer verrukt van dit kleine hondje! Ik was al verliefd op dat lieve poesje en dat konijntje, maar nu ik dit hondje zie....zucht....zooooo schattig.....
Dag heerlijk sisje!! Tot de volgende keer xxx Joyce.

Pink Princess zei

OW wat een schatjes weer, allemaal zo lief ♥ mmmm jaloers?? NOUHOU een piepklein beetje mag wel hoor hihi.

Heel veel liefs van je blogsis, en kom je weer eens langs op mn blog, alleen als je tijd hebt hoor hihi.
♥♥♥

Thuis bij Tjits zei

wat moet het heerlijk en bijzonder zijn als er telkens weer zoiets moois onder je handen groeit!!
wat een lieverdjes!!

warme groet van Tjits

AgueroSandra zei

Hola Marijke maravillosos esos pequeños realmente encantadores te felicito son muy tiernos te dejo un besito Sandra.

Fia zei

Ahhhh wat een schatjes zo lieflijk met de mooie koppies...ze kijken zo leuk prachtig zien ze er uit Marijke!!!
Het karretje is ook zo leuk....je weet ze ook zo gezellig op de foto te zetten als groepje ohhh echt lief!!
Leuk he zo,n geslaagde workshop geeft je weer volop energie..

Jij ook een mooie week..
Liefs Fia

Riet zei

Oh wat een schatjes allemaal Marijke. Wat is het heerlijk dat je dat allemaal kan en nu ook overbrengt aan allemaal handige en kunstzinnige dames.
Lieve groet van Riet

"Création" zei

Lieve lieve Marijke,

Niet te geloven gewoon, ik zit hier wederom enorm te genieten van al jou FANTASTISCHE schepseltjes. Roze Fifi, zo lieffffffffff, Bono hangt kwijlend over mijn schouder en is volgens mij op slag verliefd bij het zien van deze charmante hondendame, hihi. Het is werkelijk zo mooi gemaakt, zo lieflijk en aandoenlijk, die nieuwsgierige en vragende oogjes, alsof het tot leven is gekomen, zo'n wezentje zit a la minuut in mijn hart.

Wat is het toch fantastisch om regelmatig een workshop te kunnen geven met allemaal enthousiaste mensen en ze op deze manier ze iets geweldigs te leren maken, het geeft zoveel vreugde om daar mee bezig te zijn.

De Keepsake-Box is trouwens een JUWEELTJE zo mooi, wat een pachtige aanwinst.
Bella het oudere zusje van Fifi, en Kleine Abeltje, [die overigens best wel groot is] zijn ook van grote klasse!!!
Het lieve vriendinnetje van Kleine Abeltje, Kleine Nora, zucht, zuchttttt, ja ook daar ben ik helemaal verliefd op, het is zo'n schatteke. Wat heerlijk toch hé meis dat al jou prachtige creatie's zoveel fijne gevoelens bij mensen losmaken, ik krijg bjj het zien van al deze juweeltjes ook altijd meteen de neiging om een verhaaltje te gaan schrijven omdat het allemaal van die bijzondere wezentjes zijn die naar mijn idee allemaal iets te vertellen hebben.

Heb enorm genoten van deze prachtige post liefie, wens je een heerlijke week toe.....

Liefs Josephine xxx

anita wijchen zei

Lieve Marijke,

Wat een schatjes, zo lief.

Groetje Anita wijchen

Maia zei

Wat een lieve schattige vriendjes zo bij elkaar!
Ik geloof goed dat je trots bent op je cursisten , ze leren het ook vast en zeker super van jou!
Ik heb weer genoten van je mooie foto's met verhaal!
Fijne winterweek
Lieve groet Maia

Lyn zei

What a beautiful arrangement of bears and dogs:o)) I especially like the dogs which are very cute:o))
Take care and have a good week.
Hugs Lyn x

liza0011 zei

Какой хорошенький!!!!!

Тереза Труханович zei

Восхитительно! Очень красиво!!!

Anoniem zei

Hoi Marijke



ik wil je nog even bedanken voor de leuke en gezellige dag gisteren!

Mijn hondje staat mooi te pronken op de kast hij is echt helemaal geweldig!



Bij deze wil ik me opgeven voor een volgende workshop als je weer een keertje tijd hebt!



Het ga je goed, alle goeds voor jou en je familie.



groetjes Mariëlle Bastiaanse

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

Hier stuur ik je even een berichtje om je allereerst te bedanken voor de waanzinnige leuke dag van gister.
Bruno en Olivia hebben het al heel gezellig samen.
Graag wilde ik je vragen om niet te vergeten me op de lijst te zetten voor de 2 boeken.
Ik kijk er echt naar uit, dat wordt vast genieten!!!
Graag wilde ik ook nog vragen ofdat je me het patroon wilde opsturen want bruno wil graag een zusje hahaha!!!

Groetjes,

Sharon

Anoniem zei

hoi hoi lieve Marijke,

ik heb zondag genoten van jou en van de dames die erbij waren. Het was een leuk en gezellig groepje en zeer zeker voor herhaling vatbaar (misschien met hetzelfde groepje)...

Je atelier is fantastisch en zo rustgevend en heerlijk om in te freubelen, lekker wegdromen in je eigen wereldje...

Ook ik kan niet wachten om de boeken van je te mogen ontvangen, graag hoor ik je hier nog even over (maar dat komt wel goed)...

Mijn snoeze poesie zit keurig netjes op een kleedje te pronken in de kamer ;-)...

Bedankt voor je gastvrijheid...

Dikke knufff meis xxx

Coby

Sandra zei

Hoi Marijke,
Zoals de anderen ook al zeggen het was erg gezellig zondag. Ik opteer ook wel voor een workshop met dezelfde groep. Kunnen we ook bekijken wat er van al onze 'andere' goede ideeën al terechtgekomen is.....
Dames bedankt voor de gezelligheid en de hartelijke lachsalvo's.
Wellicht tot een volgende keer.
Groetjes Sandra (van de hond op wielen)

Sezoentje-Sonja zei

Wat een heerlijke schepseltjes heb je weer gemaakt met hun prachtige roze vachtjes, zo lief!
En dat karretje, supergeheel vormt het zo!
Het is een geweldig dagje geweest, dat lees ik in je mooie verslag en bij de dames hierboven.
Een heerlijke romantische workshop met heel veel mooie creaties, dat moet gewoon een topdag zijn, kan niet anders ;))
Heel veel liefs,
Sonja

Anoniem zei

hee lieve barones,

Wat een prachtige plaatjes van Fifi en haar vriendje ,ik zwijmel er helemaal bij weg ,wat heerlijk dat je zon mooie dag hebt gehad ,vandaag komt er iets met de postduif :-)
veel liefs en een dikke kus van mij ,caroline xxx

Milly Me® Teddy Bears zei

Ohhhh wat een dotjes zijn het geworden ♥♥♥ Je smelt als je deze kleine lieve viervoetertjes ziet. Ik kan me voorstellen dat het een hele leuke dag is geweest. Ook wel zonder de foto's. Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor naar je nieuwe boek. Lieve groet, Thea xoxo

Anna zei

Beste Marijke,

Heel erg bedankt voor jouw berichtje als reaktie op mijn gehaakte hartjes! Als ik op jouw blog kom kijken staan er altijd zulke snoezige dingen op, nu ook weer met die hondjes, beeldig!
Groeten van Anna
http://annashaakwerk.blogspot.com

Anoniem zei

Sandra Meijers-Geerts 31-01-12 19:18:01 Lieve Marijke de workshop was geweldig!! Wat een sfeer en wat hebben we weer gelachen met z'n alle. Nora is heel blij met de snoezepoes. We hebben een heel speciaal plekje uitgekozen om haar neer te zetten. Ik kan het iedereen aanraden om een kijkje te nemen op het blog van Marijke en om haar een berichtje te sturen. Ga bij haar workshoppen!! Dat is pas feest!! Heel erg bedankt voor alle dingen die je ons leert!
Warme groet Sandra en nora

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke,
Hoe geweldig mooi zijn deze lieve hondjes. Ik beken ik heb een zwak voor lieve honden :-)
Jij kan die toch zo fijn maken daar moeten toch heel wat uurtjes werk in zitten dat kan toch niet anders!!!
Ben je al bezig aan de Bjd? Maar voor jou zal dit wel geen probleem zijn , geweldig zo een boek over deze kunst, hoe is jouw Japans ;-) ?
Lieve groetjes,
Liliane

Neta Artesanato zei

não entendo o que voce fala mais amei seu blog, e estou muito feliz por voce ter mi vizitada eu tenho um selinho de ArtesCriativas vou ficar muito feliz se voce levar pro seu blog beijos fica com deus

Carrie at In the Hammock Blog zei

so beautiful!

DanArts zei

Ooooooooooooooooooooooo wat maak je toch mooie dingen. ben hellemaal verliefd wat een schatjes en die ogen.
En wat fijn dat je zo geniet om anderen iets te leren.
Heel veel lieve groetjes Dana

Miss Petula Pie zei

Hi Marijke,
Wonderful creations!!!
Miss Petula Pie

Anoniem zei

Lieve Marijke

Wat een schattig hondje zie ik op je blog!
Het kijkt je zó lief aan!
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar om steeds weer die mooie gezichtsuitdrukking in een popje of beestje te krijgen!
Het is een echt knuffeldiertje geworden,
En dan ook nog eens in het roze:-)

Genieten,,,,dat was het weer voor mij en wat zal jij genoten hebben met de dames toen jullie samen het hondje maakten tijdens de workshop.

Veel liefs,
Mia

VITTORIANA zei

It is so hard to be insentitive to these wonderful last creations...you getting more and more able in surprising peolpe...I just adore this lovely "family" and can't wait to see the next one...have a nice week dear friend
Susanna

Anneke zei

wat een scheetjes marijke en zo knap dat je dit maakt.
dit heb ik echt niet in mij vingertjes.
de zachte pastel tinten geven een oude look en heerlijk om dit weer te zien.
liefs!

Larimar zei

wunderschön!)))

marina spada zei

Hello Marijke,
what a nice company of friends!
Your photos are full of poetry.
How I would love to participate in your workshops? Pity about the distance!
kisses,
Marina

Anoniem zei

Hee Marijke

Heel hartelijk bedankt dat je het pakje zo snel naar mij opstuurde.
Het zag er weer heel feestelijk uit en dankjewel voor het mooie presentje.
Dat was een hele verrassing en erg lief van je

Zodra de tassen....uit de hobby handig.... klaar zijn die Annemie en ik gaan maken komen er uiteraard foto's naar jou toe

Liefs.....Mia

Astridbears zei

Fifi is wonderful dear Marijke! And your photos are fantastic!
fijn weekend
lieve groetjes
Astrid

Duendes zei

I wishing you a beautifull and peaceful Happy weekend!!

A lot of love..
Duendes.

Vengy zei

Wat ontzettend leuk dat je een zo lief berichtje hebt achtergelaten bij mijn blogje. Heb zitten genieten van jouw mooie verhaal en nog mooiere gemaakte beertjes of bijna persoonlijkheedjes hihi...
Ik kom vast nog eens terug om te genieten en vrolijk te worden van al dat moois op jouw blog. Liefs van mij

muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
oooh zucht... wat een heerlijke post weer lieverd. Vind Fifi werkelijk een schatje...zooooo lief,maar je andere creaties zijn ook weer geweldig mooi. Heerlijk om zo in je atelier bezig te zijn en dan dit allemaal te zien ontstaan. Word nu ook wel reuze nieuwsgierig naar je nieuwe boek hoor, nog even geduldig op wachten.
Wens je nog een heerlijk weekend,liefs Ingridxxx.

Anita zei

Wow wát een prachtige creaties lieve Marijke. Ik kan me voorstellen dat deze dames de dag van hun leven hebben gehad ;-) Zo'n workshop bij jou lijkt me ook helemaal gewéldig !!!! Wie weet ... Succes met alles waar je mee bezig bent ;-) Ik word zo langzamerhand wel érg nieuwsgierig hoor hihi
FIJNE ZONDAG Groetjezz lfs mij

Alena Smirnova zei

hello, nice to meet you)
I love your romantic blog...everything is so delicate and pastel.)lovely. wish you a lot of inspiration))
kind regards,Alena
http://smirnovaalena.blogspot.com

Created by Essie zei

Wat een dotjes eigenlijk was ik ook een beetje nieuwsgierig naar de poesjes ben een poesjes fan.
Ga zo nog even kijken of ik nog wat meer posten van je hebt gemist

Liefs
Esther