dinsdag 17 mei 2016

Matroes...

 Lieve mensen,

De afgelopen dagen ben ik zo druk bezig geweest
om mijn atelier schoon te maken...
Jemig kremig wat een werk!!
 Het weer was niet al te best, en het schoon maken,
zeg maar gerust uitbaggeren van mijn atelier moest
gewoon gebeuren...dus ik dacht dan doe ik het nu voordat
het lekkere weer er aankomt...

Gatsie, wat een klus was het dit keer, maar....ik ben me daar
toch weer leuke dingen tegen gekomen...en daar wordt ik heel
blij van...

In een muziekkastje zat deze heerlijke kleine kerel met
zijn vriendinnetje...dit is Matroes.
En heel lang geleden heb ik dit kereltje gemaakt, hij is een
soort van clowntje, en ik wordt zo vrolijk van zijn
snuitje..die glanzende kleine oogjes en zijn lachende
mond..ja dit kereltje geniet met volle teugen van het leven!
Zijn vriendinnetje daarentegen kijkt niet al te blij hahaha...
waarom ik haar ooit zo triest heb gemaakt, dat weet ik niet
meer hahaha..

Ik wil nog meer leuke foto's van mijn ateliertje maken,
en aan jullie laten zien...
Wisten jullie dat mijn atelier open is op afspraak?
Wie eens wil komen kijken kan me altijd even mailen,
dan kunnen we samen een afspraak maken..

Liefs en tot snel!
XXX










16 opmerkingen:

Pink Veen zei

Lieve Marijke, een gouden vondst!!! Ze zijn prachtig allebei! Als ik ooit in de buurt denk te komen wil ik graag een afspraak maken om je atelier te bekijken.... waarom zitten we eigenlijk allebei aan een andere kant van dit land?! : ))))))))))))

Voor nu geniet ik gewoon van je blog!!!

Liefs en een dikke knuffel van Pink!

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Wat super om mijn eerste berichtje van jou te mogen ontvangen...!

Enne...natuurlijk ben je van harte welkom om mijn atelier eens
te komen bekijken...we maken gewoon een afspraakje...

Heel veel liefs terugXXX

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Awwww wat is ie toch lief met zn stippen neusje ❤️, en zijn oogjes zo mooi ....
Wat ben je toch een kunstenares .
Wat heerlijk lieve marijke dat je atelier waar jou popjes en beren tot leven komen weer heerlijk aan kant is .
En dat alle spulletjes weer hun plekje hebben gekregen .
Een heerlijk gevoel is dit he .
Dat de nieuwe inspiratie maar weer rijkelijk mag vloeien hi,hi , je weet waar ik aan denk. 😊
Maar dat gaat helemaal goed komen schreef je mij al xxxx

Lieve marijke veel liefs van mij xxxx

sirkkis zei

Minä käyn aina sivulla kun olet kirjoittanut. Nautin kaikista sinun ihanista nukeista,karhuista ja tämä Pelle on ihana ♥ Rakastan hänen ilmettä. Kaunista kevättä sinulle♥ Sinä olet oikea mestari tekijä. Terveisin Sirkkis

Marijke van Ooijen zei

Lieve Caroline,

Dank je wel meis...
Ja ik ben blij dat alles weer lekker schoon is
in mijn schatkamertje....
En ja mijn inspiratie is rijkelijk aanwezig,
heerlijk!

Liefs voor jou meisXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkiss,

Dank je wel voor je lieve woorden...

Liefs,
Marijke

Anoniem zei

Anja Van den Meerssche18-05-16 20:08:54
Hallo Marijke,
Heb een paar dagen niet naar je blog kunnen kijken (druk druk druk) en was blij verrast om je mooie naaigerijspulletjes te zien , hoewel rood ook niet echt mijn kleur is vind ik het toch wel mooi .
Leuk voor je dat je bij het "uitmesten" van je atelier nog zo een mooie clown hebt terug gevonden ook zijn vriendinnetje met haar trieste snoet vind ik een schatje.
De nieuwe outfit van je blog vind ik leuk, ook staan er een paar mooie gezegdes op.
Lieve groeten💋💋💋Anja

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Ja ik vind het rood ook wel iets nostalgisch hebben...en bij
de Ari popjes past het gewoon, en is het heel schattig.
Dank je wel voor je compliment over mijn nieuwe outfit
van mijn blog...weer eens een beetje meer kleur staat toch
gezellig meis...

Lieve groetjes terug,
Marijke

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, je clowntje zit er inderdaad heel gezellig bij !
Ik heb ook van je vorige posten genoten hoor, een beetje kleur in 't leven is altijd welkom bij mij....
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simone,

Wat leuk dat je van mijn vorige posten hebt genoten meis,
en ik moet je zeggen een beetje aan kleur te moeten wennen,
maar het rood heeft ook iets nostalgisch...en vrolijks.
Wat lief dat je even bij me reageert, dank je wel!

Groetjes,
Marijke

vintageandart zei

Your blog is amazing and beautiful.

Marijke van Ooijen zei

Thank you very much Vintageandart!

LoveXXX

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Yiep we mogen weer een reactie♥ schrijven..Leuk♥ ik geniet♥ er weer van ja je vind van alles met opruimen..wat we al niet bewaren haha..
Matroes♥ het clowntje ziet er leuk♥ uit met haar snoetje♥..
Liefs♥ en Fijn weekend Gaby..X♥X
pssss..Had je het lint♥ al binnen?..;)))

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Ja leuk he Gaby dat er weer een reactie achter gelaten kan worden,
iemand gaf een tip dat je een reactie eerst kunt goedkeuren, en dan
geplaatst kan worden...dus eindelijk lukte het me om mijn blog zo
in te stellen..

Ja het is een lekker mannetje die Matroes...

Ik heb nog geen lint besteld meis, ik laat het je weten als dit
zo is...

Liefs,
Marijke

Anoniem zei

Liebe Marijke,
ich bin so gerne hier. Was für tolle Puppen und so schöne Bilder auf Ihrem Blog. Besonders haben mir auch die Foto von den Ari Püppchen gefallen.
Diese Puppen gehören zu meiner Kindheit. Darüber werde ich auch einmal schreiben auf meinem Blog.
Alles Liebe, viele, viele Grüße aus Deutschland, Anke vom Puppenkontor

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anke,

Dank je wel voor je lieve compliment over mijn blog.
En ja ik vind de Ari popjes ook zo schattig, ook ik heb
hier vroeger als kind mee gespeeld...

Lieve groetjes,
Marijke