donderdag 6 juli 2017

HappiSisters zijn geboren....

Lieve mensen,
Deze post gaat over twee lieve vrolijke meisjes het zijn zusjes...
Deze twee zijn zo vol vrolijkheid en levenslust..het is een feest om naar ze te kijken hoe ze springen en haast vliegend door het leven gaan..Hun vrolijkheid werkt bij velen aanstekelijk...
Ze spelen graag en je hoort hun de mooiste liedjes zingen, en
dan wel uit volle borst..diertjes, vooral vlinders vinden ze helemaal geweldig...bloemen worden bewonderd, kortom ze
vinden alles interessant en er wordt uitbundig genoten van alles wat er om hun heen gebeurd!


Geinspireerd door deze zusjes, hebben mijn dochter Lisa en ik een serie lappen poppen gemaakt, dit zijn de HAPPISISTERS...we hebben een beetje oud(ik dus) en jong(Lisa) door elkaar gehusseld, en zo zijn deze lappen poppen ontstaan.De poppen kun je uit en aan kleden, en ze hebben een eigen slaapzakje waar je de HAPPISISTER en haar kleertjes in kunt bewaren...Deze poppen zijn geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar, en natuurlijk kun je de HAPPISSITER als decoratie pop gebruiken...We hebben naast de lappen poppen ook taartjes gemaakt, deze zien er als net kleurrijk en vrolijk als de poppen...

Ik zal jullie per post laten zien hoe de HAPPISISTERS er uit zien en er wat bij vertellen...
Jullie begrijpen misschien al wel dat de vrolijke zusjes waar ik over vertelde Sophie en Jasmijntje zijn..zij inspireerde Lisa en mij, en zo zijn dan de HappiSisters geboreren...

                                                          Lieve groetjes van Lisa en mijXX