maandag 6 december 2010

Give Away gewonnen...en oude naaigereischoentjes...





Ohhh..ik ben zo blij ik heb de Give Away van Sylvia gewonnen...en nu ben ik echt in mijn knollentuintje met deze heerlijke, romantische zeepslinger.De zeepslinger heeft mooie roosjes en zeepjes in de vorm van witte harten...de slinger is afgewerkt met strikken van kant en pareltjes, zo mooi en helemaal mijn ding.
Hierbij wil ik Sylvia heel erg hartelijk bedanken voor de geweldige Give Away!
Ook is het zeker aan te raden om eens een bezoekje te brengen in de webwinkel van Sylvia, zij maakt o.a ook kransen en heerlijk ruikende taartjes... www.kransenenrozen.blogspot.com
Inmiddels heeft de zeepslinger een leuk plaatsje gekregen en ruikt mijn huis heerlijk!
Ook heb ik nog een paar leuke oude naaigeischoentjes gemaakt, met een antiek kantje en lief pompoentje.

Ik hoop dat jullie gisteren allemaal verwend zijn..en warmte en gezelligheid hebben gehad met jullie gezin en familie..
Wij hebben met z'n alles lekker gegeten en voor iedereen was er een klein kadeootje..ik heb schattige bontlaarsjes gekregen...hoe wist die Sint toch dat ik deze nog nodig had!