zaterdag 25 augustus 2012

Rebelse Celeste....

Meisjes hier ben ik weer..
En dit keer wil ik jullie het rebelse kleine zusje
van Cecilia voorstellen..
Dit is Celeste...
En zo lief als dat  Cecilia is zo ondeugend en rebels
is haar jongere zusje haha...
Ze bedenkt constant leuke spelletjes...ja voor haar zijn
deze spelletjes heerlijk..maar haar moedertje krijgt grijze haren
van dit kleine monstertje..
Celeste bedenkt het volgend grapje...olalala...
Pas kwam dit muizenkind aan tafel zonder dat zij haar
muizenstaartje in haar onderrokken had gestopt..
Het is verboden om je muizenstaartje gewoon te laten zien!
En ja Celeste liet haar staartje gewoon lekker wapperen..
Iedereen sprak er schande van..
De enige die het rebelse muizenkind een beetje rustig
kan maken is haar grotere zus...Cecilia...
Kom maar lekker bij me op schoot zitten...lief kleintje
dan zal ik je een verhaaltje vertellen..over de maan en de sterren..
Vol aandacht luister het kleine ding naar haar zusje..
Wat een stel is het zo samen...lekkere muizenkindjes..
ze houden zoveel van elkaar..
Zo lief...deze rebelse meid...wordt zo lekker rustig van de
verhaaltjes van haar grote zus...en gaat een lekker
slapie doen...en daarna gaat het feest weer beginnen hahaha..

Ik wens iedereen een heerlijke zondag!