woensdag 12 december 2012

Mijn drie gekleurde zusjes op visite...

 Het was vandaag een dag om dansend door heen te gaan...!
Vandaag zijn mijn drie gekleurde zusjes in mijn atelier
op bezoek geweest..
Dit zijn Hennie, Tjitske en Tonny...het zijn natuurlijk niet
mijn echte zusjes...maar gevoelsmatig zijn het wel echte zusjes!
We kennen elkaar al een hele tijd, en het is fantastisch om zulke
gekleurde zusjes te hebben...
We begonnen met een heerlijk stuk appeltaart met slagroom haha..
en deze ging er best in hoor haha..
Daarna kreeg Hennie een kadootje van mij...ik heb haar
kleine bijbeltje een ander jasje aangegeven...
En jullie zien al dat Hennie hier erg blij mee is..
Deze lieve en heerlijke zus is Tjitske van Nus...
zij is een wereldberoemde poppenmaakster van hele
schattige brooddeegpopjes...jullie kennen deze popjes
van wel..met van die snoezige jurkjes en kantjes..
Hennie vond deze waaier zo mooi...mijn Marie-Antoinette waaier
nu voelt Hennie zich Hanriette...haha..
 En Tjitske vond mijn theemuts een leuke muts voor
op haar hoofd...en het staat haar ook nog heel erg mooi ..
 Ook Tonny vond de Marie-Antoinette waaier er mooi gemaakt...
Ze voelde zich gelijk een barones hahaha..
 Alles in mijn atelier werd vol bewondering bekeken...en bewonderd..
en ja ik kon hier alleen maar van genieten...wat heerlijk om naar
deze ontzettend leuke zusjes te kijken...!
Hier bekijkt Tonny oude labeltjes...
 En samen nog even alle popjes en beertjes en andere liflafjes
bekijken...zien jullie mijn nieuwste stoffen popjes staan?
Deze zijn zo schattig...
En lieve Mia...alle zeep schoentjes zijn verkocht hoor...
mijn zusjes vonden ze heerlijke ruiken en werkelijk prachtig gemaakt...
Zo die veer is voor jou lieve Mia...
Tjitske kocht nog een oude doosje...mooi he dat oude plaatje van die
mooie vrouw?

Lieve Hennie,Tjitske en Tonny het was weer geweldig om jullie
in mijn atelier te ontvangen...wat hebben we heerlijk gekeuveld en
geklessebest...het leven kan zo goed zijn..!
Liefs,
Marijke