zondag 22 januari 2012

Deze post gaat over liefde..love...

Deze post gaat over LIEFDE...
Liefde voor elkaar..
en voor jezelf...
Liefde voor oude dingen..
zoals deze mooie roze babyschoentjes...
  Dit hartenkussen staat voor Liefde..
Lisa en Dennis hebben voor de babykamer
harten uitgekozen....
Liefdesharten...voor hun kleine meisje..
Deze hartenkussens heb ik met
heel veel Liefde voor ons
kleinkindje gemaakt...
Van zachtroze fluweel en lieve
polkadotstrikjes....
Liefde is niet te koop..
maar toch het kostbaarste
wat er is....
Naast deze hartenkussens heb ik
nog meer harten verwerkt in
het snoezige babykamertje
Zacht fluwelen harten...
ik geef ze aan jou mijn kind...
Ik kijk naar de dingen met mijn hart...
Ik luister naar de dingen met mijn hart...
Ik schenk je mijn liefde....
Een rozetje bovenop het hart..
met een oud stukje kant..
dit is net de jus aan het geheel...
Liefde vervult mij
als de dag vredig
door het hemeldak doorbreekt....
Alles in de wereld draait om Liefde..
voel het ...proef het..
en geniet
Liefde voor mens en dier...
liefde voor mijn kinderen...
Liefde voor Lisa....
Ze is hier twee jaar...
en nu wordt dit kleine meiske van
de foto, zelf moeder...
Wat gaat de tijd snel....
ik streef naar Liefde..

Wens jullie alle liefs,
Marijke

56 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Wat is dit LIEF,met heel veel LIEFDE gemaakt,zo schattig,hier is heel veel LIEFDE ingestopt,ik zit echt te genieten van je mooie liefdes post.
Met lieve groetjes,
Silvia

Elly zei

Zucht...... LOVE-ly :-)
Prachtig gemaakt Marijke. Oh,ik ben zo benieuwd naar hoe het kamertje eruit gaat zien. De romantiek zal er wel vanaf spatten. Lijkt me zoooo leuk!!Maar ik ben ervan overtuigd dat we daar straks ook van mogen meegenieten.

liefs, El

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke,
Prachtig toch hoe jij over de liefde schrijven kan!!!
Heel mooi die kussentjes en dan die schattige schoentjes prachtig gewoon.
Ik hoop dat als dit kamertje klaar is je ook foto's plaats zodat wij kunnen meegenieten!
Lieve groetjes,
Liliane

Zaanse Zolder zei

Wat een lieve kussentjes, echt gemaakt met heel veel liefde voor het kleine meisje dat komen gaat. Dat kamertje belooft ook heel bijzonder te worden!

angel zei

Jakie słodkie podusie:) Piękne!
Beautiful:)

Anita zei

Wow lieve Marijke wat een LIEFDEVOLLE post !!!!
Dit kindje is zo welkom ...
En ook ik ben nu héél nieuwsgierig naar de babykamer ;-)
Lekker GENIETEN meis van deze tijd.
Oma in wording wát een vooruitzicht !!!
Groetjezz lfs mij XXX
(gelukkig kan ik weer bij je reageren - Blogger problems)

Alexandra zei

Ja Lieve Marijke.
Zo is het maar net.
Lieve groetjes, Alexandra.

smutaskowe krzyżyki zei

Beautiful!!!!!
Xoxoxo

Janny, Especial and More zei

Prachtige harten, teksten én foto's!

Karolien zei

Lieve Marijke,


Deze harten stralen de liefde uit van het warme nestje waarin het meisje zal terechtkomen. En dit is dan nog maar een tipje van de sluier dat wij te zien krijgen. Ik ben er stellig van overtuigd dat haar kamertje adembenemend mooi zal zijn. Meisje je bent echt "van harte" welkom!!!!

Karolien

Thuis bij Tjits zei

lieve Marijke,

wat een liefdevolle post heb je gemaakt!en je kussentjes stralen zoveel liefde uit, zo mooi!!
en streven naar liefde.. jij bent liefde Marijke!!

lieve groet van Tjits

cristall zei

Es precioso tú blog,te lo digo de todo corazón.Besos desde España!!!

Bente zei

The hearts are so beautiful.

Hugs Bente

Evelyne zei

Prachtig Marijke, iedereen ziet het, iedereen voelt het en iedereen zegt het!! Liefde!!
Een kinderkamertje vol met liefde!!
En een oma in wording vol met liefde.
Wie wil niet in dat kinderkamertje zijn!
Liefs, Evelyne

Riet zei

Lieve Marijke.
Wat mooi en zo lief.Alles straalt liefde uit hier in het kleine kamertje van het prinsesje.
Liefs van Riet

DanArts zei

Wat moooooooooooi
Prachtig en zo waar.
lieve groetjes Dana

Pink Princess zei

WAT een mooie post, lieve Marijke. En wat een schitterende kussens....ZO lief en vol liefde ♥

Je weet, hier hou ik van.....

Heel veel liefs van je oh zo drukke en oh zo moeie blogsister ♥

wesliane zei

tendre et délicat, un monde de douceur et d amour
bravo

Mirjam zei

Hallo Marijke,
Wat een prachtige harten, prachtige tekst en prachtige dochter heb je... Het wordt vast een prachtig kleinkind, met zoveel liefde omringd...
Lieve groet,
Mirjam

Тереза Труханович zei

Какая нежность! Прелесть!

Chrissie zei

Als je geboren wordt en terecht komt in een liefdevol gezin, mag je van geluk spreken.
Maar als je kamertje dan ook bezaaid is met prachtige harten die met veel passie en liefde zijn gemaakt door je oma, dan ben je pas echt een bofkont.
Marijke, je hebt het weer geflikt!!!
Je maakt van niets, iets en wat voor iets!!!
Ik vind het een geweldig idee om harten als onderwerp voor een babykamertje te nemen.
Bedankt voor dit tipje van de sluier en op naar het volgende tipje.
Knuffels Chrissie

Rozen van Papier zei

Hmmmm, wat ziet het er weer mooi uit. Leuk zeg die harten voor de babykamer!Leuke foto van Lisa.Wij moeten nog even wachten, volgende week horen we of het een jongen of een meisje wordt! Altijd spannend, maar ach alletwee leuk!Er zullen wel veel rozen op de babykamer van mijn dochter komen denk ik.

Fijne avond,

Janny

Jacqueline zei

Prachtig lieve Marijke!! Zo mooi gemaakt door jou.. en je vertelt het ook zo mooi: "liefde is niet te koop maar wel het kostbaarste bezit!" Daar ben ik het helemaal mee eens! Tja meis wat zouden we zonder moeten...

Dit blogbericht is met veel liefde voor jou meisje Lisa gemaakt..heel mooi! Ook de gemaakte harten zijn weer prachtig. Zowiezo heeft de vorm van een hart iets heel magisch en bijzonders vind je niet?

Meis geniet van deze laatste drukke weekjes van creëren van veel moois voor in het "warme nestje" voor dit lieve kleinkindje..!

Wens je veel liefs hier uit Reusel!

Groetjes,
Jacqueline

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige harten heb je gemaakt,...dat zijn zeker sieraden voor de babykamer. Liefde is zeker belangrijk,..volgens mij heb jij daar heel veel van!

Groetjes,
Esther

't Glimmenhofje zei

Hoi lieverd,
Wat een lieve post voor je dochter heb je toch weer geplaatst en wat mag die kleine prinses, die nu nog verstopt zit in de warme schoot van haar moeder, toch in haar handen knijpen vanwege de liefde waar ze nu al mee omhuld wordt!
En wat was je kleine meisje al een plaatje toen ze nog maar twee jaar oud was zég! Toen al een plaatje en nu een schoonheid! En wat grappig dat ze een partner heeft die ook Dennis heet...onze dochter is ook heel gelukkig met haar vriend Dennis, dus wie weet, sta ik over een tijdje wel net zo vol liefde te bloggen over mijn eerste kleinkind...hhiihihii...
Maar je hebt je best weer gedaan met die lieve, mooie harten te maken en ik denk dat er nog veel meer uit jouw handen is gekomen voor dat kamertje van je kleindochter! Ik ben heel benieuwd naar de foto's van dat schattige kinderkamertje net als velen met mij, denk ik zo....
Nog maar heel even, en dan mag je eindelijk naar dat lieve, kleine, tere gezichtje kijken van je eerste kleinkind! Wat zal dat een dierbaar moment zijn...enne...zakdoeken in de aanslag! Dag lief, mooi mens. Ik stuur je weer de warme groetjes toe en een lieve groet aan je man en mooie kinderen. Joyce xxx

Laura zei

Hallo Marijke, wat een ontzettend mooie harten. met zoveel liefde gemaakt dat straalt er helemaal van af. En met zo een prachtige dochter krijg je ook een mooie kleindochter. Ben benieuwd naar de volgende foto's van het kamertje.
lieve groetjes Laura

Kris zei

Marijke,

So pretty! What a lovely post dedicated to your daughter, son-in-law and the new baby girl soon to be here.

I'm sure this little one will be surrounded by light and love.

Carla zei

Hoi lieverd,

Wat een prachtige kussentjes heb je weer gemaakt!!
En die schoentjes...té lief!!

Die foto van je dochter...toen al zo'n mooi meisje!!

Ik ben ook helemaal bezig voor de kleine meid hier...het is zo'n schatje...geniet elke keer weer van haar.
We mochten haar weer een nachtje dit weekend..dat is echt genieten hoor!!

dikke knuf...Carla.

sirkkis zei

Ihania rakkauden sydämiä. Suloisia sanoja ja ihania viesteja vauvalle. Kiitos sanoista rakkauden ♥

Marjanne zei

dit kindje wordt met liefde verwacht en ontvangen... beter kan het niet!

Таня-голубинка zei

Marijke, I love your blog, it fine. I badly know English, but I want to tell: the romanticism it is beautiful and gentle.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat een mooie harten heb je gemaakt en volgens mij met heel veel liefde.

Lieve groet,

Loes

Maia zei

De liefde van oma spat van die schattig mooie hartenkussentjes af!
Wat gaat dat kleinkind boffen met zo'n oma!
Lieve groetjes Maia

Star zei

Beautiful hearts Marijke. Your work is very fine and does you credit. I wish you well with it, clever you! Who is singing on the background song? It's gorgeous.

"Création" zei

Lief, lief LIEFFFFFFFFF zo ontzettend lief deze post, een post VOL LIEFDE!!! Het spat letterljk van het scherm af.
Wat heb je een SCHOONHEDEN van ♥harten♥ gemaakt lieve Marijke, en in gedachten probeer ik mij een voorstelling te maken van het kinderkamerje van Lisa's kleine wondertje.

Het kan gewoon niet anders dan FANTASTISCH allemaal worden. Het zou me ook niets verbazen als het bedje van het kleine prinsesje ook de vorm van een ♥hart♥ krijgt.

Ohhh Marijke wat een prachtig ovaal lijstje en zo lieffffffffffff dat fotootje van Lisa toen ze twee jaar was, toch niet te geloven dat jou meisje nu zelf binnenkort een kindje krijgt.

Wens jullie allemaal veel liefde toe.....

Liefs Josephine xxx

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Prachtig die harten
ik ben zo benieuwd
hoe het babykamertje eruit zal zien, vast hemels mooi !
vr groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

- zei

Latest News Updates Bollywood, Hollywood, Dating & Fashion
Online Bollywood News and Reviews
http://www.onlinebollywood.net/

Kays Kids zei

Hi Marijke,
I could feel the warmth of love radiating out of your post. It is so, so beautiful. Exciting days ahead, nothing can prepare you for the overwhelming love of your grandchildren.
Hugs

Kay

gerrie zei

Wat een prachtige kussentjes heb je gemaakt!!
ik ben heel benieuwd hoe het babykamertje er uit ziet.
Dat kan niet anders dan supermooi zijn!
groetjes gerrie.

Sezoentje-Sonja zei

Wat een liefdevolle post, dit kleine meisjes gaat in een heerlijke liefdevolle omgeving terechtkomen. Ze zal vast heel veel oog voor mooie dingen ontwikkelen want dit beloofd inderdaad wel veel voor haar prachtige kamertje. De harten zijn zo heerlijk mooi gemaakt!
Het is zo fijn om mee te beleven hoe jullie naar haar geboorte toeleven en genieten!
Ik wens je een heel liefdevolle week toe en wil je nog bedanken voor je lieve reactie op mijn nieuwe blog,
lieve groetjes, Sonja

christiene zei

Wat is liefde en kan liefde toch mooi zijn Marijke.
Het ziet er super lief en mooi uit.
Alles is liefde en de hartjes zo lief.
Dit moet zo mooi zijn hier naar toe te leven .Alleen al om er naar te kijken word je al verliefd.
Lieve groetjes
Christiene.

sribnaalisa zei

Your blog is very beautiful and gentle.

Peelargonia zei

Beatiful! http://peelargonia.blogspot.com/

muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
wat een lieve liefdevolle post, prachtige harten heb je gemaakt die een heel lief klein meisje gaan verwelkomen. Je dochter was ook een schatje zeg en zo mooi de rammelaar en de schoentjes ook. Je eerste kleinkindje gaat in een heel warm en liefdevol nestje geboren worden!
Liefs, Ingridxxx.

Anna zei

Prachtig!!!!! Heb je ook een beschrijving van deze schattige kussentjes?
Ik kijk regelmatig op jouw weblog en elke keer is het weer een grote verrassing! Groeten van Anna
http://annashaakwerk.blogspot.com

Shabby zei

grazie di aver visitato il mio blog......il tuo è meraviglioso!!!!
un abbraccio!

La Gata Coqueta zei



Borda el pañuelo de tus sueños de mil colores
Y en cada esquina ponle una cinta de ilusiones…

Si se pierden los encuentras
Si se alejan los acercas
Si se van los atraes

No te desveles que se enojarán
Y si se enojan te olvidarás
Que por un momento…
Has sido feliz bordando un sueño.

Un fuerte abrazo hoy desde mi tierra
Bañada por los aromas del Cantábrico.

María del Carmen



vrouw Hommel zei

hartverwarmend om te lezen en te zien hoezeer het nieuwe mensje welkom is.
lieve groet

Anoniem zei

Lieve Marijke

Wollepopje Eva is in de namiddag bij mij aangekomen.
Wat is het een schatje zeg...ik was op slag verliefd op haar!
Ze zit nu uit te rusten van de lange reis en krijgt dan een mooi plaatsje bij ons..

Dankjewel ook voor de mooie kaarten!
En wat had je het pakje mooi ingepakt.
Als ik niet zo nieuwsgierig was naar popje had ik het nog even laten staan
Het zag er zo romantisch uit...een echt kadootje.

Het kreukellint is heel mooi.
Zal je snel laten weten welke kleur we willen hebben.

Liefs......Mia

Anoniem zei

Marjo Gorseling 25-01-12 18:36:27 Hoi Marijke,

Ik heb met plezier je site bekeken, wat een warme sfeer!
Heel compleet, mooi opgebouwd en gezellig met al die foto's. Je maakt prachtige dingen!

lieve groetjes
Marjo
Het Witte Luik

Anneke zei

je hebt het inderdaad met veel liefde gemaakt.
ze zijn
in een woord Schitterend.
en wat zal dat kamertje er geweldig uit zien.
geniet maar van alles meisje, en het is heerlijk om oma te zijn.
liefs An

Laura zei

Wonderful !!!!!
I love your blog !!
I do not miss anything followers!!
Keep in touch and thank you for your visit !!!

A kiss from Barcelona

Michaela zei

Beautiful hearts!!!Michaela

Lululiz zei

They are incredibly beautiful.

Pamela zei

Mooi Marijke! Wat hebben ze toch een geluk met zo´n lieve moeder. En binnenkort oma!! Van die prachtige harten in het kamertje! Het zal vast allemaal erg snezig worden!

Liefs Pam

iris zei

hello
super beaux tout vos petits
coeurs brodées en dentelle
à très bientôt
edith ( iris )
tendresse♥♥♥
puis-je en prendre une photo ????
merci