dinsdag 13 december 2016

Believe in your own MAGIC...CHRISTMAS is coming...

 Lieve mensen,

Mijn Kerstboom staat al een tijdje
en mijn huisje is in een warme Kerstsfeer.
Ik heb dit jaar voor een nostalgisch versierde
Kerstboom gekozen.. met mijn eigen Kerst ornamentjes..
Heerlijk vind ik deze tijd van het jaar...zo
fijn om het binnen warm en licht te maken...

Voor mensen die nog van deze ornamentjes willen,
helaas is alles verkocht..sorry...!

Vandaag heb ik mijn beren en konijnenkindje
afgemaakt en ik vind ze zo nostalgisch geworden..
Vind de gezichtjes zo lief...en ouderwets..en hier
hou ik zo van...

Helaas zijn mijn foto's niet helemaal
scherp, ik had het licht niet helemaal mee..
Misschien kan ik deze week met wat beter licht
de konijnen en berenkindjes op nieuwe fotograferen...

Wil jullie een knusse avond wensen...
Heel veel liefs MarijkeXXX

Believe in your own MAGIC
Christmas is coming...
















32 opmerkingen:

cristall zei

Querida y estimada amiga!!!
Ya veo que llegó la Navidad a tu casa.
Que buen gusto tienes,es mágia,parece una casa de ensueño donde los deseos se hacen realidad.
Cada detalle,cada encaje,cada adorno,simplemente son bellos.
Tus creaciones dan color a la Navidad,no me canso de mirar tus fotos,que de nuevo voy a observar con más calma en cuanto te envie estás humildes palabras.
Bss apretaos!!!

Marijke van Ooijen zei

Dear Nelly,

Thank you so much for you lovely
words...and your visit...

Wishing you a very nice evening..XXX

Zulueta E zei

Feliz Navidad, Marijke! Creo que la magia está en tus manos y en tu corazón! :) ♥

Marijke van Ooijen zei

Dear Elena,

Thank you very much..XXX

Floor zei

Vind het pracht foto's hoor Marijke! Ziet er gezellig en lief uit bij jou thuis.
Berenkindje en Konijnenkindje genieten van de boom met sneeuw en jouw eigen leuke ornamentjes.
Echte sneeuw zou wel heel leuk zijn met kerst.
Moet nog aan het versieren beginnen, mijn hoofd staat er even niet naar.
Misschien van de week eens een beginnetje maken, want het is maar kort dat het allemaal zo gezellig kan staan.
Lekker genieten Marijke!
Liefs van mij,
Floor

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Dank je wel voor je lieve reactie
op mijn Kersthuisje...En ja meis
ik ben volop aan het GENIETEN..

LiefsXXX

Fia zei

Lange tijd niet op je prachtige blog geweest lieve Marijke...ik word ze blij van jouw sfeervolle kerstsfeer..prachtig hoe krijg je het voor elkaar, een lust voor het oog.
Ik wens je met allen die je dierbaar zijn mooie vredige kerstdagen een een gelukkig en liefdevol Nieuwjaar..

Liefs Fia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Fia,

Super om weer eens van jou te horen meis...
Wil je bedanken voor je lieve woorden, en
mooie wens...

Voor jou ook warme en knusse Kerstdagen
en al het goed voor 2017!

LiefsXXX

Thuis bij Corrie zei

Wat hebben ze lieve kopjes. De ene een beetje verlegen en de ander erg ondeugend. Die zit te bedenken wat ze eens uit de boom zal halen.
Leuk voor je dat alles verkocht is.

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Wat een heerlijke, suikerzoete sfeer hangt er, geweldig met jouw eigengemaakte creaties.
Zoooooooooooo gezellig!!!
Geniet er maar lekker van, lieve groet, Molly.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Ja ik vind die kopjes ook zo gaaf!
Dank voor je bezoek..

LiefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Molly,

Dank je wel voor je lieve woorden meis..

LiefsXXX

Caritas de algodón zei

Dear Marijke:
Indeed, You create the magic of Christmas, which is also nostalgia.
Your Angels are lovely! These dolls seem to have life… and those nice lights involving all… like those candles on the fireplace to invite me in…
A Christmas tree is charming …to dream and make wishes. Warm and welcoming atmosphere. Is nice visit you.
I wish you all happiness to you and your family.
A hug,
María José

Marijke van Ooijen zei

Dear Marie Jose,

Thank you so much for you sweet and kind comment..
you writing so beautiful!

Wishing you loveXXX

"Création" zei

Lieve Marijke,

Meis het is toch weer een feestje om deze post te bekijken.
Jullie huisje is een SPROOKJES kersthuis geworden, zo
mooi alle versieringen en je prachtige ornamentjes in
de boom.

En dan je beertje en konijntje zo liefffffff, ze zijn om
op te vreten, hahaha die flirtoogjes van het konijntje
geweldig gewoon, prachtige nieuwe aanwinst.

Echt genieten zo'n heerlijk uitbundig kersthuis!!!

Fijne week verder lieverd.....

Veel liefs Josephine,
XXX

Claudia zei

Dearest Marijke,
this is such a lovely, wonderful and magical Post! Thank you for this magic moment today :O)
Yes, I believe in Magic Christmas too ...
Wishing you a wonderrful rest of the week,
sending Love and hugs and blessings,
Claudia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Dank je wel voor jouw mooie woorden...
en lieve compliment!

Wens jou ook nog een fijne week...liefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Claudia,

Thank you so much for your kind
and sweet words..
And yes I believe in a MAGIC CHRISTMAS...

Love and hugsXXX

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Heel mooie kerstdecoraties heb je en de berenkindjes zien er schitterend uit.
Lieve groeten xxx Anja

Marguerite zei

Ohhh wat zit ik hier te genieten achter de computer van al dat moois wat je weer laat zien.
Volgens mij zijn de mensen die bij jou op visite komen het eerste half uur stil van al het moois wat er te zien is.
Het konijn en berenkind vind ik zo bijzonder en zo leuk.

Marijke van Ooijen zei

Hay Anja,

Dank je wel meis...

LiefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Marquerite,

Hahahaha...je hebt wel een beetje gelijk,
als mensen bij mij op visite komen, dan
willen ze altijd eerst alles bekijken...heerlijk
vind ik het om alles dan te laten zien..

Wat een lief berichtje van jou...dank je wel!

LiefsXXX

Karina Jobst zei

Liebe Marijke,
Du hast wunderschön dekoriert, bin so angetan ich könnte deine Bilder stundenlang betrachten, anschauen und bewundern
Wie ein Traum;) ich wünsche Dir eine wunderschöne, zauberhafte Adventszeit Ganz liebe Grüße
Karina

Marijke van Ooijen zei

Dear Karina,

Thank you so much...

LoveXXX

Dentelles et Rose Boudoir zei

que c'est beau !! merci pour la gentille visite et les compliments,
bonnes fêtes de fin d'année
à bientôt

Marijke van Ooijen zei

Thank you very much...Dentelles et Rose Bourdoir...

Greets MarijkeX

sirkkis zei

Sinun joulu on aina kaunis ja ihania vanhoja nukkeja ♥

Marijke van Ooijen zei

Sirkkis thank you very much!

LoveMarijkeXXX

Ans zei

Hai Marijke,

Wat een prachtige boom!! En wow, wat sfeervolle plaatjes! Ik zou me hier wel thuis kunnen voelen hoor, haha..
Wat ben je weer druk bezig geweest, heerlijk. Het poezie-album-meisje is ook zo lief geworden.
En inderdaad, wat schreven ze vroeger sierlijk en mooi! Ik heb van mijn oude oma nog een, met ouderwetse letters, handgeschreven enveloppe bewaard waarop ze mijn adres had geschreven en als toevoeging: achter Kampen (Overijssel).. Dat was handiger vinden voor de postbode, hahaha..

Fijne avond,
Ans

Pink Veen zei

Lieve Marijke, het is net of ik een heel bijzondere winkel binnenstap als ik naar al het moois kijk! Je bent er weer in geslaagd om er iets heel moois van te maken!!!
Je poppen zijn zo bijzonder en echt prachtig! Mooie post!!!

Ik wens je heel fijne kerstdagen en aan de entourage zal het zeker niet liggen!!!!
Ook wens ik dat je weer helemaal de oude mag worden en opgeknapt het nieuwe jaar in kunt gaan!

Heel veel liefs van Pink! xxxxxxx

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Ans,

Ja meis ik ben ook heel blij met mijn boom...
Wat is het genieten met deze dagen he?
Heerlijk die mooie lichtjes overal...
En en handschrift van vroeger was prachtig,
wat super dat je nog zo'n mooie herinnering
van je oma hebt...deze moet je koesteren..

LiefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink, wat een mooie en lieve woorden
mag ik toch altijd van je ontvangen...
Vind het zo lief, dank je wel!

Heel veel liefs terugXXX