vrijdag 22 januari 2016

Sasja...

 Hay lieve mensen,

Hier weer eens een berichtje van mij...
Ik ben vanaf vorig week donderdag ziek geweest.
Het begon met tuitende en dichtklappende oren,
en het hoogtepunt was afgelopen dinsdag.
Tjeetje ik me daar een koorts gehad, ik was net
een gloeikacheltje..alles heeft me pijn gedaan.
Heb mijn dagen veelal in mijn bedje doorgebracht,
en soms even er uit om een beetje te drinken, en
even op te zitten, want ik kreeg pijn in mijn rug van
het vele liggen...
Ik heb sinds eergisteren een kuur van de dokter 
gekregen, en ja ik ben er weer hoor...
Maar voel me nog wel een beetje zwakjes, moet effies
een beetje bijkomen, maar ik heb vandaag voor het eerst
Roosje weer uit kunnen laten.
Hopelijk knap ik snel weer op, wil nog zoveel doen!!!!
Maar goed, eerst wat Soul Inspirations van mijn kleine
konijnenkindje..Sasja..
Daar zit het kleine ding..de schoentjes waar
Sasja in zit heb ik pas gemaakt.
En daar staat ze naast de schoentjes
met pomponnetjes...deze heb ik natuurlijk
ook zelf gemaakt...
 De schoentjes is de maat van Jasmijntje,
ik heb ze vorige week bij haar gepast..het stond
haar zo schattig...het is maatje 19
De bloempjes aan de voorkant maken het zo liefff


 Ik heb de kleine snoes even op haar buikje gedraaid,
kunnen jullie haar koddige kontje met staartje
even goed zien...

Zo ga maar weer op je konijnenpootjes staan
kleine snoes...
Op het buikje en kopje heb ik ook kleine 
bloemetjes geborduurd..
En zo kunnen jullie zien, dat Sasja maar een
lief klein konijntje is...ze past precies in mijn hand..
Dit was het weer...tot de volgende keer!
Fijn weekend
XXX