maandag 10 juni 2013

Nog meer muizen...


Lieve blogmeiskes,

Wat een heerlijke en zonnige week was
het toch meisjes...?
Hier was het zalig vertoeven in mijn
postzegel tuintje...en ja mijn tuintje is klein,
maar er is van alles te vinden in mijn paradijsje.
Mijn druifjes groeien al...en het blad is zo heerlijk
fris en groen..en mijn aardbeien plantjes komen
al aardig door hoor...
En mijn aardbeitjes zijn zo lekker zoet, er hoeft
nog niet eens suiker overheen..zo lekker zijn ze.
Nog even en we kunnen weer aardbeitjes eten..
 Ik heb vorige week mijn muizenmeisjes
allemaal een jurkje kunnen geven..
Kijk maar eens...
 Dit is muizenkind 
Saartje...
 En Saartje bestaat uit verschillende materialen..
Haar armpjes en beentjes zijn zowel van gebloemde
als van oud roze stof gemaakt..
En haar kopje is zachtroze...
 Ik wilde haar zo graag een hoedje geven...
En zeggen jullie eens eerlijk..een hoedje
staat haar toch schattig?
 Dit is Saartje zonder hoed..
Haar muizen oortjes zitten vrij ver naar
achter op haar kopje..
Ze is ook zonder hoedje zo schattig..
 En het gekleurde nichtje
Katinka...
 Muizen meisje Katinka heeft haar
ballerina schoentjes aan..ze zijn ietsje te groot haha..
 En ook Katinka bestaat uit verschillende
stoffen..ik heb nu een wat goudachtige stof
met roze gecombineerd...
Ik vind het zo spannend om alles uit te proberen..
 Kleine Katinka heeft toch grappige oortjes?
 Ik heb haar roesel oortjes gegeven...
 En een jurkje van tule..en oud kant..
 En gezellig samen op de kiek...
En kijk onze kleine Cookie is ook binnen gekomen..
Saartje mag ik bij je blijven ?
 Ja hoor..Cookie, je mag meespelen maar
dan moet je wel luisteren hoor..
Ik heb voor Cookie een mutsje van stro gemaakt..
mooie bloemetjes en een strik..
En hoe vinden jullie de jurkjes van de muizenzusjes..
 En ja ook Cookie heeft lange wimpers...
 En Saartje heeft ook al van die lange wimpers...
 Mooi he die oude frutseltjes op de jurkjes..?
 En hier de drie muizenkindjes op een rijtje..
Ik heb na een lange tijd weer eens
muisjes gemaakt..en ohh..ik geniet er zo van
om muizenkindjes te maken..
Meisjes dit was het weer...
Leuk dat jullie weer op visite zijn geweest..
En voor nu wens ik iedereen een mooie
en fijne week,met heel veel zon en
geluk...!
Toedellllllssssssss!
Marijke

43 opmerkingen:

bella lullo zei

Che stupende , adorabili creature sai creare!!
Bellalullo

Алла АА zei

ПОТРЯСАЮЩЕ КРАСИВЫЕ НЕЖНЫЕ МИЛЫЕ МЫШКИ! НИКОГДА НЕ ДУМАЛА, ЧТО ОНИ ТАК МОГУТ НРАВИТСЯ! ВОТ ТАК ВДОХНОВЛЮСЬ, НАСМОТРЮСЬ НА КРАСОТУ И ТОЖЕ ПОШЬЮ СВОЮ МЫШКУ!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Even je posten bij gelezen blijft een genot om te zien wat jij allemaal uit je handjes tovert elke keer weer genieten van je prachtige schepsels .... geniet van de week lieve groet en dikke knufff ...roos

Claudia zei

Lieve Marijke,
Deze muizen zijn zo mooi!
Ik hou vooral van de eerste, ze heeft zo'n mooi gezicht.
En ... Ik hou van hun ogen!
Ik wens u een prettige avond
Liefs,
Claudia

Franciens Haakwerk zei

Wat een fotomodelletjes zijn dit zeg, geweldig mooi gemaakt! Zit vlgs mij heel veel tijd in, prachtig!

Nellie zei

oh ik ben weer verliefddddddddddd wat een schatjes en wat een mooie jurkjes heb je die muizen kinderen gegeven en van die lange wimpers je maakt er prachtige schepseltjes van complimentjes op zijn plaats hoor
Wens jou ook een heel zonnig weekend
Liefs Nellie

Ольга zei

Какие красавицы!

Kom Achterom zei

ooh wat een schatjes!! de vorige dame met het korsetje waaah super leuk!!!
Wat ben je toch een kunstenaar.
Fijne avond
Yolanda

ANNA zei

Lieve Marijke,

Schatteboutjes zijn het hoor!!
Kreatieve groetjes van Anna.

Hanny zei

Lieve Marijke

OO wat is dit toch mooi om te zien, zo leuk dat je de stoffen gecombineerd hebt en niet een muisje uit dezelfde stof hebt gemaakt. Je hebt gevoel voor kleur want het past allemaal zo mooi bij elkaar, zo lief die jurkjes en die hoedjes ook. Ik moest even lachen om die te grote ballerinaschoentjes, ik dacht meteen aan je kleindochter en de foto van laatst dat ze in je man zijn schoenen stond, grappig is dat toch.
Meis, wat ben je weer heerlijk creatief geweest, dit was weer genieten, het ziet er prachtig uit, stuk voor stuk met die lieve neusjes en lange wimpers. En ook al is je tuintje klein, jij kunt er toch van genieten en dat is het belangrijkste. Je kunt nog zo'n grote tuin hebben maar als je geen oog voor de kleine, belangrijke details hebt, heb je er nog niets aan.
Fijne avond, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

ida zei

Wat een super schattige muizenmeisjes zijn het geworden en
wat dragen ze prachtige jurkjes en hoedjes!!

Lieve groet Ida

Musje zei

Prachtig,ongelofelijk hoe je zoiets bijzonders kunt maken,fijne avond,lieve groetjes Musje.

Anja Van den Meerssche zei

Hallo, zoals beloofd een eerste reactie op jouw blog.
Prachtig gemaakt je muizenkindjes en die kleedjes, superschattig.
Wat een mooie lange wimpers hebben ze, zie hen er al flirterig mee knipperen.
Een prettige week gewenst,
groetjes Anja uit Moorsel Belgie

Anita Meijer zei

Wat heb ik weer bij je genoten Marijke, helemaal super je muisjes, ik kan er naar blijven kijken, altijd weer een feestje om bij je langs te komen.
Liefs van Anita

beata zei

Witaj Marijke,
Jakie cudowne myszki, jestem nimi zachwycona. Mają takie piękne sukienki i kapelusiki, w których wyglądają jak małe damy. Gratuluję, jesteś prawdziwą mistrzynią Marijke !!! Pozdrawiam serdecznie ;)

sirkkis zei

Ihania hiiri lapsia. Vaatteet suloisia ja kauniit ruusuiset kädet. Todella hauska jokaisen mekko.

Gorika zei

Очаровательные мышки, особенно первая. А носики меня просто покорили!
Привет с Украины)))

Thuis bij Corrie zei

Die hoedjes staan geweldig. En eigen aardbeien smaken veel lekkerder dan die uit de winkel.

♥Sanne en Andre zei

schattig zijn z hoor je meisjes. Alsof ze zo de stad ingaan voor boodschappen.

lieve groet Sanne

"Création" zei

Lief vriendinnetje,

Het is werkelijk niet te geloven wat
ik weer allemaal zie in deze prachtige
post. Wat een fantastisch mooie
muizenkindertjes heb je weer gemaakt.
Heel mooi met die verschillende stofjes,
en de jurkjes en hele aankleding,
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw
zo mooi!!!

Saartje met haar schattige mutsje wat
heb je dat enig gemaakt meis.
En dan Katinka met haar iets te grote
ballerina's hahaha, zo koddig om te zien.
geweldig ook de roesel oortjes, het werkt
gewoon op mijn lachspieren, ENIG!!!

En ochhhhhh die kleine Cookie vind ik zo
aandoenlijk, zo lieflijk en kordaat
muizenkindje. Vooral de foto waar ze
alle drie op staan is echt fantastisch
mooi.

Wat heb ik weer genoten van al jou creatie's.

WEhs je een heerlijke week toe.....

Veel liefs,
Josephine
XX♥XX

Simonne's fantasiestudio zei

Hallo Marijke, ik vind je muizenkindjes echt geweldig hoor, zo lief.
groetjes,
Simonne

Kays Kids zei

Hi Marijke, your three sisters are so sweet, I love them. You certainly have a wonderful artistic touch for mice. They would make any body smile.
Hugs

My name is Riet zei

Goeie morgen lieve Marijke .wat heb je nou toch weer schattige muisjes gemaakt en zo prachtig aangekleed met kant en prachtige stoffen. En natuurlijk de hoedjes zijn zo schattig. En de namen van deze liefjes , Saartje, Katinka en Cookie. Zo mooi, ik kom hier iedere keer weer genieten.
Ik wens je weer een fijne week, hopelijk krijgen we weer lekker weer.
Liefs van Rietje.

Debby zei

Wonderful work,dear Marijke!! Your little mice are a joy which touches our heart ^_^ My fav one is the smallest!! hugs,Debby

Antoinette zei

Marijke, je hebt jezelf weer overtroffen :)
De muisjes zijn weer geweldig mooi.
Saartje vind ik met en zonder hoedje leuk, kan ze zelf kiezen of ze hem op wilt of niet.
De oortjes van Katinka zijn zó schattig.
Liefs, Antoinet

Annalisa Cecilia zei

oh! che gioia e divertimento guardare e leggere il tuo post sui topolini!
sono bellissimi, tutto è bellissimo!
qui sole, ma ancora non fa caldo......che strano, tutto cambia.....mondo pazzo!
baci
Annalisa

Blomkje en Wenje zei

wat fijn dat je uit eigen tuin kunt snoepen! Aardbeitjes...zo lekker....en wat zijn de muisjes schattig...

Fijne week!

Groetjes, Pietrik

Vera zei

Sjonge, hoe krijg je het toch weer voor elkaar om zulke mooie creaties te maken, echt heel gaaf zeg. Zo dottig en romantisch :)
Petje af :)

Groetjes

Vera

Juliëtte zei

Ach wat een schatten van muisjes!! Zo lief!!
En wat hebben ze een prachtige garderobe!
Heerlijk weertje, dan is het zo genieten in de tuin!
Hier ook hoor!
Ik heb net aardbeienplantjes gezet!
Ik hoop dat we snel kunnen smullen.
Dag lieverd!

Knuffel, Juliëtte

Wateringen zei


Lieve Anita,

Wat ontzettend lief dat je een
berichtje voor mij hebt achter gelaten.
Bedankt!
En morgen gaan jouw spulletjes op de post hoor.

Liefs,
Marijke

Wateringen zei

Hay Anita,

Leuk dat je mijn blog gaat
volgen..
Ik ben al even op jouw nieuwe
blog geweest..het ziet er super
uit!

Liefs,
Marijke

janitam zei

Wat zien ze er weer mooi uit, prachtige jurkjes . liefs Janita

Ira Huberts zei

Iedere keer wanneer ik bij jou langs kom, moet ik m'n kin weer van de vloer oprapen ha ha ha! Ja, ik blijf het een wonder vinden, wat je allemaal maakt. Ook deze schattige muisjes zijn zooooooo lief... Wat een schitterende materialen heb je weer voor hen gebruikt. Ze zien er allemachtig mooi uit en ik heb ook dit keer weer met graagte m'n ogen uitgekeken! ja, heerlijk toch, dit weertje? Dat zonnetje doet wonderen voor ons mensenkinderen! Ik wens je een prachtige avond toe, heel veel liefs, Ira xox
irascreacorner.blogspot.nl

Gina zei

Πολύ όμορφες οι κούκλες σου! Τόσο ρομαντικές, τόσο γλυκές!

Anja Van den Meerssche zei

Leuk dat de spulletjes morgen al vertrekken, kijk er naar uit.
Ben van plan om regelmatig een berichtje te laten op je blog.
Nog veel naai en knutsel plezier.
Vriendelijke groeten
Anja uit Moorsel Belgie

Инга Киселева zei

Delightful, warm and cozy creation!!

Anoniem zei

Oi Mirijke! Seu blog está lindo.Os sapatinhos são um sonho.Agradeço tua amável visita.Beijos

Kerryanne @ Shabby Art Boutique zei

More beautiful creations Marijke. How gorgeous they are too.
Hugs ~ Kerryanne

Plenty of Presents zei

Prachtig, ik vind het gewaagd om de armpjes van stof te maken... niet qua uiterlijk, maar qua werkwijze, want het mag absoluut niet rafelen en je gebruikt toch een minizoom... knap hoor! fijne dag. groetjes Paula ps je aankleding is absoluut fantastisch mooi!

marijke zei

Super zijn ze weer je muisjes zo romantisch

Anoniem zei

Hallootjes Marijke,

Wat een troetelmuizen heb je gemaakt zo mooi zijn ze weer geworden...
Kijk die Saar is staan te pronken met haar prachtige Jurkje en briljante hoed ik vindt het geweldig...
Katinka met haar froezel oortjes oh oh wat een nieuweling die er zeker bij mag horen,en Cookie ahhh wat een schattig muizenkindje is ze...
Het lijkt wel of ze op de ere tribune mogen zitten van het Concour dat na afloop een hodenshow heeft met Saar,Katinka&Cookie als ere gast...
Wat heb je ze geweldig mooi gekleed Marijke alle zien ze er supermooi uit en verdienen zeker van mij de hoofdprijs van de Modeshow heerlijk
om ze te mogen zien hoe liefdevol Saartje Cookie vast pakt wat is het leven toch mooi,en nog mooier als ik op je Blog kom ik geniet er steeds weer zo intens van,hoe jij dit allemaal verwezelijkt...
Dat Tule is zo mooi om mee te werken,vooral van oude beuidsluiers zo soepel en zo prachtig...

Wat ben jij met goudenhandjes geboren,gereedschap om heel erg zuinig op te zijn,en wat moeten wij blij zijn dat we al deze Romantische,Nostalgische schepseltjes,decoratie en Antieke Decoratie te mogen bewonderen...
En iedere x weer vrolijk je blog te openen en te sluiten,je bent een schat die het een ander zo gunt,een heerlijk mens ben je...

Marijke ik wens je een mooie week toe,
Liefs Helene...

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

Wat een lieve muizenkinders weer.....ik vind ze echt fantastisch...vooral ide met die roezel oren ....en die met die hoed....ook zo leuk......geweldig....Leuk hoor met al die verschillende stofjes en leuke kantjes weer!!!

Liefs Mireille

smutaskowe krzyżyki zei

Beautiful