donderdag 15 juni 2017

Ballet konijn Feline...

Lieve mensen,
Ja ik wil jullie heel graag bedanken voor jullie mooie en welgemeende woorden op mijn vorige posten...Deze woorden hebben mij gedragen, het me zo'n goed gedaan...wat fijn dat mensen elkaar steunen, daar waar nodig is..
Het gaat al iets beter, maar het zal tijd nodig hebben om alles een plaatsje te geven...en die tijd neem ik dan ook...

En nu wil ik jullie aan mijn nieuwste ballet konijn voorstellen...Ze heet Feline..
En ik heb haar niet alleen een snoezig balletpakje aangegeven, maak ook
heb ik haar mooier gemaakt met kraaltjes en lovertjes..lekker onder mijn kleine
veranda...priegelen met kraaltjes en lovertjes...
Ja ik blijf een zwak houden voor ballet, en al helemaal voor ballet diertjes.

Geniet maar fijn van de warmte en de zon...het is nu zalig buiten..

Liefs van mij XXX