donderdag 13 december 2012

Vintage circus...

 Lieve Vera en andere blogmeisies...
Ik heb onlangs nog een paar vintage diertjes gemaakt...
Om te beginnen in opdracht voor Vera deze vintage circusbeer..
Miss Polly Poupon...
En zij heeft een vast optreden in het circus met duifjes..
en het duifje wat Polly op haar arm heeft, heet...Jacobussie..
Vera ik mag hopen dat je Polly mooi zal vinden!
 En de andere circusdiertjes...
Poezenkind Missie en kleine Jack Russel Dottie..
 En hondje Boris heeft zijn circuskostuumpje al aan...
 Hij heeft er heel veel zin in..

 En ook poezenkind heeft haar mutsje al opgezet...
wat een pittig snoetje heeft dit beesie toch, vinden jullie ook niet?

 Missie heeft van die mooi glanzende donkere ogen...
 En Lolliepop heb ik gemaakt op een speeldoos...
Lolliepop heeft flirt ogen zoals ze het noemen in de poppenwereld hahaha
 En nog eens poezenkind...ja dit koppie wil ik blijven fotograferen haha..
 Boris nog een keer...hij kan zo parmantig zitten....en hebben 
jullie zijn oude rijglaarsjes al gezien?
 Twee beesies die helemaal klaar zijn voor een geweldig optreden 
in het circus..
 Ik was zowat koijnenkind Loreen nog vergeten!
 Haar koppie is gemaakt van oude stof met een barokke print..
 Ohhh...ze blijft beeldschoon deze Lollipop..met haar blauwe kijkers..
 Een Pirot mag in een circus niet ontbreken..het maakt
mij altijd melancholiek...het leven is met een lach en een traan..

 Vera ik heb Miss Polly speciaal voor jou gemaakt...
en ik hoop zo dat je haar lief vindt..

 Loreen is dol op liefde...vandaar het hart...
 En ook Miss Polly mag graag het hart even tegen zich aandrukken...
 Nog een kiekje met z'n drietjes....gezellig!
 Koijnenkindjes...en pirot...
En hier zitten de beestjes op een rij...