vrijdag 7 april 2017

Suikerzoete Paas konijntjes...

Lieve mensen,

Eindelijk even tijd om mijn konijnen zusjes
te laten zien...het is een drieling!
Een mens kan maar druk zijn met van alles
en nog wat, zal jullie later vertellen waar
ik zoal mee bezig ben hoor...
Deze heerlijke Paas konijntjes heten
Jo-Jo..Jody...en Jennifer...
De Paas eitjes liggen al klaar om uitgedeeld
en lekker opgesmikkeld 
te worden...

De jurkjes van de konijntjes heb ik
 in suikerzoete pastelkleurtjes gemaakt,
de stofjes die ik gebruikt heb voor deze
jurkjes heb ik bij de Quilthoeve gevonden...
Deze heerlijke en prachtige winkel heeft
de mooiste stoffen en ze zijn hier zo
ontzettend warm en hartelijk!
Neem even een kijkje..ze hebben ook een 
fijne webshop waar je van alles kunt vinden...


Liefs van mijXXX
 Dit is nu Jo-Jo...
Vinden jullie dit jurkje niet schattig...?
 En dit is Jody...

 Het derde zusje heet...Jennifer...





Wat een gezelligheid zo met elkaar
in de theekopjes...