donderdag 20 mei 2010

Een slaapkamer om bij weg te dromen...


Hay bloggermeisjes...ik wil jullie graag mijn nieuwe slaapkamer laten zien.We hebben van twee slaapkamers één gemaakt.En nu is het heerlijk ruim en knus, een slaapkamer om heerlijk tot rust te komen. We hebben voor grijs en wit tinten gekozen, dit geeft zo'n rustige sfeer. Na het vele breken, schilderen en timmeren was het mijn beurt om het te decoreren.Dit is natuurlijk heerlijk om te doen. Vandaag heb ik pegelvormige taarten gemaakt, in de gietijzeren vazen gemaakt, de rozen erop zijn erg leuk om te maken.In mijn slaapkamer kan je ook een Rocking Horse zien, dit is een oud carouselpaard en hier hebben ze een hobbelpaard van gemaakt.We houden erg van oude spulletjes, zoals mijn bedje en de andere kasten, deze is al meer dan honderd jaar oud.Om de slaapkamer een beetje knus te maken heb ik nieuwe harten gemaakt met pareltjes en zeep, zodat het hart niet alleen mooi is, maar ook je slaapkamer ruikt gelijk heerlijk.Maar de kussens in Old Shabbystyle zijn het leukst, deze heb ik gemaakt van de mijn oude lievelingsspulletjes, kant, foto's en oud muziekpapier.Zo hebben we hard gewerkt, maar zijn we echt heel erg blij met het resultaat.Wie het leuk vind om een hart of old-shabbykussen te willen hebben, deze zijn nu te koop in mijn shopje http://www.het-zoete-leven.blogspot.com/
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo eens iets anders van mij te zien als mijn poppen en beren...ik hoop dat jullie mijn slaapkamer mooi vinden...
Alle liefs en goeds...Marijkexxx