vrijdag 7 december 2012

Berenkindje Sanne is speciaal voor jou lieve Mia..

 Dag lieve sissies...

Gelukkig kan ik weer een postje maken..jemig wat ben ik
me daar toch ziek geweest, hoge koorts en alles kwam er uit,
ondragelijke hoofdpijn...ik heb werkelijk een gat in de dag geslapen..
Nu gaat het een beetje beter, maar ik ben zo slap als een vatendoekje..
Doordat ik ziek ben moest ik dus twee workshops afzeggen...ohhh..
en daar baal ik zo van, daar sommige curcisten zich zo verheugd hadden
op deze workshop! Wat jammer is dit nu toch...maar ik wil Anna, Yolanda,
Sonja, Ellie en Marja zeggen dat we deze workshop in het nieuwe jaar
gaan doen, en ik weet zeker dat het dan weer een onvergetelijke dag gaat
worden..dat beloof ik jullie..
En Graddie en Sandra onze gezellige dagje in mijn atelier komt ook
zeker in het nieuwe jaar...
 Maar goed meisjes, nu wil ik jullie zeggen dat ik dit berenkindje
speciaal heb gemaakt voor een hele lieve vrouw met een zeer bijzonder hart
dit is namelijk
Mia
 En ik heb inmiddels al zoveel mooie kaartjes, zeepjes
en kadootjes gekregen van Mia...dat ik het tijd vond
om Mia eens te verwennen..
 En Sanne het berenkindje komt snel naar je toe hoor meisje..
en ja natuurlijk hoop ik dat je haar mooi zult vinden, en van haar
zult houden lieve Mia..
 Klein berenkindje Sanne heeft Pop als haar vriendin...
En wat is het niet heerlijk dat in mijn kleine wereldje alle poppen
en beren altijd hand in hand gaan...
Liefdevol en vreedzaam, en ohh..wat zou ik toch graag wensen
dat het in de echte wereld dit zou kunnen!
Neem nu alleen maar onze blogwereld lieve sisters...zelfs hier
heerst onrust en narigheid...
Op mijn posten krijg ik van een groepje sisters zoveel negativiteit,
rare mailtjes, tot zelfs gekke telefoontjes...!
Dus alles wat ik denk en schrijf wordt me aangerekent...
Dit doet me veel zeer, en ik vraag me af waarom?
Kan het niet zo zijn dat het mogelijk wordt om net als Sanne
en Pop elkaar te respecteren... 
 Waarom gebeurt dit?
Wij...Sanne en ik dromen over mooie en goede tijden,
vol liefde en respect naar elkaar toe...
Kijk maar eens in de ogen van berenkind Sanne...
zij wil gewoon Vrede, niks meer en niet minder.
 En ja Pop die wil ook niks lievers...
 Ik hoop en droom nog steeds dat dit zal kunnen....
 Als het aan Pop, Sanne en aan mij ligt zal ik hopen 
op een betere wereld..
Waarin iedereen er mag zijn, met zijn goede en ook zijn
slechte kanten, deze heeft iedereen..
 In mijn atelier bekijk ik met liefde de spulletjes
Zoals het kleine popje van porcelein, zij ligt in een doosje met
een schattig jurkje...gemaakt door mijn vriendin 
Wil Gerritsen.. 
 Het babypopje en haar kleine pirot vriendje spelen zo fijn in het
oude doosje...
 Misschien blijft het alleen maar fantasie om het beter te kunnen krijgen..
Of misschien kunnen we beginnen in ons blog wereldje...
ik mag het van harte hopen..
 Nu nog een paar kiekjes van een tasje met beugel en
een piepklein beertje...het beertje is 4cm..
 Het tasje stond ooit eens in de Hobby Handig...
 Lieve meisjes...ik wil niet belerend zij, maar ik zou
zo graag als ik een post maak niet afgerekend willen worden..op mijn
gedachten...en niet in een kwaad daglicht gesteld willen worden.
Zoals dat ik mensen uitbuit of na-aperij...ik volg mijn eigen hart, en ja
ik kan worden geinspireerd maar dat is anders als kopiëren..
Lieve meisjes het leven is zo kort, dat kan ik weten nadat ik mijn 4 broers
al heb verloren...en zo heeft iedereen zijn rugzakje..

Het leven is zo kort..laten we lief zijn voor elkaar...en zeker in ons blog landje..