vrijdag 2 maart 2012

De babykamer is klaar...kijken jullie mee?

Lieve blogsisters...

Dit wordt een lange post...ik ben er zo trots op om jullie
het kamertje van het prinsesje te mogen laten zien..
Eindelijk is het helemaal klaar..gisteren hebben we de
gordijnen afgemaakt..en hebben Lisa en ik nog de hele dag
heerlijk gekeuteld.
We hebben alles nog eens nagekeken en door onze handen
laten glijden...zo vol liefde....
Kijken jullie mee?
In dit wiegje heeft Lisa zelf gelegen..
wat onvoorstelbaar dat hier straks een lief
klein kruimeltje van Lisa en Dennis in zal liggen..
Het kant van het hemeltje is van rond 1800...en
zo delicaat en ragfijn..er zit prachtig borduurwerk op..
Lisa en Dennis hebben een landelijke klassieke smaak..
en alles wordt afgemaakt met hier en daar een krul van oma hhihi..
Ik heb de wieg bekleed met oude materialen,ik 
heb een oude bruidsjurk voorzichtig uit elkaar gehaald
en de met de hand gewassen, en op het wiegje genaaid....
Het spreitje heb ik zelf gehaakt...en het past precies
in het wiegje...het kan straks misschien nog wel nodig zijn..
in maart kan het soms nog wel koud zijn..
En dit is het paardje...het staat voor een oude kastenwand...
en Catharine zit zo fier op haar paardje...
En de  oude roze schoentjes...ik verheug me er al op
als het meiske haar eerste stapjes zal zetten...
In de ladekast liggen luiertjes en allerlei babyspulletjes...
ja en aan de grote ladekast hangt een fluwelen jurkje met roosjes..zo lief!!
Spuugdoekjes..hydrofieldoeken en alles in wit en roze..
Een klein badjasje aan een kapstokje van Lief...
het sterretje komt van oma...
En een kijkje vanaf de commode naar de oude linnenkast..
deze hangt volle mooie jurkjes en pakjes...kijk maar eens..
Hoe roze kan je het niet hebben hahaha...
ik denk dat we van roze houden ....
Door de raampjes naar binnen loeren.........
Wacht ik doe de deur een stukje open..
Olala...deze kleine spruit heeft al een kast vol
mooie jurkjes en pakjes...
Nog even terug naar de commode...een mandje gevuld
met oude spulletjes...en een zilveren borsteltje...
En op het planken staan lekkere badspulletjes en een lief
badeendje...het ruikt zo lekker...helemaal BABY!!
Lisa en Dennis hebben voor een wiegje en een
ledikantje gekozen...zowel de commode, ladekast als
het ledikantje zijn allemaal van oude materialen gemaakt...
En dit maakt het kamertje  zo warm en gezellig...
Leuke harten in poederpastels...aan het bedje hangt
een hart met belletjes...
Kijk aapje Joris doet al een slaapje....
Slaap lekker Jorissie...
Nog even alles door onze handen laten glijden...en
verlangend en mijmeren over wat komen gaat...
We kunnen niet meer wachten...
Nog drie weekjes lieve dochter...
Zou ze dit jurkje nu al passen?
Ohhh...wat heerlijke dat tuttebellen met
al die babydingetjes....
En de twee circusolifantjes op een speeldoos..
ze heten Olivia en Odile...

Zo lief met dat pomponnetje op haar slurfje...
Wat zal ik straks leuke verhaaltjes vertellen met
als hoofdrol circusolifantje Olivia....
En deze kroonluchter siert het babykamertje zo mooi!
En bovenop de kast nog een beer met een suikerzoet jurkje aan..
Nog een keer een kiekje vanuit een ander hoekje..
Deze babykrans is gemaakt van allemaal kleine
kussentjes...en tussen de kussentjes zitten kantjes
en lintjes...
En haken is mijn favoriet is dit moment...tussen
alle drukte door even bijkomen met een haakwerkje
en alles valt van me af...
Haken is mediteren voor mij...
Lisa heeft inmiddels al een hele stapel mutsjes met rozetjes
in haar kast liggen hhihihi..

Lieve meisies...ik hoop dat jullie het kamertje
mooi vinden, en dat jullie het leuk vonden om
mee te kijken..

Wij wachten vol liefde op dit nieuwe
mensje....een mensje klein en teer.
Zij zal geboren worden, en liefde brengen..
en zij zal ons hart verwarmen.

97 opmerkingen:

sirkkis zei

voi kuinka onnellista aikaa ja sinulla on kohta pieni lapsi luonasi ja hänen rakas äiti. Kauniin huoneen olet vauvalle tehnyt ja kehto on ihana.

maddyrose zei

Oh Marijke, the lovely things in this baby's room makes it one of the most beautiful rooms I have ever seen. Yes, pink is the perfect color for the precious new baby girl's room. This is like a nursery for a princess. So many pretty details makes me wish I could be in this room to see and touch the wonderful things here. With these pictures I feel like I am there. What a lucky baby girl.

Hugs,
Maddyrose

marijke zei

ooooooooh Marijke en Lisa toch ik zit me hier toch weg te zwijmelen wat is dit schitterend...............dit lieve kleine meisje wordt als een prinsesje ontvangen zeg , en hoe je het allemaal gefotografeerd hebt en hier in je blog geplaatst , dikke dikke complimenten , kan niet anders zeggen..........ik kan er naar blijven kijken en denk dan och kon ik de klok maar terug zetten en weten wat ik nu hier zie...........zooooooooooooo mooiiiiii en dan die heerlijke muziek op de achtergrond, zuuuuuuuuuuuuuchtttt

het tuinengeltje zei

Hoi lieve Marijke, ik hoor het al..., hahaha! Hier is een nu al trotse verlangende oma aan het woord. Wat ziet het er allemaal prachtig en fris uit. En het wiegje...! Helemaal super....!

Ik kijk verlangend uit naar de foto's van jullie prinsesje in het wiegje.

Succes voor je dochter enne.... nog even geduld, hahaha!

Liefs, Sylvia

Anna zei

WOW werkelijk prachtig...
je mooie paardje staat hier helemaal op zijn plekje...
ieder kind zou toch zo'n kamertje wel willen, en ook zeker met zo'n schat van een oma inbegrepen ;o))

Zou je ook mijn oma willen zijn?? haahahahah

Anoniem zei

lieve barones ,

ohhh wat mooi lieve marijke en lisa ,ik heb nog nooit zo`n mooi dromerig,en sprookjesachtig baby kamertje gezien ,hier moet zeker wel een prinsesje slapen , zo mooi die poeder roze kleuren ,echt het is beeldschoon....:-)
Nog even en dan is het zover ...veel liefs van mij ,caroline xxxx

Anoniem zei

hallo Marijke ,
Vind het kamertje erg lief, zo schattig net als dat kleine wondertje die er bijna is ,leuk hoor heerlijke tijd ,en zeker als het zo lief gekleed gaat ,veel plezier met de spannende tijd die komen gaat.
veel liefs Nancy

Ateljee de Kraal zei

Wat lief... ik vind de wieg een plaatje, prachtig, nu...wachten... haken..:)
Liefs Hanneke

Knillie Bears zei

Hoi Marijke,

OOOH wat een droomkamertje ,het is zo mooi ik vind het zo ontroerend om het te zien.Wat zullen jullie blij zijn als er een klein prinsesje in ligt.Het is denk ik stiekem toch wel leuk als er een meisje wordt geboren en dan nog wel van je eigen dochter.Ze zal vast en zeker heel erg verwend gaan worden.Ik wens je dochter heel veel geluk met de laatste loodjes.
Heel veel groetjes Corina

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

wat een prachtige kamer, met zo veel moois en zo veel liefde er in gestopt! Maar die wieg....oh die is werkelijk prachtig, zo mooi met die oude stof echt een droom! En je dochter is ook een prachtige moeder! Heel veel liefs Barbara

gerrie zei

Wat een droom van een kamertje!
maar dat was te verwachten met zo,n oma!
prachtig gedaan en nu maar wachten..
groetjes gerrie

Raminhos de Pano zei

Minha doce amiga,pelo que entendi você será vovó?Parabéns!
Quanta beleza,tudo tão lindo,parece um doce sonho.
Com carinho de Fernanda.

Zaanse Zolder zei

Ik ben er stil van... wat mooi !
Heel veel roze inderdaad.
Die wieg is wel zo mooi, dat kant !
Je kunt wel zien dat oma ook in het kamertje aan de gang is geweest, hoe heerlijk !
En heee verrassend..... je kunt ook nog eens prachtig haken. Wat kun jij niet ??
xxx Syl

Gerry zei

Wat een prachtige babykamer. En die wieg met het kant.
Het kleine meisje wordt koninklijk ontvangen.
En oma's hand is in deze kamer ook zeker te zien.
En nu wachte we samen met jou.

Lieve groet,
Gerry

Heleni zei

Adembenemend Marijke. Ik heb ervan gesmuld. Zo lief en vol warmte.
Oma zit nu al op de roze wolk.......nou, ik kan je zeggen dat je daar nog lang niet afrolt.......

lieve groeten Heleni

Bente zei

Wow, what a beautiful post.

Hugs Bente

Kris zei

Marijke,

What can I say but that your little "princess" will have a very warm and cozy room made with "love". I don't believe I have ever seen anything so beautiful! I can almost feel the l excitement and happiness that will soon be with all of you. Three weeks is not a long time and sometimes you can come early...

My thoughts are with you and your daughter and I will be waiting patiently to hear how things are and hopefully will be able to get a glimpse of your "little princess". Gee, I will have to think hard about what to send!

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een droom van een kamertje!
Sprookjesachtig... Mooi!!!
Nog even en dan is het zover,

Lieve Groetjes,
Esther

Sarina zei

Wat een dot van een babykamertje.Zo mooi, zo teer, zo lief.Dat kleine meisje zal, als ze eenmaal op de wereld is, zich onder kunnen dompelen in liefde en mooie dingen.Als die niet dezelfde kant op gaat,als haar oma, dan weet ik het niet meer.
Zo veel leuke dingen gemaakt.Fantastisch.
Heel veel plezier,met de komende, spannende tijd.
Groetjes,
Sarina

vrouw Hommel zei

Ik vond het al zo weinig tekst bij het filmpje dus ik ben blij om weer even terug te komen want wat is dit lieflijk mooi!! Nog 3 weken,zo spannend! Lief dat wij even mochten meekijken,wat een warm welkom straks voor het kleine prinsesje. dag lieve marijke, lieve groet

lien zei

Wat een droomkamertje! Zal je dochter blij mee zijn en het kleine mensje ook! geniet van alle voorbereidingen.
Groet, Carolien

Elly zei

(Diepe) zucht..............
Marijke wat een heerlijk kamertje krijgt jullie kleine prinsesje.Als ik dit zo zie, zou ik bijna wensen dat ik 18 terug kon in de tijd, dan zou ik voor mijn dochter ook zo'n kamertje hebben gewild. Fantastisch vind ik het!!Nu maar wachten.......

liefs, Elly

Ingrids muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
ooooh wat een prachtig romantisch babykamertje, alles is met zoveel zorg en liefde gemaakt. Het wiegje is een plaatje en dan al die lieve creaties van oma's hand...zooo mooi. Nog heel even en dan word het prinsesje geboren...de laatste loodjes,geniet ervan.
Big kiss,liefs Ingrid.

Carla zei

Nou ja zeg...was ik eens een keer de eerste met een reactie...gooi je het gewoon weg...hahaha
Ok ff kijken of ik nog weet wat ik geeschreven had.(of iets in die strekking dan maar)

Jullie kleine prinsesje komt wel in een kasteeltje te wonen hè !!
Zó schattig al dat roze....gelukkig maar dat het een meisje word dan als jullie zo gek op roze zijn hihi
Voor een meisje zijn al die prullemerullen ook wel leuk toch!!
En dan al die knuffels gemaakt door haar eigen lieve oma...wat wil een klein prinsesje nog meer.
Die is echt méér dan welkom dat zie je duidelijk.

Mijn kleine prinsesje is weer naar haar paps en mams toe...zó schattig hoe blij ze was om ze weer te zien...oh meis..het word steeds leuker...ben straal verliefd op dat kleine ding.

Nog héél even en dan kun jij haar ook knuffelen....

dikke knuf Carla.

Anoniem zei

Hoi lief moedertje,

mOhw wat is je post mooi geworden!
Kan ook niet anders met een kamertje zo schattig en lief....
Mam, Dennis en ik willen je heel erg bedanken voor alles wat je voor ons gedaan heb en voor alles wat we van je gekregen hebben.
Is natuurlijk te gek voor woorden hoeveel je voor ons doet!
Mam, wat zouden wij nou zonder jou moeten....
Je bent echt onmisbaar!
Ik hou van je

kusssss Dennis en Lisa

Belka zei

Это так нежно и красиво! Мир любви и ожидания!!!! Мы ждем вместе с вами!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ohhh wat is het mooiiii geworden en wat lekker rozeeeee hahahahh prachtig allemaal met zoveel liefde gemaakt straalt ervan af ....gaan jullie maar lekker allemaal genieten met ze alle .....dikke knufff en een fijn weekend allemaal daar lieve groet rosita

Elly-My Everyday Things zei

Ohhhh Marijke, wat een droom!!! Wat heerlijk dat jullie dit zo samen hebben kunnen doen. Enne... oma's hand is duidelijk te zien hoor, wat een juweeltjes heeft deze as werelburger op haar kamertje staan! Ik kan me voorstellen dat jullie de dagen aan het aftellen zijn!
Enne... nog bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, nu ook eindelijk eens bij jou aangewaaid, kom zeker vaker terug hoor! Ik word gelijk volger van je blog
Lieve groetjes Elly

Nostalgia zei

Oh, Marijke, you've left me speechless and almost with tears. I have two daughters and preparing things for the babies has been such an enjoyable feeling. It brings so many memories. I wish you all the best. The room for your baby is so adorable! I will save your photos on my computer, they are marvelous.

Christine zei

Lieve lieve schat,
mag ik voorstellen om je kleindochter te worden, toe adopteer je mij?
Ik wil ook zo een schattig kamertje om heerlijke dromen in te beleven en die mooie deken door oma gehaakt om me in te kunnen nestelen.
Dat mutsje zou mij ook fantastisch staan en die zilveren borstel zal goed door mijn haren kunnen wapperen.
Marijke, lieve oma Marijke, Lieve vriendin Marijke, wat Lisa en Dennis net schreven zegt zoveel.
Wat ben jij een ongelooflijk hartelijk , warm en creatief mens.
Je zet jezelf opzij om het de ander naar de zin te maken.
Een kamertje in te richten en bekleden zoals alleen jij dat kan.
Adembenemend mooi.
Lieve schat, nog 3 weekjes maar dan mag jij schitteren als Oma en kan je "je job"als oma waar gaan maken,.
Dit prinsessenkind zal zo verwend worden door liefde, dat wens je eigenlijk alle kinderen op de wereld wel toe he.
Heel veel sterkte met de laatste loodjes voor Lisa en Dennis, misschien lezen ze dit ook wel, veel succes en liefs in deze leuke tijd.
Marijke, je weet het ondertussen wel, je bent mijn inspiratiebron en een vriendin.
Een échte wel te verstaan want we kunnen lief en leed delen met elkaar.
Heel veel liefs en ik zal aan jullie denken, knuffies van mij en de jongens hier XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Evelyne zei

O, Marijke het is alsof je in een sprookjeswereld terecht komt.Alles is zo lief en teder, de poederroze kleur, maar ook het wiegje met oud kant vind ik zo prachtig!!!De harten en het paardje met Catharine, de roze schoentjes alles is liefde wat daar straalt.Wat moet het prinsesje daar een warm welkom voelen in jullie familiekring.Dat gun je toch alle kindertjes op deze wereld!
Nu nog even de laatste lootjes en dan...
Voor Lisa en Dennis voor jou Marijke en natuurlijk ook de a.s. opa sterkte en geniet van de laatste weekjes.
Heel veel liefs, Evelyne

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, Marijke, hier wordt ik stil van........wat hebben jullie er een paradijsje van gemaakt voor jullie kleine prinsesje. Ik zie gewoon voor me hoe Lisa haar liefdevol in haar prachtige wiegje legt en ze haar oogjes vreedzaam sluit met een glimlachje op haar lieve gezichtje! Dit is gewoon een droom hoor lieverd, al dat moois rondom dat kleine meisje, al die prachtige creaties (waarin oma haar 'krulletjes' duidelijk herkenbaar zijn!
Dit hele kamertje is gevuld met liefde en ik weet zeker dat Lisa er vanavond smachtend een blik naar binnen werpt voor ze gaat slapen:))
Jullie kleine meid wordt omringd door prachtige liefdevolle spulletjes, de olifantjes op de speelgoeddoos zijn zoooo schattig!
Ik ga de hele reportage nog maar eens bekijken, nog een keertje van hieruit meegenieten:)
Heel veel liefs, Sonja

~THEA~ zei

Hallo Marijke,

Enof we het mooi vinden!!!

Wat lief, dat wij nu al een kijkje mogen nemen in dit schattige babykamertje! Volgens mij krijgt dit prinsesje het allermooiste kamertje van heel Nederland!
Alles zo mooi en met liefde gemaakt. Dat straalt er gewoon vanaf!!
Mooi al die harten, die je gemaakt hebt!Ik vind die geur van baby's ook altijd zo heerlijk!
Nog even dan kunnen jullie echt troetelen! Dat duurt niet lang meer!

Heel veel sterkte voor de komende weken, en geniet ze!!!

Liefs Thea ♥

christiene zei

Ha Marijke, een droom van een babykamer alles even mooi.
Zelden zo iets moois gezien.Laat het prinsesje maar gauw komen.
Ook het paardje heeft een mooi plaatsje gekregen.Je foto,s zijn prachtig ik heb met plezier gekeken.
Ik kijk uit naar het vervolg.
Lieve groetjes ook voor je dochter.
Christiene.

Ineke van den Akker zei

Ha Marijke,Wat heerlijk hè, zo'n roze wolk. Geniet nog maar even. Er komen spannende dagen aan. Wat ziet alles er prachtig uit. Echt genieten.
veel liefs,
Ineke

Janny, Especial and More zei

Wat een mooie roze droomwolk! Die drie weken kunnen voor jullie niet snel genoeg voorbij gaan!

Riet zei

LIeve Marijke.
Wat een beeldschoon kamertje voor het nieuwe prinsesje. Je hebt heel je hart er in gelegd. Zo mooi. Al die lieve kleine roze jurkjes en hartjes en mutsjes, schitterend. Wat een feest zal het zijn als het kleintje er is. We leven allemaal mee en wachten met spanning.
Lieve groet van Riet

Marjanne zei

nou dat is een ware roze wolk, wat een gelukkig prinsesje dat met zoveel liefde verwacht wordt! alles is zo lief en gezellig...

Claudine Roelens zei

Wat mooi allemaal Marijke ! een super mooie leuke baby kamer. Zo fijn dat we even mochten mee kijken en mee genieten. heel veel groetjes ook aan je dochter!!!

claudine

"Création" zei

Wauwwwwww lieve Marijke en Lisa, ik had jullie weleens met z'n tweetjes bezig willen zien tijdens het tot stand brengen van deze FANTASTISCHE fotoreportage.

Het is werkelijk BEELDSCHOON allemaal, de mooie oude wieg waar Lisa zelf nog als klein prinsesje in heeft gelegen, hoe bijzonder is dat. En dan de wijze waarop en de prachtige antieke materialen die je daar voor gebruikt hebt, het is een DROOM!!!

Trouwens al jou krulletjes Marijke die daar ronddwarrelen in dat goddelijke kamertje zijn SUPER MOOI. De prachtige harten in allerlei varianten, de mooie koddige olifantjes Olivia en Odile met de lieve gebloemde stofjes.

De kledingkast vol met prachtige kleertjes en dat snoezelige jurkje met die lieve roosjes.
Mooi gem[h]aakt meiske dat lieve spreitje en die schattige mutsjes, volgens mij is dat kleine prinsesje stiekem in Lisa's buikje al alles aan het passen, hihi.

Wat een enorme warmte en geluk straalt er van deze prachtige post af, zit zo enorm te genieten.

Nog drie weekjes Lisa, lieverd veel sterkte met de laatste loodjes en wat een rijkdom om zo'n FANTASTISCHE lieve mama te hebben, dat zal de zwangerschap zeer zeker extra mooi hebben gekleurd, dat kan gewoon niet anders.

Veel liefde voor jullie allemaal.....

Liefs Josephine

Marguerite zei

Oh Marijke en Lisa,
hier is maar een woord voor "geweldig".
Wat een super kamertje om gewoon in weg te dromen.
Groetjes Marguerite

anita zei

Lieve Marijke
Wat een lief mooi kamertje met al die zachte kleurtjes en al die mooie kleertjes,je kunt het bijna ruiken.Nog eventjes en dan zul je Oma zijn, weer een mijlpaal die je bereikt hebt en wat voor eentje!Ik wens je erg veel geduld deze laatste weekjes en heel veel tedere momenten als je haar voor het eerst ontmoeten zal.

Liefs van Anita

liesje zei

Lieve Marijke
Dat is een droom van een kamertje waar jullie lieve prinsesje in gaat liggen dromen van al die mooie knuffels die haar lieve Oma heeft gemaakt.Zo mooie foto's gewoon alles, vind er de woorden niet voor.Ik heb er zo van genoten om er naar te kijken en jullie geluk te voelen.Ik wens jullie nog heel mooie weken toe om van te genieten.Ook wil ik je bedanken voor je bezoekje aan mijn blog ik ben er erg blij mee een bezoekje van mijn idool te krijgen.
Lieve groetjes Carine

cristall zei

Una entrada realmente tierna y preciosa!!! se puede respirar un ambiente de ternura y nostálgia que me gusta mucho.Esta todo tan delicado,se puede respirar tanto amor en ese cuarto,ahora sólo falta la reina de la habitación,que esta pronto por llegar.Felicidades y que tenga una hora corta.Bss apretaos!!!

lera zei

Какая красота и нежность!!!!!!все-все для чудесной принцессы!

ledenika zei

Oh, how wonderful!!! Now you have so great time, quiet, sweet
charming, touching ♥♥♥
I wish you happiness with all my heart!

Milly Me® Teddy Bears zei

Ohhhhhhhhh kon ik maar weer even heel klein zijn.......wat mooi Marijke ♥ Het is een heel lief romantisch kamertje geworden met alleen maar supermooie snoezige spulletjes. Prachtige van kleur.
En wat is het spannend hè!! Een mooier iets dan dit kan een oma zich niet wensen...en ik vind het ook heel spannend hoor. Je laat ons allemaal zo wel meegenieten, wij worden ondertussen net zo nieuwsgierig...ha ha

Liefs, Thea x

http://www.annashaakwerk.blogspot.com zei

Lieve Marijke,

Heel erg bedankt dat ik een kijkje mocht nemen in het babykamertje, je wordt er stil van, het is prachtig!!!!!!!!

Groeten van Anna
http://www.annashaakwerk.blogspot.com

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

De foto's zijn werkelijk prachtig.. en jou mooie inbreng in dit slaapkamertje maakt het helemaal af!!

Wens je alle goeds,
Jacqueline

Elke zei

Liebe Marijke,

das Baby wird mit so viel Liebe empfangen. Ein wunderschön hergerichtetes Zimmer. So viele
liebevolle Details.
Ich wünsche Deiner Tochter, Deinem
Schwiegersohn und natürlich Dir,
liebe zukünftige Oma, alles, alles Gute.
Herzliche Grüße von Elke

La Gata Coqueta zei



Un buen fin de semana te deseo con el afecto que hemos granjeado desde que he tenido el gusto de conocerte.

Un beso y una rosa en armonía con el día de hoy.

María del Carmen


Kays Kids zei

You babys room is so beautiful and it is filled with love already. Her crib is such a delight, with lace and beauty. What fun the two of you must have had putting it all together.
I wish your daughter all the very best for the birth.
Hugs
Kay

Marith zei

Hallo Marijke,

Wat een prachtige babykamer. Je kunt aan alles zien dat de babykamer met liefde is gemaakt en dat de baby ontzettend welkom is. Het lijkt op een stukje hemel op aarde. De foto's stralen een en al warmte uit. Ik ben een paar keer op je blog weesten kijken en vond het al zo mooi, maar nu moest ik toch echt reageren. Ik word nu ook volger van je blog. Het nieuwe babymeisje mag zo ontzettend blij zijn met zoveel liefde die ze nu al krijgt en dat wordt alleen maar meer. Nog een paar weekjes wachten, dus nog even vol houden, en dan kunnen jullie volop genieten van dit nieuwe mensje. Ben heel benieuwd of jullie foto's laten zien als het meisje haar intrek in deze kamer heeft genomen?
Nog veel sterkte de komende weken en geniet van al het moois.
Groetjes,
Marith.

Fia zei

Wat een beeldschoon babykamertje met alle schattige spulletjes en de prachtige meubeltjes.....wat heb je de wieg mooi bekleed Marijke en de gehaakte spulletjes je bent ook van alle markten thuis..
De baby zal zich hier erg thuis voelen wat een heerlijke sfeer met de mooie roze tinten..
Heel mooi gedaan mijn complimenten hoor en je dochter ziet er ook prachtig uit......nu nog even geduld hebben wat zal het spannend zijn ..

Lieve groetjes Fia..
Leuk dat we mochten meegenieten...

Anneke zei

deze babykamer is met liefde gemaakt.
en wat duurt het wachten dan lang he?
het is zo,n overweldigend gevoel als je voor het eerst je kleinkind ziet.
ik heb het tenminste niet droog gehouden.
wij wens je dochter een voorspoedige bevalling en een fijne tijd.
de babykaer is echt een plaatje.
liefs An

Tine zei

Liebe Marijke,

liebevoller kann man einen kleinen Menschen gar nicht willkommen heißen. Ich wünsche ihr einen guten Start ins Leben!

Liebe Grüße
Tine

Rozen van Papier zei

Hallo Marijke,

Wat heb je er weer een parchtige droomwereld van gemaakt! Maar dat is ook zo een baby op komst is een feest en fijn als ze zo zacht ter wereld komen in zo'n mooie kamer!Heerlijk al dat roze! De kamer van onze kleindochter zal niet helemaal in het roze zijn maar ook een heel bijzondere kleur voor een meisje. Jullie alvast heel veel sterkte en succes bij de bevalling. Wij moeten nog effe wat langer, maar goed ook, moeten nog veel voorbereiden. Hè je zou er zelf wel willen slapen in dat kamertje hè?

Groetjes Janny

Happy-Sonne zei

Dear Marijke
Your post is sooooo sweet!
Thank you very much for the nice comment on my blog.
I wish you a happy weekend and send you a lot of greetings from Switzerland. Hugs Yvonne

Nely zei

Ohhh my dear Marijke,babys room is so adorable...so lovely litle things,beutiful coulors.. wooow realy beutiful...Hugs dear..Nely!

Eva Agnes zei

Oh Marijke and Lisa,
what a sweet place you have made for this lucky baby girl to live in.
And you are waiting to be a happy grandmother which is a most lovely thing to be.
Love Eva Agnes

Eva Agnes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
DanArts zei

Lieve Marijke en Lisa wat is het een mooi kamertje geworden, echt een plekje voor een prinsesje.Heerlijk om even binnen te kijken ik heb genoten dank je wel daarvoor.
Liefs Dana

smutaskowe krzyżyki zei

Babys room is so beautiful !!!!!!
xoxoxoxo
Special xoxoxo for Mieke.

Astridbears zei

Lieve Marijke,
the babyroom is wonderful!! With lot´s of love for the baby! All the best for the birth!
liefs
Astrid

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
Wat een paleisje !!
Echt, zo schattig.
Het kleine wondertje is zeer welkom. Geniet er maar van,
ik vindt alles zo leuk
bij elkaar passen, en ben
stiekem een beetje trots dat
het oude paardje ervan mag
meegenieten.
xxx fijn week-end
Manja

Brocante de Knotwilg

Linda zei

Nou Marijke, Dit is werkelijk het meest fantastische kamertje dat ik ooit gezien heb! Heb met open mond naar al het moois zitten kijken. Werkelijk geweldig! Ik ben zelf volgende week donderdag 8 maart uitgerekend van ons derde kindje, ongeveer gelijk met jou dochter! Wij hebben ook een lief kamertje hoor maar kan niet tegen deze op. Wij weten het geslacht van ons kindje ook niet dus dan is het ook al anders en het is onze derde dus de andere twee hebben ook al in hetzelfde kamertje gelegen. Natuurlijk nog wel het een en ander gemaakt zelf, dat kan ik toch niet laten ;-) Je kleindochtertje kan zich geen mooier plekje wensen om te slapen. Groetjes, Linda.

1717mk zei

Oh Marijke,
jak cudownie mieć taką wspaniałą babcię, która przygotowuje tak magiczne miejsce dla swojej Wnuczki...ten pokój jest jak z bajki, taki delikatny i pełen miłości...
ja również czekam na Waszą Dziewczynkę z niecierpliwością,
życzę Wam wszystkiego dobrego!
Magda

olé zei

Nunca había visto una habitación tan preciosa, es de ensueño, seguro que será un bebé muy feliz en ese entorno, enhorabuena. Desde España. Paloma.

Berbel zei

Het is een prachtig kamertje geworden, bedankt dat we mochten komen kijken.
Groetjes Berbel

Duendes zei

Hello my friend,
very sweet and precious!!!
happy sunday.
big hugs.

Carine zei

Oooooh Marijke dat prinsesje van jullie gaat geboren worden in "la vie en rose" waar de warmte en de liefde van mijlenver te voelen is.
Het is prachtig, wie droomt er nu niet van zo`n slaapkamer met jouw creaties helemaal rondom. Wat gaan jullie kunnen knuffelen en liefhebben .... Wens je dochter alvast veel geluk en sterkte met de bevalling. Het zijn nu de laatste loodjes ...

Lieve groetjes
Carine

Anoniem zei

Dag lieve Marijke.

Wat een mooi kadootje deze fantastisch mooie foto's en het verhaal erbij!

Wat zullen jullie genoten hebben gisteren.
Ik raakte niet uitgekeken op al die prachtig mooie en romantische foto's.
De wieg is een sprookje......het bedje superlief en die kast met de kleertjes....
Dan het schattige mustje dat je haakte en de lieve hartjes en dieren.

En wat een prachtige foto's weer van Lisa

Heerlijk om naar te kijken en te genieten van dit alles!

Genieten jullie nog maar van deze mooie tijd samen vol van verwachting!

Liefs....Mia

Homemade Home zei

Het lijkt wel een sprookje, wat zal het kleine meisje hier lekker slapen.
Groetjes Nelly

Ryanne zei

Met open mond heb ik zitten kijken, wat een onwijs mooie kamer en met zoveel oog voor detail en liefde ingericht... Kan eigenlijk ook niet anders.
Maar het lijkt echt net een reportage uit een Ariadne oid. Heel veel gezondheid en plezier met alle voorpret
Lieve groet,

Ryanne

Anoniem zei

Lieve Marijke,


Van harte gefeliciteerd met de inrichting van het babykamertje. Het is gewoon een droom die werkelijkheid is geworden en dan nog allemaal met roze tintjes, zo suikerzoet en meisjesachtig. Hoeveel uren ben jij niet bezig geweest om dit schitterende resultaat te bekomen? Wat een geluk heeft Lisa met zo'n schat van een moeder! De wieg vormt het pronkstuk van het kamertje, zo mooi bekleed en hier en daar een hartenkussen om het geheel af te maken en het een Marijke van Ooijen touch te geven. Dikke proficiat oma, het resultaat is meer dan geslaagd!
Nog een klein beetje geduld en dan zal het plaatje pas compleet zijn; een lief klein meisje omringd met liefde en schoonheid; wat heeft een mens nog meer nodig om gelukkig te zijn.....
Geniet van het weekend en droom maar lekker verder want bijna is het werkelijkheid.
Groetjes,


Karolien

Peeters Liliane zei

Wat is alles mooi geworden zo gezellig en lief!!! Een echte prinsessenkamer voor dit kleine babytje! Dit is genieten.
Je ziet het aan al dit moois ze zal met meer dan open armen ontvandgen worden!!!
Liefs,
Liliane

Anita zei

Oh lieve Marijke ik val compleet stil ... !!!!!
Jee-tje meis wat een beeldschoon kamertje. Dit is écht van koninklijke allure. Wow je hebt écht niets teveel gezegd. Wat móói !!!!!

Ik kijk natuurlijk met mijn nuchterse twentse bril hier ook dwars doorheen. Het enige wat dit kindje straks écht nodig heeft is LIEFDE. Maarre ik vind het wel gewéldig hoor !!!!!

Wens jullie samen nog héérlijke weken vol verwachting en een dank je wel aan Lisa en Dennis dat wij een kijkje mochten nemen in hun privedomein ;-)
Groetjezz lfs mij X

Wateringen zei

Goedemorgen lieve blogsisters en iedereen die mijn blog leest,

Graag willen wij...Lisa en ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes..!
Het zijn woorden die ons hart verwarmen, en waar we ontzettend van hebben genoten om ze te lezen...

Het wachten is nu begonnen...en we strepen nu echt de dagen...we hebben een intens verlangen om dit nieuwe mensje te mogen ontvangen..
Het is zo spannend!!

Eigenlijk zou ieder kindje zo'n warm onthaal moeten krijgen..daar zijn we ons van bewust..en beseffen dat het niet altijd vanzelfsprekend is..
Ieder kind heeft LIEFDE en WARMTE zo hard nodig,
dit is het belangrijkste...!
Je kunt een kind nog zoveel pracht en praal geven, maar LIEFDE is het belangrijkste...
Maar geen zorgen daar hebben Lisa en haar man Dennis genoeg van...in overvloed.

Wil jullie lieve mensen met een warm hart nogmaals heel hartelijk bedanken voor jullie altijd zulke lieve berichtjes...

Wens voor een ieder van jullie....

Liefde,
warmte en een mooie dag!

Marijke
XXXXXXXXXXXXX

Conni zei

Ein Traum in ROSA! Bald schon wird die kleine Prinzessin darin glücklich sein. Schon jetzt wird sie soooo geliebt!
Liebste Grüße
Conni

Celine zei

Oh Marijke, ik wil je eerst heel hartelijk bedanken voor je geweldig lieve reactie op mijn blog, ik voel me echt vereerd! Ik ben altijd zo onder de indruk van wat jij altijd maakt!

En.. ja geweldig, die prachtige babykamer! helemaal perfect gewoon!
Daar zal het lieve meisje straks heel tevreden zijn, weet het zeker!

En poezenkind Chatarina..wat een beauty is ze zeg!

Lieve groet Celine

Angela zei

Hallo lieve Marijke,
Wat een prachtig romantisch baby kamertje hebben jullie gemaakt met zoveel liefde. Het wiegje is zo lief en om dat kant te gebruiken van een trouwjurk maakt het nog mooier en speciaal.
Perfect voor een prinsesje.
Heel veel liefs en haak maar even door, voor je het weet zijn je handen bezig een klein meiske te knuffelen.
Hugs,
Angela.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Hoi Marijke, Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Ik was nog nooit op je mooie blog langs geweest. Wat een prachtig babykamertje is het geworden!

Ik ga je volgen hoor! Groeten Maaike

Stina zei

wat een warm welkom voor haar,en wat een prachtige wieg,heb me'n ogen uitgekeken zoveel moois
spannend hoor zo de laatste loodjes he.
hartelijke groet Stina

SHABBY zei

sfogliando il tuo blog come se fosse un prezioso libro, mi domando:è un sogno o è realtà?!
complimenti!

Het lijstje van brocante zei

Lieve Marijke....ik moet mij diep schamen.....je stond niet meer vermeld bij mijn favorieten blogs.....dit is de week daar voor allemaal verdwenen.
Maar je staat er nu weer bij....gelukkig!!!!!
Ik ben sprakeloos.....wat is dit mooi.....wat een verwelkoming voor dit meisje.....dit prinsesje.
Alles met liefde gemaakt....wat zal je trots zijn.....en hun op jou.
Nog even geduld.....dan komt dit kleintje op de wereld.....met open armen zal ze worden ontvangen.....de liefde spat er vanaf Marijke!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

inga zei

Hello Darling Marijke!
I'm just amazed - what a beautiful, gentle, functional design for a child's room a little princess!! - Very, very good!
I congratulate you on your holiday - Women's Day! I sincerely wish schatya, health, love and prosperity!
Create and raduyte us! Inga.

Maia zei

Sorry hoor dat ik zo laat een reactie geef maar ik heb het even druk met allemaal bezoekjes aan medische mensen , niet mijn favouriete bezigheid hoor!
Wat een super mooie post over het kamertje van jullie prinsesje!
Wat is ze welkom in jullie familie en wat is ze voor haar geboorte al schandelijk verwend door oma!
Heel erg mooi al die roze spulletjes!
Ze komt zeker goed terecht in het warme nest van jullie familie!
Heel veel succes met de laatste loodjes !
Lieve groet Maia

Mayflower zei

Wat een prachtige babykamer lieve Marijke en wat is de wieg mooi geworden met het oude kant.
Wat een spannende tijd nu het kleine prinsesje niet lang meer op zich laat wachten en jullie haar straks met zoveel liefde in jullie armen sluiten.
Lieve groet, Mea

Tante Jo zei

Hoi Marijke,

Jou dochter boft maar met zo'n creatieve en lieve moeder.
Het kindje komt in een mooi kamertje te liggen.
Ik vind het zo mooi hoe je het oud en nieuw combineerd...........prachtig.
Ik kom vaker bij je langs op je Blog hoor want het blijft bij elke pop, beer of kiekje genieten.........
En voor later............lekker genieten OMA !!!

Groetjes, Tante Jo

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke bedankt om jouw lief berichtje. Ik was zo verwonderd dat ik deze krans gewonnen heb, maar ook zo blij want haar rozen zijn de max. Verleden jaar heb ik een workshop bij haar gevolgd en dat was echt fantastisch heb daar wel 180 km voor moeten rijden maar het was het meer dan waard!!!
Mijn "slechte elf" is bijna klaar en hoop tegen volgende week foto's te kunnen plaatsen.
En ben je al bezig met de bjdolls, lijkt me leuk om te doen maar ik denk ook aartsmoeilijk! Maar ja het is weeral een uitdaging!
Lieve groetjes,
Liliane

Ik heb je in mijn zijbalk staan op mijn blog, maar vroeger stond daar de naam van je blog en nu nog alleen een punt. Weet jij misschien hoe dit komt?

Ксения zei

Marijke, как у Вас тут красиво. Мне очень нравятся Ваши работы...

Anoniem zei

marleen11-03-12 16:27:57
Hey Marijke

Nog maals bedankt voor de mooie beer die ik gisteren bij je mocht komen leren maken
Ik was zeer ontroerd door al dat moois
je bent een pracht meid doe zo verder en geniet straks van je eerste kleinkindje
die dag van gisteren staat in mijn geheugen gegrift en is een verreiking in mijn leven bedankt dat ik jou mocht leren kennen

lieve groetjes

Marleen

Anoniem zei

lut 11-03-12 19:11:11
Het is zo fijn
op workshop bij Marijke
SAMEN te ZIJN.
Het doet zo'n deugd
het kind in mezelf
voelt heel veel VREUGD.
SAMEN-WERKEN,lachen en vertellen
beren,konijn en muis
dat kan tellen.
Marijke is een VROLIJKE, bezige bij
heel zeker
we zijn er heel graag bij.
s'Avonds voldaan en blijgezind naar huis
onze CREATIE
krijgt een leuk plaatsje thuis.
Marijke, heel veel dank voor deze dag,
voor het delen van LIEFDE, WIJSHEID en KRACHT.
Ik wens jou en je familie
nog heel veel PASSIE en PLEZIER!
Echt waar,
jij maakt een HEMEL OP AARDE HIER!

de blijste mens ter wereld(één van,ha ha!)
XXX

tine zei

dat is prachtig, een sprookje over een prinsesje die zal geboren worden.

Wat heeft dat kindje geluk om in zo'n mooie babykamer te mogen liggen en dromen

De wieg is een wonder waar binnenkort een klein wondertje zal in liggen


groeten

Tine

Collie-Collie.com zei

Ik heb vandaag een dagje vrij (tuut is naar de APK-keuring) en ik zit heerlijk met een kopje thee te genieten van je blog, wat een prachtig babykamertje. Waar je ook kijkt, het is prachtig, de kleurtjes de veelal handgemaakte details, de lieve knuffels, lieve jurkjes en schoentjes... en snoezig wiegje...

Jullie hebben zichtbaar veel plezier gehad in het maken van een knus, lief en prachtig kamertje. Wat een genot om daar als klein babytje te mogen slapen en later spelen...

Groetjes en veel liefs van Collie

irenka-yacyk zei

Замечательный блог. Заходите ко мне за наградой.

Эля-elka zei

Как все трогательно и нежно!
Марийка, у вас очень красивый и приятный блог.
Желаю вам безграничного женского счастья!