zaterdag 4 december 2010

Geinspireerd door de sneeuw...








Lieve bloggirls wat een mooie plaatjes geeft die sneeuw he?...Ik ben ontzettend door die sneeuw geinspireerd om mooie kerstdecoraties te maken...en dan vooral in het wit en creme...wauw dat vindt ik zo'n mooie combinatie...Door die mooie en romantische sneeuw stromen de ideen rijkelijk over in mijn hoofd, en wat een geluk dat ik tijd heb om deze uit te werken! Ik heb een kersttaart op een doos gemaakt...en met antiek kant en lint heb ik deze doos bewerkt, de kerstballetjes mochten natuurlijk niet ontbreken.De kerstboompjes heb ik op twee oude cremkleurige kandelaren gemaakt...en hier natuurlijk ook weer antiek kant in verwerkt.
En ik had nog een speeldoosje in bruin en roodtinten, niet helemaal mijn kleur hihi..deze heb ik dus wit geschilderd, en komt nu veel beter tot z'n recht bij de andere kerstdecoraties..als ik het doosje opdraai dan draaien de paardjes en komt er een supersnoezig muziekje..hier krijg ik zo'n nostalgisch kerstgevoel bij.
Mijn kerstdecoraties zijn dit jaar wit, creme en sneeuwpopjes..daar ben ik helemaal verliefd op...
Meisjes geniet van Sinterklaas...ik hoop dat jullie lief zijn geweest...en dus verwend worden...

Marijkexxx