donderdag 11 augustus 2011

Oma zit op haar roze wolkje...










Lieve meiskes...hier ben ik weer terug op mijn bloggie..na een lange regenachtige vakantie..Het was een vakantie vol rust, tevredenheid en vreugde..!
We zijn in Zedelgem in Belgie geweest..en we hebben daar in een landhuis gelogeerd..met de naam Fleur de Lys..we hebben daar vrienden bezocht en mochten enkele dagen met onze vrienden Eddy en Karolien doorbrengen in Brugge en Wallonie...en we hebben daar met volle teugen van genoten..het weer was zelfs nog een beetje goed.Met onze scooter zijn we naar prachtige plaatsjes gereden zoals Zierikzee, Gouda, Dordrecht, Schiedam...lekker mooie winkeltjes bekijken, terrasjes pakken...
En met erge regenachtige dagen hebben we lekker wat geschilderd in huis..en ik heb verder gewerkt aan mijn boek...en schattekes gisteren heb ik de derde fotoshoot gehad in de boerenhoeve...met mijn nichtjes, mijn dochter Lisa...het beloofd een liefdevol boek te worden..vol inspiratie en prachtige foto's waar je blij van wordt. Maar sisters...het mooiste, liefste...het heerlijkste komt nog...want mijn man David en ik hebben te horen gekregen dat we opa en oma worden volgend jaar..! Onze dochter Lisa krijgt een kindje...!
Jullie begrijpen wel dat David en ik op een roze en blauwe wolkje zitten te genieten, uikijkend naar een nieuw leven...ons kind krijgt weer een kind...hoe mooi kan het niet zijn.
Met de aanstaande moeder en vader gaat het naast de eerste zwangerschapsperikelen uitermate goed..ook zij kijken vol verlangen uit naar het nieuwe leventje wat wonderbaarlijk groeit...

Deze beeldschone foto's zijn gemaakt door Dorothy Wallace een zeer beroemd fotografe...met toestemming van Dorothy mag ik deze schitterende foto's aan jullie laten zien.
Deze foto's mogen absoluut niet gekopieerd worden zonder toestemming van Dorothy!

Voor nu wens ik voor alle mensen die nog vakantie hebben een fijne tijd...en voor iedereen liefs en heel veel warme zonnestraaltjes!

Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen bezit een rijkdom zonder grenzen...

68 opmerkingen:

at-the-attic zei

beautiful photos

"WELKOM BIJ OMA POPJE" zei

Geweldig dat jullie opa en oma worden, dat is een felicitatie waard. Het hebben van kleinkinderen is echt een geweldige belevenis, als ik ze om me heen heb zit ik ook echt op een rose wolkje. Marjon.

Conni zei

Wonderful news and beutiful photos!
Conni

Gwen zei

proficiat

Chrissie zei

Lieve Marijke, David, Lisa en natuurlijk haar man.
Hartelijk gefeliciteerd met dit GEWELDIGE nieuws.
Een nieuw leven, onbezorgd en klein.
Hoe mooi kan het leven toch zijn.
Een jongen, een meisje, geen mens die het nu al kan weten,
maar al zo welkom bij zijn familie geheten.
9 maanden gedragen onder je hart, wat met ongemakjes gaat gepaard.
Het is zeker de moeite van het wachten waard.
Veel liefs en veel geluk voor jullie in deze komende tijd
Ik hoop dat je ons straks met mooie foto's van de kleine verblijd.
Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Peeters Liliane zei

Geweldig nieuws, dit moet je van de daken schreeuwen!!!
Ben heel erg benieuwd naar je nieuwe boek en wil er al heel graag ééntje reserveren.
Groetjes,
Liliane

Pink Princess zei

OH wat leuk, Marijke...dat jullie opa en oma worden ♥ Gefeliciteerd, OOK voor je man en dochter en schoonzoon natuurlijk.

Mijn vriendin A. is pas voor de 2e keer oma geworden van een 2e kleindochter, dus die zitten ook op een hele roze wolk ♥
Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst meis, zo lief allemaal. ♥

Heel veel liefs van Marian♥

The Bear's Blog zei

Precious. What an exciting time - preparing for a new little miracle.

Blessings.

Heleni zei

Hoi Marijke,
Van harte met jullie aanstaande status van opa en oma. Ik kan je verzekeren dat het heel byzonder is, als je kind een kindje krijgt. Wij hebben er inmiddels drie en zijn er elke dag heel blij mee en super trots op. We hebben lang op de oudsten gepast en passen nu op de kleinste, nu 18 maanden en dat is elke keer een feestje voor ons.
Ik kan niet anders zeggen dan, geniet, geniet en geniet van alles vóórdat de baby komt en dan.....nouja, ze zult het meemaken....

lieve groeten van Heleni

Fia zei

Ohhh wat een mooi nieuws hartelijk gefeliciteerd Marijke.
Is zo leuk om naar uit te kijken en de roze wolk en blauwe heb je ons al laten zien met dit beeldige kindje zo mooi!
Het is een groot wondertje geniet van de komende maanden van je dochter.

En.....welkom weer terug marijke.

Liefs Fia

Anita zei

Dag Marijke,

leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog. Volgens mij ben ik hier al eens geweest via mijn vriendin Helena (passionehelena) toen zij melding maakte over je prachtige muizen (boekje) ?! Ik zie hier veel moois voorbij komen. Kom beslist nog eens uitgebreid kijken !!!

Héérlijk dat jullie opa en oma worden. Lekker van genieten en het biedt vast ook weer veel creatieve inspiratie :-)

Lieve groetjes, Anita

marga zei

Hee meis..........daar ben je dan weer!
Wist het natuurlijk al dat je oma word maar nogmaals.....van harte gefeliciteerd!
Zo te lezen hebben jullie genoten van de vakantie.....heerlijk toch! Onze vakantie zit er ook weer bijna op, Jos moet maandag weer beginnen!
Liefs Marga

Marjanne zei

wat een heerlijke zomer voor jullie, met zulk nieuws schijnt de zon gewoon in je hart!

Milly Me® Teddy Bears zei

Oh wat een geweldig nieuws Marijke, van harte gefeliciteerd!!! Ik weet zeker dat je zo van het nieuwe babietje zal genieten. Geniet vooral samen heel veel van de komende maanden.....Je handjes jeuken zeker al...?? Kan niet anders.
Groetjes vanuit het koude, natte oosten des lands....ik doe zo mijn best voor al die zonnedansjes, maar niets schijnt te helpen...snif snif

Kays Kids zei

News of a new baby coming into a family is always such a miracle. Enjoy the excitement.

Anya en Dirk zei

Lieve Marijke,

Wat leuk voor jullie dat jullie zo een gezellige vankantie hebben gehad en natuurlijk dat jullie opa en oma worden! Wij zijn heel erg blij voor jullie en natuurlijk voor Lisa en Dennis ook! Doet u ze de hartelijk groeten en onze felicitaties?

Liefs en warme groetjes uit Amsterdam,

Anya en Dirk

Wij kijken er naar uit dat jullie zaterdag bij ons op visite komen!

xxx

Sezoentje-Sonja zei

Van harte gefeliciteerd zeg, oma, klinkt leuk hè ;)))
Dat wordt lekker genieten van dat kleintje!
Leuk dat jullie in België waren, wij hebben vrienden uit Zedelgem, leuke mensen maar ik moet wel vaak 'pardon' zeggen, dat dialect is daar niet niks hè ;)
Liefs, Sonja

Carla zei

Wat een heerlijk nieuws!!
Hier officieel nog 4 weekjes, maar we gaan er maar vanuit dat er nog wat dagen bij komen...zelf was mevr. 14 dagen te laat.
Maar...kan me voorstellen dat je op een roze/blauwe wolk zit hoor.
geniet maar lekker van het idee.
Hier is de laatste week van de vakantie alweer....maandag begint het gewone leven weer...en heb echt nog geen zin!!
Maar ja...het is niet anders hè!!

liefs Carla

Mireille Begijn zei

Lieve Marijke,
Wat een geweldig nieuws dat jullie opnieuw oma en opa worden,van harte Gefeliciteerd het aftellen kan beginnen !!!
Ben heel erg benieuwd naar jouw nieuwe boek met prachtige foto's en mooie teksten.
Lieve groetjes en tot mails !
Mireille

maddyrose zei

Lovely photos and wonderful news for your family.

Yvonne zei

Hallo Oma!!
Wat een leuk nieuws!
Jij wordt vast een SUPER oma.

Gr Yvonne

Janny zei

Hé je bent er weer!Dat is nog eens een verrassing voor je! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!

Liefs Janny

Vintage Girl zei

Hi sweet Marijke,

what for wonderful exciting news!!! Congratulations to you and your family....i´m sure, you will be the best grandmother ever.

Lovely greetings,
Birgit

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk nieuws en een geweldig vooruitzicht, geniet er lekker van!
wat zal dit nieuwe leventje je een inspiratie geven:)

lieve groetjes, Tjits

Anoniem zei

Dag lieverd,
Wat fijn dat je kleine meisje nu zelf ook een kindje verwacht...! Bijzonder is het toch hé...prachtig!! Nogmaals gefeliciteerd! Ook wens ik Lies en haar vriend alle goeds toe, dat ze veel mogen genieten van de zwangerschap...!

Dag meisie...tot over een maandje!!

Liefs,
Jacqueline

Lulu zei

cute photos!

bijzonder-oud zei

Wat een mooi nieuws zeg, van harte gefeliciteerd! Lijkt me heel bijzonder om dat mee te mogen maken.

En hartelijk bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog, fijn dat jullie ook een goede vakantie hebben gehad.

Lieve groet,
Yolanda

Anoniem zei

FELICITATIONS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GROETJES , BISOUS , KISSES

Aude

kralenqueen zei

Hoi Marijke, wat een geweldig nieuws heb je gehoord van je dochter. Zo bijzonder om een kindje te krijgen en jij een kleinkindje ! Laat dr lekker genieten van haar zwangerschap en lift jij maar heerlijk met haar mee ! Liefs Rianne

marina spada zei

What wonderful news!
Many good wishes to the future parents and even grandparents!
Beautiful photos you chose!
kisses,
Marina

~THEA~ zei

Dat is nog eens goed nieuws!! Gefeliciteerd!!

Het hebben van kleinkinderen is zooo ontzettend leuk! Dat kun je je van te voren niet indenken zelfs! Kleine wondertjes zijn het.

Geniet er maar lekker van!

Fijn weekend alvast.

Liefs Thea ♥

Bonnie zei

Congrats on the new grand baby to come !!!
Your Blog is just wonderful~~
Have a great weekend my friend !!!
Hugs,
Bonnie

Riet zei

Hartelijk gefeliciteerd. Opa en Oma worden is het mooiste dat er bestaat.
La mere, een van mijn lievelings songs van weleer. Ik ben een poosje niet op visite geweest maar ik kom nu gauw weer terug. Het is hier mooi.
Riet

Svetlana zei

Thanks for your comment and the invitation to look at this beauty! Your blog is really wonderful and romantic!

marijke zei

lieve Marijke
van harte gefeliciteerd met dit grote nieuws , en ik kan je zeggen dat het opa en oma schap heel erg mooi is , al zien wij onze kleinkinderen niet zo vaak als we zouden willen ,ze hebben een druk leven maar onze "wondertjes"( en dat zijn het inderdaad gezien haar problemen kinderen te krijgen) zijn inmiddels al ruim 7 en 4 jaar
geniet van dit heerlijke vooruitzicht meis het verrijkt je leven dat is een feit

Wateringen zei

Lieve lieve mensen,

Wat doet het me toch een groot plezier al jullie prachtige woorden te lezen!
Deze woorden raken mijn ziel, neem ze mee in mijn hart voor altijd.

Wil jullie allemaal zo ontzettend bedanken vindt het zo ongelooflijk lief van jullie...wat is bloggen dan toch ongelooflijk heerlijk, en wat is het dan toch genieten.

Ook wil ik jullie bedanken namens de aanstaande ouders die ook jullie woorden hebben gelezen..
Zij vinden het ook prachtig dat iedereen zo ontzettend lief is en begaan met het kleine wondertje wat nu aan het groeien is...

Liefsssssssss...Marijke en Lisa

essie zei

Lieve Marijke, David en de aanstaande ouders,

Heel erg gefeliciteerd met dit wondertje dat jullie gaat verblijden.
Wat een prachtige baby zal dit worden met zulke mooie ouders en grootouders.
Helaas sta ik dit jaar niet achter jullie op Ahoy omdat ik dan in Moskou op een show ben, had jullie zo graag zelf gefeliciteerd.
Dan maar via deze weg.
Lisa, ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap, geniet er maar met volle teugen van.
Liefs,
Esther

"Création" zei

Lieve Marijke,

Dit is echt geweldig nieuws, de zwangerschap van je dochter Lisa, een wondertje in ontwikkeling...
Kan me heel goed voorstellen dat jullie allen helemaal in de wolken zijn.
Lisa, jou wens ik een mooie zwangerschap toe, geniet ervan, zo bijzonder.

Geweldig mooi ook de foto's die je er bij hebt geplaatst van "Dorothy Wallace", wat kan deze vrouw bijzonder fraai fotograferen. Dat lieve kanten mutsje, zo schattig.

Een fijn dromerig weekend,

Liefs
Josephine

Created by Essie zei

Lieve Marijke en familie

Allereerst van Hartelijk Gefeliciteerd met het heugelijke nieuws. Een nieuw leven het blijft een wonder. The beautifull miracles in life

Geniet ervan

Tevens prachtige foto's

Fijn Weekend

XO
Esther

fiabeSCa zei

Hello, thanks for the comment! I will follow you because your beautiful blog is a wonderful source of inspiration for me! Good day and happy holidays;)
Sara

Lovey zei

Wonderful news!!! Congratulations!!!

KIPPY MARRIE - BRASIL zei

Olá... Lindíssimo seu blog. AMAMOS!
Lindas fotos... Desenhos... Docinhos... Música e tudo.
Muito especial.
Estamos te seguindo e obrigada pela visita.
Gostamos de fazer amizades em todo o mundo.
Moramos em São Paulo no Brasil e estamos felizes com mais uma amiga. Seja bem binda e venha sempre nos visitar. Estaremos sempre por aqui também.
Ótimo fim de semana. Fica com Deus.
Aus e Beijos da minha mamãe Lilly.
Com amor da sua amiguinha doguinha brasileira...

KIPPY MARRIE
www.kippymarrie.blogspost.com

Anoniem zei

Wat een geluk heeft dit kindje dat het uit zo'n liedevolle en mooie familie mag geboren worden!
Lisa en Dennis geniet ieder moment van de aanwezigheid van jullie kleine wonder want het is echt heel bijzonder.
Marijke en Daaf jullie worden vast en zeker grootouders met een peperkoeken hart!
Nogmaals dikke proficiat aan jullie allemaal!

Karolien en Eddy

Bohemian zei

These are some of the sweetest, most beautiful Photos of precious children that I have ever seen! The children are lovely and what they are wearing and posing around is so Romantic and timeless! Perfection...

Dawn... The Bohemian

Anoniem zei

Hello! Thank you so much for visiting my blog....I'm so glad to hear you liked it. I have just spent a few minutes looking at your blog....I am beyond amazed at what you do....you are such a gifted artist. I hope you have a wonderful weekend.....pat

Miss Petula Pie zei

Wonderful news for your family!!! I'm very happy for you!
The pictures are beautiful

Big BearHugs

Anoniem zei

Lieve Barones,
wij zijn net terug ,en lees jou mooie bericht op je blog ,wat goed dat het geweldig gaat met jou boekje ,maar nog mooier dat Lisa een kindje krijgt,wat heerlijk!!En wat zul je een lieve oma zijn,en het heerlijk vertroetelen:-),ik wil jullie veel geluk wensen met dit lieve kindje dat zo welkom is in jullie lieve familie.dikke kus van mij ,en ook voor Lisa XXX caroline

tachterhuisje zei

Hartelijk gefeliciteerd Marijke! Dit is zo'n zalige tijd volgens mijn moeder en je zal er ook zo van kunnen genieten want je bent ook nog jong he ;-) Proficiat ook aan je dochter en schoonzoon. Het zijn ook weeral prachtige foto's trouwens.

Lieve groetjes
Carine

Suz zei

Gasp! These are just stunning!! Thank you for sharing them.
Fondly,
Suz

Laurina Bartmann-Lucius zei

OH wat leuk, Marijke...dat jullie opa en oma worden van harte Gefeliciteerd, Ook voor je man lief en dochter en schoonzoon natuurlijk.
Lieve groetjes

@nne zei

prachtige foto's ... het is trouwens erg leuk om je blog te ontdekken ... zooo mooi! lieve groet, @nne

Zauberin Gaby zei

jedes Foto jedes Kinder-Motiv einfach entzückend!!! Ich bin ganz gerührt.
LG Gaby

Ineke van den Akker zei

Allereerst mijn gelukwensen! Het is zo geweldig om Oma te kunnen zijn.
Blijf maar even op je roze wolk. Doe ik nog steeds al zijn mijn kleindochters inmiddels 2,5 en 5 jaar oud. Ik vind het nog steeds genieten ook al is het druk. (Ik ben oppas Oma). De foto's zijn prachtig!
veel liefs,
Ineke

Happy-Sonne zei

Dear Marijke
Wow.... super! Your pictures are so sweet! Thank you for the nice comment on my blog.
I wish you a happy week!
Hugs Yvonne

Thamar, zei

hoi hoi

wat geweldig een kleine spruit op komst!
Mijn moeder vind het het aller mooiste wat haar is overkomen. Toen mijn vader overleed was voor mijn moeder het leuke van het leven ver te zoeken. dat was in 1994 in 2004 kregen henk en ik William ( vernoemd naar mijn vader die hete Willem) En mijn moeder is weer gaan leven.
Zo bijzonder is een kleinkind en reden om verder te gaan.

geniet er maar lekker van

liefs

Thamar

ria zei

καλή μου νέα φίλη σε ευχαριστώ που πέρασες απο το blog μου!!!

το δικό σου είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!
τα συνχαρητηρια μου!!!


Dear new friend, thank you passed by my blog!

that yours is AWESOME!
Bravo!!...

Maia zei

Goh ik had je tegen kunnen komen in Brugge daar waren we ook in de vakantie maar ik kom er elk jaar en heb het er nog nooit zo druk gezien!
Wat een schitterende geniet foto's geef je ons nu weer te zien PRACHTIG!
PROFICIAT AANSTAANDE OMA EN OPA!
Wat zal je kleinkind vaak schitterend op de foto komen!
Geniet er van!
Liefs Maia

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hoi Marijke
wat een goed nieuws !!
proficiat, dat worden spannende tijden.
Ik kijk ook weer uit naar z'n leuk
filmpje, zo schattig die puntmutsjes !
groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

ДжуJIbетта zei

Очень милый и нежный блог. С удовольствием становлюсь вашим постоянным читателем.

Anoniem zei

Lieve Marijke.

Ben overgelukkig met Mopshondje Victoria ze is zo schattig geworden met haar kleine oude handgemaakte schoentjes en haar prachtige grote antieke oma muts. Haar lieve vriendinnetje Melissa op haar schoot..
Het was als thuis komen zo gezellig en vertrouwd.
Dank je wel voor de fijne dag.

Heel veel liefs van Edward en Annemarie.

The Bear's Blog zei

Marijke,

Congratulations to the proud grandparents-to-be. May your daughter have a safe and healthy pregnancy.

Thank you for the lovely post. Your Blog is enchanting and always such a wonderful place to visit.

Have a wonderful day.

Hugs

Collie-Collie zei

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie dochter en haar man. Inderdaad spannend en zó leuk. Geweldig, de foto's die je laat zien zijn prachtig, zo mooi en sfeervol... daar kan ik lang naar kijken hoor!

Groetjes, Collie

't Glimmenhofje zei

Hallo lieve Marijke,
wat een heerlijk berichtje had je weer geplaatst en zo te zien zijn er heel veel dames (want ik ben nog geen heer tegengekomen in deze blogwereld!!) die daar net zo over dachten! En wat een geluk om nu ook het rijkdom van opa en oma te mogen gaan ondervinden, geweldig! En ik weet nu al dat we daar straks heerlijk van mogen meegenieten...
Je foto's zijn weer een genot om naar te kijken en je berichtjes spreken van sympathie en vriendelijkheid, zelfs ik kijk ernaar uit om je ooit eens te mogen ontmoeten! Wie weet!!
Stuur ik je voor nu de hartelijke groetjes en het was weer even genieten hier!! Joyce Glim.

Carla zei

Wat zul je blij zijn geweest met de woorden, jullie worden opa en oma. Ik heb het zelf nu 2 keer mogen meemaken en het is echt zo mooi. Geniet ervan. Leuk je bericht ondersteunt door die prachtige foto.s. heel romantisch.
Trouwens bedankt voor je lieve woorden op mijn blog hip haakwerk.

Mayflower zei

Allereerst wil ik je bedanken voor je lieve woorden, wat ben je toch een schat.
En wat een geweldig nieuws dat jullie volgend jaar opa en oma worden, wat een rijkdom. Van harte hiermee lieve meis.
Wat een prachtige foto's.
Ik ben je een beetje uit het oog verloren en wist niet dat je nog je blog bijhield, ik was in de veronderstelling dat je gestopt was.
Ik heb weer genoten van je mooie post.
Lieve groet, Mea

Rose ~Victorian Rose ~ zei

Being Grandparents is the most precious gift one can be given...so happy for you.
Thank you for stopping by my humble blog...I surely am AMAZED and impressed with yours.
Are all these photographs yours..I have seen some of them before.
Can you tell me how I can convert your blog into ENGLISH I would love to read your text so very much.
I am a follower now.

Thank you, Rose

Claudine Roelens zei

Gefeliciteerd Marijke !! fantastisch dat je oma wordt !!

Trouwens, leuke tijd gehad in Fleur de Lys ? weet je dat je slechts 12 km van mijn deur was ?
groetjes
Claudine

smutaskowe krzyżyki zei

Piękne i słodziutkie dzieci, cudowne fotografie.