vrijdag 28 september 2012

Soms zie je zulke mooie dingen in het leven langs komen...

Soms zie je zulke mooie dingen in het leven langs komen. Net zoals ik vandaag heb gezien!!
 Een oude man van eind 80 jaar die zijn dementerende vrouw komt ophalen in het verpleeghuis om haar mee te nemen naar het ouwelijke huis voor een weekend gezellig samen! 
De man heeft haar koffertje in zijn hand en houd zijn vrouw bij de hand vast! Zijn vrouw heeft een grote teddybeer in haar armen die ze stevig vast houdt!
 Samen lopen ze langzaam en allebei kreupel naar de auto. Je ziet dat het mannetje nog zo veel van zijn meisje houd en hoe ziek ze ook is en hoe in de war ze ook is!!!
 Hij houd onvoorwaardelijk van haar!
 Zijn prinses!!! 
Is dat niet mooi???
 Dat is onvoorwaardelijke liefde!!!

Ja blogmeisjes, 

Dit stukje las ik op Facebook...normaal ben ik niet te
vinden op Facebook...nu was ik daar wel, daar mijn nichtje Jet een
zoontje heeft gekregen..kleine Mick.
Ik wilde zo graag de foto's al zien van dit nieuwe wondertje..en zo kwam
ik op de Facebook bij mijn dochter terecht...
En daar las ik het bovenstaande stukje...en ohh..dit raakte mijn
hart... ik kreeg een brok in mijn keel..ze vertelt zo helder..
zo vol liefde over dit oudere echtpaar.
Lisa heeft een grote liefde voor haar werk als verpleegkundige,
en dit komt zo naar voren in dit geschreven stukje..
Ja ik ben zo trots op mijn kinderen...ik ben altijd 200% moeder
geweest, en was en ben altijd met mijn gezin en kinderen bezig..
het is het allerbelangrijkste...het allerliefste wat ik bezit.
En ja meisies als je dan zo'n stukje leest..dan weet ik dat
we het goed hebben gedaan...opvoeden van kinderen is niet
altijd makkelijk, en vaak hebben we getwijfeld..en gedacht het
niet goed te doen...en dan lees ik zo'n stukje op Facebook,
en weet ik...
 we hebben het goed gedaan..

Lieverdjes...ik wens jullie een wonderschoon week-end,
Liefs,
Marijke