maandag 25 april 2016

Nostalgische foto's op stof...


Hay lieve mensen,

Wat was het zalig om die oude foto's van lang geleden
 op stof te maken...
Er zijn zoveel mooie oude foto's...het is moeilijk
om te kiezen uit al dat moois.
Wat een schoonheden waren het vroeger toch,
dat haar zo mooi, en die prachtig hoeden en
jurken met kant.
Eigenlijk had ik in die tijd moeten leven qua
mode, vind het zo prachtig allemaal.
Ik heb speldenkussentjes gemaakt en ook heb ik
deze printjes op mijn berenkindjes gemaakt.
Mijn berenkindjes hebben een zwart lijfje
en een berenkopje van linnen...
Normaal werk ik niet veel met zwart, maar ik vind
de combinatie van een linnen kopje en een zwart lijfje
zo gaaf, en supernostalgisch!
Eenmaal bezig met deze verrukkelijke prentjes, kon ik
niet meer stoppen om ze te verwerken hahahaha...
Ik heb ze ook op mijn gehaakte tasjes gemaakt en ook
maakte ik nog nostalgische kussens met deze oude afbeeldingen.
Maar deze tasjes en kussentjes laat ik jullie de volgende
keer zien hoor...
De speldenkussentjes zijn stuk voor stuk zo snoezig
ik vind het net kleine schilderijtjes...
De zwarte nostalgische berenkindjes heten Lizzy en Margootje..
De kussentjes en berenkindjes zijn overigens te koop,
ik kan onmogelijk al die kussentjes zelf houden...
Je kunt me altijd even mailen als je vragen hebt
Veel kijkplezier...!

Dikke kus en voor later een heerlijke avond,
liefs en tot snel!
Marijke
XXX