woensdag 15 augustus 2012

Lucinda het muizenmeisje...


Heey liefies...

Wij zijn weer terug van onze vakantie...
En we hebben zo genoten van het mooie Praag!
Het was zo romantisch!
De volgende keer zal ik jullie de foto's laten zien,
deze moet ik op mijn gemak uitzoeken..ik heb er maar
liefst 350 gemaakt haha...
Dit is Lucinda...en zij is een tijd geleden al naar
Praag gegaan, en wordt verkocht in een galerie
van Sonja...kijk maar eens in haar shop deze is gevuld
met prachtige poppen
www.svetpanenek.CZ
Ik ben er bijzonder trots op dat mijn poppen ook in de
shop van Sonja worden verkocht...
Helaas was Sonja zelf ook op vakantie...anders hadden
we elkaar zeker kunnen ontmoeten...
Lucinda het muizenmeisje heeft een wijsheid in haar ogen,
vinden jullie ook niet?
Net alsof ze zegt...
Geloof in jezelf...
Volg je hart....
En als je wilt vliegen...
dan kun je vliegen..