vrijdag 30 november 2012

Rubie en Saartje vieren feest met rozentaartjes en de Dolliepoppies..

 Meisjes het was hier gisteren feest...!
En dit omdat olifantje Rubie gisteren 5 jaar is geworden...
Mama heeft voor haar een feestelijk kroontje gemaakt,
met van die zachte pompommetjes...
 Haar vriendinnetje Saartje het konijn mocht op 
het feestje komen..
 Rubie heeft omdat het feest is kleine roze strikjes op haar slurfje
gekregen...dit staat haar zo lief...maar dat is nog niet alles..
Zij is ook nog eens verwend met een lekker rozentaartje...mhhh...dat
wordt smikkelen..
 Hierperdepiep Hoeraaaaaaaaaaa...
 Ook konijn Saartje heeft een smakelijk rozentaartje gekregen..
Deze taartjes zij zo mooi, het is haast zonde om ze op te eten haha..
 Saartje nam voor Rubie een kadootje mee..
namelijk een Dolliepoppie..
en je kunt aan de oogjes van olifant zien dat ze er erg blij mee is...
Saartje met haar papieren roosjes op haar kopje..dit speciaal 
voor het feestje van haar vriendinnetje..
En ze mocht haar nieuwe vestje aan..met geborduurde roosjes.. 
 Ja ook Saartje heeft een Dolliepoppie...
 Deze Dolliepoppies hebben ze gekocht in het winkeltje van
Tante Zoete taart....en er zijn er nog een paar over hoor, kijk maar
eens in het winkeltje..
 Deze Dolliepoppies ruiken heerlijk, ze zijn namelijk gevuld of met
lavendel of stukjes zeep..
 Ze zijn lekker zacht ..
 Je kunt ze zo lekker tussen je linnengoed  hangen...
 Of bij je beren en poppen staan ze zo superleuk...
 Ze doen zo nostalgisch aan, vinden jullie niet?
 En zo liefffffff...
 En nog een paar Dolliepoppies...
 Ja en ik wil jullie ook mijn rozentaartjes nog even goed laten zien...
 De roosjes zijn gewoon gemaakt van inpakpapier...
 Het jurkje van het popje dat is ook gemaakt van inpakpapier...
 De taartjes heb ik een rozenhoedje gegeven...
 Het is een rozentaartje met pareltjes...
 Nee ik denk dat ik dit rozentaartje niet op eet...
ze is veel te schattig hahaha..
 Het kopje van dit taartje heb ik beschilderd...
 En hier het andere rozenkindje...
 Met een rozenhoedje van papier...
Meisjes mijn man heeft schattige kamerschempjes gemaakt...ook deze zijn 
te vinden in het winkeltje van mijn tante Zoete Taart...

Voor nu lieve schattekes...wens ik jullie wederom een
Heerlijk week-end