donderdag 2 december 2010

Sprookjespauw op witte vaas

                                             



Vandaag heb ik zo genoten van de mooie sneeuw...ik heb lekker gewandeld met de honden, ze hadden het wel een beetje koud, en daarna lekker naar binnen..kopje chocolademelk, muziekje en het uitzicht in mijn tuin van een maagdelijk wit tapijtje..deze toverde mijn tuin is een sprookje.Toen kwam ik op het idee om eens een mooie witte kerstdecoratie te maken...ik vond in de kelder nog twee mooie vazen...en dacht daar maak ik eens twee mooie witte pauwen op, deze zaten nog op mijn kroonluchter in het atelier...
En zo zijn mijn sprookjespauwen ontstaan..ik ben toch helemaal verliefd op witte pauwen ..en nu zitten ze sierlijk op hun witte vaas...Ik ga de vazen op mijn zwarte haard zetten, het contrast is dan zo mooi, helaas kon ik er geen foto van nemen, het is veel te donker om foto's binnen te nemen..helaas!
De foto's van mijn andere witte kerstdecoraties hebben jullie nog te goed hoor..Zo en nu nog even genieten van mijn witte tuin en witte pauwen...