donderdag 6 mei 2010

Een dagje voor jezelf....

Na weken hard werken heb k nu een weekje vrijaf.Dat was ook wel nodig want ik was moe en werd kribbig.Dan heb ik echt een dagje voor mezelf nodig.Gisteren hebben een lieve berenvriendin en ik heerlijk gefreubeld in mijn atelier.Lekker een happie en een drankie erbij, en dan vooral veel klessebessen en heel veel lachen...zo erg dat je er buikpijn van krijgt!Thea mijn berenvriendin had een geweldig patoon meegenomen van een zittend hondje. Dat is voor mij als liefhebster van beestjes en vooral honden een echte uitdaging.Ik heb al staande honden, hondjes op wielen gemaakt, en nu dan een zittend mormeltje...Aan het einde van de middag is dit circushondje geboren, met zijn ontdeugende oogjes heeft dit beestje mijn hart veroverd...en heeft hij jullie hart ook veroverd?