woensdag 28 juni 2017

Fotoshoot...en gehaakte opoe tassen...

 Goedemorgen lieve mensen,

Ik heb vorige week een foto shoot van Lisa gekregen...
Zij vond mijn gehaakte opoe tassen zo leuk, dat ze ze toch echt
op de foto wilde zetten...
Ja dan maar mijn zondagse jurkje aangetrokken en mijn
flaphoed uit de kast gehaald en met mijn nieuwe
gehaakte tassen op de kiek....

Vind mijn gehaakte opoe tassen zo tof, en zo leuk om te maken,
je kunt deze tassen echt goed gebruiken, daar ik er een mooie
gebloemde binnentas in heb gemaakt..
Wie nu ook zo'n leuke opoe tas wil hebben, ik maak ze graag
en in verschillende kleuren...ik heb net een roze gemaakt, 
ook zo nostalgisch en lief suikerzoet...

Je kunt me altijd mailen voor vragen 

email:
marijkevanooijen1@gmail.com

Nou lieve Lisa bedankt voor deze mooie foto shoot...
vind het hartstikke leuk geworden...
Dikke kus van mamaXXX