dinsdag 20 november 2012

Rozen..liefde en Roosje Jasmijn...


 Lieve meisies...

Dit keer een post met rozen...
In deze vaak donkere dagen mag ik graag 
mijmeren over velden vol rozen die heerlijk
geuren en een lust voor ieders ogen zijn..
Rozen hebben me dit keer geïnspireerd om 
een lieve bloemenbaby te maken..
Roosje Jasmijn
Een post vol kleur en warmte die we in deze in
deze donkere dagen zo hard nodig hebben..
Roosje Jamijn heeft een prachtige bloemenkrans
op haar lieve rozenhoofdje...
Deze rozen heb ik gemaakt van papier, en tussen de
rozen heb ik tule en oude kantjes genaaid..
Het gezichtje van dit lieve kind heb ik beschilderd...en hier
en daar zit wat rozenpapier...
 Kleine Roosje Jamijn zorgt voor wat kleur in deze natte
donkere dagen...ik hoop dat ze jullie ook wat warmte
kan brengen...en jullie hart mag verwarmen..
 Ons kleine hartendiefje...een rozenkindje
zij brengt warmte en liefde..
 Ons Roosje Jamijn heeft een birdie
Dit is Jacobus...
 Jacobus mag uit zijn kooitje en mag lekker op schoot zitten
bij Roosje Jamijn..
 Voorzichtig hoor Roosje...Jacobus is zo'n
klein beesie...
 Kijk Roosje en Jacobus vinden het zo fijn samen...
 Nog even spelen de kleine schatten samen...en straks gaat
Jacobus zijn kooitje echt weer in, en Roosje Jamijn gaat
lekker slapen...
 Jullie weten inmiddels wel dat ook poppen een ziel hebben...
 Ik probeer mijn poppen een ziel te geven...zodat ze een 
uitstraling hebben, zacht en vol liefde...
Ieder mens heeft liefde nodig...
En mijn Roosje Jasmijn is inmiddels al in Italie aangekomen..
Debora liet me weten erg blij te zijn met Roosje Jamijn!
Heel veel plezier met Roosje lieve Deborah..
 Daarom horen bij deze liefdevolle rozenpost ook harten...
Deze harten heb ik gemaakt van kant...
 Harten gemaakt van fragiel kant...en zacht roze roosjes...
deze roosjes heb ik gemaakt van inpakpapier...
Je kunt van vele materialen roosjes maken..
probeer het maar eens..
 De schattige plaatjes kun je kopen in de webshop
van Chantal, buiten mooie plaatjes kun je hier
werkelijk prachtige spulletjes vinden...
klik hier   www.hip-brocante.nl
 Ik heb in het shopje van Chantal pas prachtige
camee's gekocht...ik heb taartjes met een camee gemaakt,
maar deze krijgen jullie volgende keer te zien..
 Eerst wil ik jullie mijn taartkussen laten zien, deze staat
zo schattig op mijn bed...
 Zo stap ik altijd feestelijk mijn bedje in...
 Oude kantjes en natuurlijk mijn roosjes gemaakt
van inpakpapier...
 Heerlijke roze tinten...en veel kantjes...
 En mijn rozenkussen van bovenaf gezien...
Hebben jullie al trek in een hapje taart hahaha...
 En mijn schattige Jacobussie....
 Wat is het geweldig om vogels te maken...eigenlijk vindt
ik het maken van beestjes het leukste wat er is...
 Het snaveltje van Jacobus is van fimoklei....
Wat een snoesje is het toch he?
 Zo meisjes...dit was mijn rozen post...
Ik hoop dat het jullie hart heeft verwarmd en dat jullie
de liefde en passie voelen zoals ik deze post heb gemaakt..
Deze post speciaal om onze harten open te stellen voor
Dromen..hoop en bovenal veel liefde voor elkaar..
In dromen en in de liefde
is niets
onmogelijk..