zaterdag 21 mei 2011

De sweet pink bruiloft van Benno en Georgette...

                 


































                               








Ik ben vandaag weer thuis gekomen van een paar heerlijke dagen weg geweest te zijn met mijn familie...
Dit omdat mijn nichtje Georgette ging trouwen met haar prins Benno....Ik was een paar dagen eerder afgereisd met mijn dochter Lisa omdat we hadden beloofd Georgette en Benno mee te helpen met de voorbereidingen en het versieren van haar bruidstent...Thuis hadden we al de nodige voorbereidingen gemaakt om alles te decoreren ...strikken...witte roosjes...mooie lichtjes...ballonnen en ik had thuis ook al de bruidstaart gemaakt..Ohhh...wat waren Benno en Jet zenuwachtig, wat natuurlijk begrijpelijk is...je trouwt als het goed is maar één keer toch? De tent zag er na een paar uurtjes prachtig uit, en iedereen had ook zo'n zin in de feestelijke bruiloft.'sAvonds hebben we met de familie heerlijk gegeten en hadden zo'n voorpret...ja het was zo gezellig.We zijn toch wel op tijd naar bed gegaan, om de volgende dag, fris en fruitig op te staan. Wat zagen Jet en Benno er prachtig uit..en de bruidsmeisjes waren oogverblindend..Na in het gemeentehuis elkaar trouw te hebben beloofd, hadden we nog prachtige duifjes die uit mochten vliegen...mijn kleine achternichtjes vonden dit helemaal te gek...en keken vol verwondering naar deze prachtige gevleugelde diertjes...Na in de bruidstent een lekkere taart en prachtig versierde cupcakes, broodjes, salades te hebben gegeten, was het tijd voor het grote feest...het feest is tot de kleine uurtjes doorgegaan....En nu ben ik inmiddels weer  thuis om de foto's aan jullie te laten zien...lieve blogsisters...neem een kopje koffie met iets lekkers erbij..en geniet van deze foto's, want zeg nu eerlijk zijn het geen plaatjes? Sisters wat is familie toch belangrijk in  ons leven...en al wat ons lief is moeten we koesteren en van genieten..ja dit was een mooie dag om op terug te kijken...zucht..en wat ging het snel voorbij...!

Lieve Benno en Georgette ik wens jullie heel veel gezondheid, liefde en geluk in de toekomst...

Liefs...MarijkeXXX


33 opmerkingen:

Bruidsspaar Jet en Benno zei

Lieve Tante Marijke!!

Wat een mooie blog...Wij vinden het super lief dat je(jullie) mee hebt willen helpen om ons helemaal gelukkig te laten voelen tijdens 1 van de "mooiste" dagen van ons leven. Wij vonden het super leuk en gezellig dat jullie er allemaal bij waren!

Dikke kus en heeeeel veel liefs,

Benno, Jet, Lotte en Roosje

Anoniem zei

hallo Marijke.

wat een mooie foto's, ik heb ze met plezier bekeken, ik heb er 2 gekopieerd, dankje en tot ziens.

groetjes Viola

Anoniem zei

Goedemiddag Marijke,


Wat heb ik genoten van de prachtige foto's van het huwelijksfeest.
En alles in mijn favoriete kleuren, niet te doen, zo mooi dat de tent versierd was! Ja, als je weet wie er heeft meegewerkt om dit alles tot een goed einde te brengen dan moest het wel schitterend zijn.
De foto's zijn mooi van de eerste tot de laatste. Wat een schatjes die bruidskindjes, zo lief!
En dan Lisa met haar ventje, zo schoon! Hebben zij nog geen trouwplannen Marijke?
Ik ben blij voor jou dat je zo genoten hebt van dit hele familiale gebeuren. Het zal vast en zeker deugd gedaan hebben om er eens helemaal uit te zijn.

Nog een fijne zondagavond en tot hoors,

Karolien

Anoniem zei

Hallo Marijke, dat ziet er weer allemaal zoet en romantisch uit op je blog, die prachtige taarten en de cupcakes zo mooi! Toevallig heb ik van de week ook weer een bruidsboeketje gemaakt. Bruidsboeketjes vind ik ook altijd zo feestelijk en is leuk om te maken. Is je boekje al klaar?

Groetjes Janny én niet teveel taartjes snoepen hè

Anoniem zei

Hi!
What a beautiful wedding, everything looks fantastic! The flowers, the people, the clothes, everything looks great!
It's the first time I write in your guestbook. Could you please add a translation gadge to your blog? I'm so curious and although I'm Swedish, I can't understand many words.
Your Victorian teddys are amazing!
Best regards from Monica

Anoniem zei

hi
wat een mooie fotos zeg
wat zag dat er gezellig en mooi uit
heb je het leuk gehad

el

Anoniem zei

Hello,
congratulations for the beautiful photo!
I guess it was a very nice party.
Bye, bye,
Marina

Anoniem zei

Dag Marijke,

Wat een mooie dag heb je gehad.
Mooie mensen, mooie kinderen, mooi weer, mooie feesttent, mooie decoraties, mooie bruidstaart en vooral een heel mooi bruidspaar...

lieve groeten van Heleni

Fia zei

Ohhhh Marijke wat laat je ons mee genieten van deze prachtige foto's!
Mooi bruidspaar en schattige meisjes en de taart is beeldschoon.
Wat zal je nichtje blij zijn geweest dat jullie kwamen helpen zeg........dat kan je wel aan jou over laten
Een prachtige dag waar het bruidspaar met een fantastisch gevoel op kunnen terug blikken.

Liefs Fia

Loesje zei

Hey Marijke,

Wat een beeldige foto`s! Je hebt het erg mooi aangekleed.Heerlijk voor jullie dat het het zòn fijne dag was.

liefssss

teddy bears Marin to Venice zei

OHHHHHHHH! !!!! Marijke,

thanks for photo they are from dream and all they are very beautiful!

be seen that there is your hand and refined love for the beautiful one!

Thank you for dividing with us beautiful photos.

A great embrace

Rosarita

Ineke van den Akker zei

Geweldig! En dat alles in mijn favoriete kleur. Nu snap ik ook hoe jij aan die prachtige gezichtjes van de poppen komt. Als ik naar Sterre kijk, en naar jouw popjes weet ik genoeg. Fantastisch!

Ineke van den Akker zei

Ik had trouwens de foto van Lotte nog niet gezien. Wat een prachtige mensen allemaal!

Anoniem zei

Lieve lieve Marijke,

Wat fijn dat wij elkaar weer gesproken hebben ...:-),ook al was het nieuws wat je bracht zo verdrietig, en mij wel een beetje aan t huilen maakte ,omdat ik met je meevoel... ,als ik deze mooie foto`s zie ,en de mooie creaties zie van jou kloppen jou woorden ,familie is het allerbelangrijkste in je leven ,want daar kun je op bouwen!
Ik kijk uit naar jou mooie boekje met al jou sprookjes achtige spulletjes ,en naar onze high tea,veel liefs marijke,jij hebt een plekje in mijn hart lieve barones :-) ,wij zien elkaar snel ,een dikke kus ,en in gedachten ben ik bij jou XXX caroline

Chrissie zei

Lieve Blogsissie,
Wat fijn dat we weer even een berichtje kunnen achterlaten onder deze bijzonder mooie foto's van Benno en Georgette's huwelijksdag.
Wat een ongelooflijk mooi bruidspaar en wat een schitterende dag hadden ze.
Je hebt als Tante je van je beste kant laten zien zeg,
wat een wereld vrouw dat je dit hele feest toch prachtig hebt gedecoreerd.
Het had nooit mooier kunnen worden.
Dank je wel dat we mee mochten reizen in die droom wereld, ( zo lijkt het wel ).
Veel liefs tandenfee Chrissie XXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

Hoi lief moedertje van me!!

Wat zijn het een mooie foto's zeg allemaal! Die heb je echt prachtig geschoten en bewerkt! En die foto van mij en Dennis vindt ik ook erg mooi hoor!! Het was een leuke dag hè mam!!! Daar hebben we saampjes leuke herrinneringen aan!
Nou ik zie je zo want we gaan lekker wAndelen en gelijk een mooie lokatie opziener waar we de foto's van je verwachte boek gaan maken! Nou weet zeker dat dat een succes wordt liefje van me!! We gaan er samen wat moois van maken!!
Nou ik hou van je en tot straks!!!
Dag allerliefste

Kussssssssssss je dochter

Anoniem zei

Dag lieve Marijke,

Wat een mooie foto's!! Het is vast een prachtige dag geweest die dag, iedereen straalt op de foto's en ook het weer was erg mooi, super !!
Wat kun je van zo'n mooi samenzijn toch genieten'!! En al die lieve kindjes, wat een schatjes...!

Nou en op de aankleding van dit alles mag je trots op jezelf en je lieve dochter zijn, het ziet er prachtig uit! O, en die cupcakes zien er watertandend lekker uit, jammie..!

Veel liefs en eindelijk tot heel gauw!
Jacqueline

Wateringen zei

Dag lieve tante!
Wat zijn ze mooi geworden de fotos!! Maar dat kan ook niet anders met zulke knappe kinderen en mensen hahaha
Ik heb ze overgenomen en op hyves gezet als je het niet erg vind
Ik en jeroen willen JOU als fotograaf op onze bruiloft haha.
Tot snel dikke kus femke en de rest

creativedawn zei

Hello Marijke,
Wow! Thank you for inviting me over to your blog. You and Lisa did a fantastic job with that BEAUTIFUL cake! Oh my goodness. The Bride is gorgeous and her hubby very handsome; oh what beautiful little girls and your photographer did a wonderful job documenting the wedding. I had so much pleasure viewing the pictures...almost like being there! Thanks again.
hugz
Pam

Anoniem zei

Lieve Marijke,

O o, ja daar ben ik dan "al" [schaam , schaam ]
Zag net pas je mailtje. Errug he?
Maar waai gelijk even langs hoor meis.
Hartstikke leuk dat we je weer eventjes kunnen laten weten wat we van je blogbericht vinden.
[dank hiervoor aan David!]

Wat betreft dit blogje,

Wat een prachtige mensen , prachtige decoraties en dat alles op een prachtige dag!
En hartstikke leuk dat wij daar van mogen meegenieten.
Geweldig!

Hoop dat je inmiddels weer een beetje bent bijgekomen van het feestgedruis.
Geniet lekker na van alle kiekjes....

spreek je snel weer
dikke knuf Marianne

Heleen zei

Lieve marijke,

Wat een mooie dag moet dat zijn geweest, je die kunt wel zien wie daar de hand in heeft gehad.Zo'n dag laat je beseffen wat belangrijk is vind je niet?Dan weet je dat je er alles uit moet halen wat er in zit, en dat verder niets belangrijk is.Wij zijn ook erg blij dat het met Sven weer goed gaat, we laten de nare tijd achter ons en gaan weer verder.
Hobby's ook weer opgepakt en kan me gelukkig weer concentreren.Ik hoop voor jou dat je je snel beter voelt met alle emotionele zorgen die je nu hebt,ik denk aan je.

Lieve groet van anita

Benno en Jet zei

Ooooh marijke wat krijg je een leuke reacties op deze blog! Het was ook echt helemaal geweldig en we dromen er nog steeds van terug...Ook mama zit nu nog steeds naast me te janken om de teksten op jou blog whahahahaha....

Tot snel lieve tante!! Dikke kus van Benno, Georgette, Lotte en Roosje

Anna zei

Hi Marijke,
thank you for visiting my blog!
Your blog are so beautiful!

THE VERANDA HOUSE zei

HI MARIKE .THANK YOU SO MUCH FOR VISITING MY BLOG.I HAVE A HARD TIME CONECTING WITH YOUR BLOG,HERE I AM .WHAT A BEAUTIFUL WEDDING THE COLORS THE CAKE IS FANTASTIC,THIS WAS A MAGICAL WEDDING THE BRIDE SO BEAUTIFUL,I CAN TASTE THE CAKE.I LOVE WEDDINGS TO.THANK YOU SO MUCH FOR INVITING ME TO YOUR BEAUTIFUL WORLD,I AM PART OF IT NOW...MANY BLESSINGS TO YOU AND THE BEAUTIFUL BRIDE...SANDRA

Katakliptiko zei

Thanks for the invitation in you blog! You toys are unusual !!!!
http://katakliptiko.blogspot.com/

Mina zei

These pictures are utterly gorgeous! Thank you so much for allowing us to share this beautiful moment in life with you. I am so glad I can comment on your blog now. I have tried in the past and was not able to. I love your blog, your bears and all of the other wonders you post. Have a lovely week.

bellabear zei

SEU BLOG É LINDO,FIQUEI MUITO FELIZ COM SUA VISITA JÁ ESTOU TE SEGUINDO,ACHEI LINDO SEUS URSOS,EU SOU APAIXONADA POR URSOS,UM BEIJO GRANDE

biancamargherita zei

Auguri agli sposi!

many thanks for your visit and for your kind words! I already follow your beautiful blog... I love your lovely caracters!
have a nice day!
donata

Eva zei

Preciosa fiesta, celebro que lo hayan pasado tan bien.
¡Sus muñecos son encantadores!!!. Nunca había visto algo tan bonito.
Gracias por seguir mi blog y haber tenido la oportunidad de conocer el suyo. Un saludo, Eva

BELLA BEAR zei

voltei pra agradecer a visita, um beijo grande do Brasil

NaturalArmonia zei

Hello lovely Marijke,
Merry meet and thank you for your visit into my blog :)

Your blog is wonderful, nice pictures!

I wish you a lovely and sprkling day.

Hugs

PS: you understand italian?

*Maristella* zei

Buonasera Marijike!
Queste immagini sono splendide! Sembra di entrare in una favola! Gli sposi sono bellissimi!! Un caro saluto, *Maristella*.

Pink Princess zei

Kijk, ZO zou ik het dus wel willen. SCHITTEREND!! Oh de romantiek spat ervan af ♥ De bruidsmeisjes zien er ook al zo snoeperig uit :)

Liefs van Marian