zaterdag 22 september 2012

Babyolifantje Ofelia en Bambi...

Een beetje dromen over mijn nieuwe olifantenbaby Ofelia...
en haar vriendinnetje Bambi het hertje in het circus..
Het zijn dromen..verhaaltjes over de beestjes die ik maak,
jullie begrijpen dat het slechts fantasie is..!
Olifanten horen in het wild thuis..een dierenvriend zoals ik ben
weet dat maar al te goed..
Wanneer ik mijn beestjes geboren laat worden, ontstaan er
verhalen en deze deel ik met jullie...dromen..fantasie!

Mijn fantasie mag ik zo graag delen...en ik weet
inmiddels dat er mensen zijn die ook graag dromen en
dit maakt het leven toch een stuk mooier..
Zo droomde ik over Bambi in het roze en ik maakte haar..

Mijmeren...dromen...naar de lucht kijken...de glinstering
op het water...en olifantjes.. die Ofelia heeft met een te lang
slurfje...haha...en daar is niks mis mee..

Babyolifantje Ofelia komt helemaal tot leven dankzij
mijn fantasie en verhaaltjes...
En ik maak gewoon een roze Bambi..met hele grote ogen
en lange wimpers...alles kan!
Mijmeren hoort bij mij..zo lang ik me kan herinneren heb
ik dat al..vroeger als klein meisje schreef ik al verhaaltjes
en knipte en plakte ik al...en maakte ik jurkjes voor
mijn popjes..

Ik mag zo graag dromen over het circus en olifantjes
in mooie pakjes...
Het zijn slechts dromen...fantasie...mijmeringen..
en dit doe ik zo graag..het maakt me zo gelukkig!