dinsdag 17 januari 2012

Snoezige naaigereitjes en mooi lint...

Heey blogsisters...
Hoe is het met jullie?
Zijn jullie ook zo lekker begonnen in het
Nieuwe jaar?
Misschien zijn jullie ook wel naaigereitjes
aan het maken...
Dol ben ik op naaigereitjes, zo heb ik
pas een poedel op een doosje gemaakt..
In het doosje kan je speldjes opbergen..
en er zit een speldenkussentje op, vinden jullie
poedeltjes ook zo snoezig?
Beer Charlotte met haar mooie jurkje
van kant vindt het poedelnaaigereitje
ook zo grappig!






Op de labeltjes zit prachtig kreukellint,
dit kan je zo prachtig verwerken in je
creaties....
Deze kaartjes met het kreukellint kun je
vinden in mijn winkeltje
kijk maar eens
En een naaigereimeisje op een ovaal
doosje...schattig is dit popje van porcelein..
Mijn nieuwste artikel staat in de Hobby Handig....
een schattig beugeltasje met een piepklein
beertje..
Het kreukellint is helemaal geweldig om te
gebruiken voor dit tasje, maar je kunt er ook prachtig
berenkraagjes van maken....en als je ze oprolt dan ontstaan
er prachtige roosjes...ja en je kunt nog zoveel leuks
met dit lint doen, ik ben helemaal weg van dit lint.

Ik vind het zo heerlijk om voor de Hobby Handig te ontwerpen
en te schrijven..en ik doe dit nu al zo'n 7 jaar, en met heel
veel plezier!
Ook het poppen en berenvakblad is helemaal super om voor
te ontwerpen en schrijven...ook voor het magazine
Poppen&Beren ben ik met enige regelmaat te  vinden,
hier heb ik een tijdje een eigen rubriekje gehad...
Het is heerlijk om andere mensen blij te maken met
een patroon en misschien te inspireren om zelf aan
de slag te gaan..

Meisies...ik wens jullie allemaal nog een mooie
week!

Toedellllllllllllllllllllllllllll..
Marijke

37 opmerkingen:

at-the-attic zei

amazing as usually ♥

Pink Princess zei

Oh die naaigerei-poedel, wat een mop. En dat meisje ook ♥ Ja de hobby handig...heb ik hihihi ;)

Heel veel liefs en knuf van mij ♥

Chrissie zei

Hey lieverd, Wat ben je weer lekker bezig geweest met je porseleinen kopjes en fröbel spulletjes.
het zijn weer zalige werkstukjes geworden.
Leuk artikel in de hobby handig, ik zal van de week eens kijken in de boekwinkel.
Zo een tasje wil iedereen wel hebben natuurlijk.
Ik ben ook weer goed op dreef hoor, ben met een nieuwe quilt bezig.
Ik wilde een poosjes de Pythagoras quilt stopzetten, maar ach, het is eigenlijk toch wel een hele leukerd en zonde natuurlijk van de vele uurtjes die er al in zitten.
Ik verveel me dus ook echt niet.
Dikke knuffels Chrissie en een super fijne avond.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Francien zei

Ook al zet je nog zoveel patronen in een blad voor ons om na te maken......wat natuurlijk geweldig is Marijke....de mooiste creaties maak jij toch altijd zelf vind ik....je hebt de mooiste spulletjes om het zo te krijgen en niet te vergeten ben je een heel groot talent in het maken van deze prachtige creaties.........voor mij althans....schitterende foto`s weer....kijk zometeen alles nog een keer....groetjes Francien.

Sezoentje-Sonja zei

Dat kreukellint heb ik ook al ingeslagen, het is inderdaad héél erg leuk materiaal om mee te werken!
En wat heb je er weer prachtige creaties mee gemaakt zeg,ik hou gewoon zo van het hele romantische sfeertje wat je neerzet! Die hobbyhandig, daar ga ik achteraan natuurlijk want dat tasje is suuuuuuuuuper!!!
Liefs, Sonja

Blessed Serendipity zei

So beautiful! I love all your treasures.
xo,
Danielle

Bente zei

This is so gorgeous.

Hugs Bente

Carla zei

Hoi meis....wat ben je weer heerlijk bezig geweest!!
Dat poedeltje..wat een schatje!!
En het tasje is ook weer té leuk!!
Ik kom ook weer langzaam tot leven en ben aan het breien...haha...kon het nog!!

fijne avond...liefs Carla.

't Glimmenhofje zei

Hé lekker wijffie,
Ook nog even reageren op deze post hoor, want hoe je het doet, doe je het...je hebt weer hele mooie foto's geplaatst!! Volgens mij ben je de roeping fotografe misgelopen?! Of krijg je hulp? Hihihii, maar het ziet er enig uit. Zelfs een simpel kaartje met mooi lint weet je zo sfeervol neer te zetten, dat het een plaatje wordt om te zien...
En je schattige tasje had ik gelijk al gespot! Ik deed het blad open en zag meteen voorin een klein fotootje en dacht gelijk, dat moet van Marijke zijn!! En ja hoor!
Dus blad gelijk mee naar huis! Wat dacht jij!!
Stuur ik je een heleboel dikke knuffels en tot de volgende keer maar weer! Kusszzziiess.

lien zei

Wat gaaf dat je vaker voor Hobby handig en andere bladen schrijft, toch een hele eer! Ik ga er eens op letten! Liefs Carolien

marina spada zei

Hello Marijke, your creations are very poetic.
kisses,
Marina

Laura zei

Wat mooi Marijke en wat leuk dat je in de Hobby handig staat met je mooie creaties, best iets om heel trots op te zijn.
groetjes Laura

Kays Kids zei

Marijke, Your post always puts my head in a spin, it is so lovely. Your pin cushion poodle is wonderful.
Hugs
Kay

Kris zei

Hello Marijke,

How sweet! Your talent never ceases to amaze me. I noticed all the pretty ribbons in pink, blue and cream...so lovely.

Hope you are well. Your package with Mademoiselle Marie is on it's way. I'm sure I won't recognize her when I see her again! HAHAHA

Maia zei

Prachtig hoor je naaigereitjes!
De poedel is schitterend en het popje zoooo schattig!
Leuk artikel in de hobby handig!
Dat kreukellint is overal leuk voor, ik kocht het op vakantie in Engeland in wit zodat ik het nog alle gewenste kleurtjes kan geven.
Ik heb weer genoten van je prachtige foto's!
Heel veel lieve groetjes Maia

~THEA~ zei

Hallo Marijke,

Ze zijn idd schattig!! Je speldenkussentjes. Die met het popje heeft toch wel mijn voorkeur!

Maar ook het tasje is hardstikke mooi!

Ik kom idd regelmatig leuke patroontjes tegen in die hobbybladen. Je ziet meteen dat het door jou gemaakt is. Je hebt een heel eigen aparte stijl!!

Fijne week verder.

Liefs Thea ♥

Marjanne zei

jouw blog is een sprookje, telkens weer zo mooi en verassend! J'adore!!

"Création" zei

Ohhh liefie, wat heb je weer een SCHITTERENDE naaigereitjes gemaakt. Dat poedeltje, wat een snoesje is dat. En wat een lieflijk gezichtje heeft dat naaigereimeisje, zo mooi ook de houding van dat meisje heel gracieus, en dan met alle naaispulletjes er omheen, ben er gewoon verliefd op.
Het zijn echt pronkstukjes maar zelf lijkt het me heerlijk om ze ook daadwerkelijk te gebruiken.

Fantastisch ook het ontwerp wat je gemaakt hebt voor de "HobbyHandig" dat schattige beugeltasje met dat lieve kleine beertje, ohhh zo lieverdje wil iedereen toch wel hebben.

Wat is dat kreukellint toch mooi hé, ben al eens op zoek geweest om te kijken waar ik dat kan kopen, maar nu ik het bij jou zie weet ik het dus, hihi, mail je daar nog wel over, dat licht grijze vind ik echt super mooi!

Heerlijke kijkpost meisie, heb genoten van al je prachtige nieuwe creatie's!!!

Wens je een week vol wonderen.....

Liefs Josephine

rosarod zei

Hallo Marijke, die grenst aan je creaties! Hij bewonderde maakt me blij! De beer is heerlijk en de nieuwste creatie, de pop met het gezicht zo mooi! Ik feliciteer je! hugs, Rose M.

La Gata Coqueta zei



No soy un poeta,
soy un principiante
de palabras rimadas y pensadas
para no herir los sentimientos
de quienes las lean cuando se acercan
cual inexperta mariposa
a besar el aroma de los acantilados.

Cada día se vive un verso diferente,
motivo de sobra ilustrado
para continuar el camino
con la vista fija en el horizonte,
apoyado en la esperanza y el sosiego
no permitiendo el retroceso
al más endeble de los pensamientos.

Un beso de amor y ternura

María del Carmen


Ольга Т. zei

Очень красиво! Жалко только иголками тыкать такую красоту.

Marguerite zei

Hoi Marijke,
wat een mooie dingen maak je toch iedere keer. Wat zou ik graag zo'n poedeltje maken, maar waarschijnlijk als ik het probeer lijkt het in de verste verte niet op een poedel. Ga zo gauw naar de boekhandel de hobbyhandig halen. En wie weet durf ik het om toch een poging te wagen.
Groetjes Marguerite

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
Jouw blog is gewoon TE LEUK !!
super weer je nieuwe post,
warme knuffel
Manja
Brocante de Knotwilg

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat ben jij goed begonnen dit jaar!! Met al die prachtige ontwerpen!(Dit wordt jou jaar..,dat kan gewoon niet anders!) En inderdaad dat kreukellint is super, werk er ook erg graag mee!!

Meis, wens je veel liefs, en een dikke knuffel,

Jacqueline

maddyrose zei

Another lovely post with such beautiful things. I love the pin cushions. I would almost feel bad about sticking pins in them. If they were mine I would just treasure them. Warm wishes and hugs

Thuis bij Tjits zei

wat heb je er weer een mooie post van gemaakt lieve Marijke!
en wat leuk dat je voor hobby handig ontwerpt en er op deze manier heel veel mensen kunnen genieten van wat jouw vaardige en creatieve handen maken!

liefs van Tjits

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Oh Marijke...so many beautiful things!! I love it all...the poodle, the doll, the purse, and would love to read your article!! You do such beautiful work!! It is so inspiring! I wish you much happiness, and success in this new year!
Hugs and blessings,
Audrey/USA

Milly Me® Teddy Bears zei

Mooi werk Marijke. Ik vind het poedeltje helemaal geweldig ♥ Heb weer van je mooie foto's genoten. Het kreukel lint is ook helemaal mijn ding. Hier kan ik geen genoeg van krijgen.....!!!! Het zijn ook zulke mooie kleurtjes.....wauw ♥ ♥ ♥
Lieve groet, Thea xoxo

Anoniem zei

lieve Marijke,

Wat een te gekke creaties weer!!
Volgende week ga ik hard werken bij je in het atelier!!!
Ik kan gewoon niet wachten mijn wens komt echt helemaal uit!!!
Tot volgende week!!

Liefs sharrie

ByVonneThuis zei

Wat een schatjes heb je weer gemaakt, prachtig, net als je tas in de hobby handig.
Ben bang dat het zelfs met jouw uitleg en patroon niet gaat lukken.
Maar dat geeft niet, ieder zijn talent.
Ik kom hier af en toe wel even genieten van jouw creaties.

Liefs Yvonne

Rozen van Papier zei

Je tasje vind ik prachtig! En de lintjes ook zo mooi, misschien bestel ik er binnenkort een stel!

Liefs Janny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi Marijke wat heb je toch een gouden handen zeg heerlijk genoten va je mooie creaties...lieverd kan je me je adres nog even mailen wil je nog wat leuks sturen ...voor het lieve trouwkadootje ...hoop dat alles goed gaat met je en natuurlijk met je dochter ....fijn weekend nog lieve groet rosita

La Gata Coqueta zei



Cuando mires las estrellas
acuérdate de mi
porque en cada una de ellas
he dejado un abrazo para ti.

Pasa un feliz fin de semana
y serás protagonista
de un millón de sonrisas.

María del Carmen


christiene zei

Ha Marijke elke foto een klein kunstwerkje.
aardig dat je ook laat zien dat je het misschien zelf ook kunt maken.
Knap dat je voor het blad werkt wel handig zo,n na slag werk.
Marijke wat doe eigenlijk niet?
Groetjes Christiene.

Anoniem zei

hi lieve marijke

ik zag mooie spullen bij jou
het konijn en het mooie popje
die spullen hebben een mooi plekje in mijn stolpje gekregen
ben er zo blij mee
bedankt voor alles

kus ellie

VITTORIANA zei

it's a joy to be part of your followers and I appreciate you visited my blo...my great compliments for an unbelievable work:
Susanna ( Victorianage) I reply yr msg over my blog post
:))

Pieced Pastimes zei

I have become your latest follower and look forward to reading your future posts. Your pincushions are just lovely!