maandag 4 april 2016

Mijn theater is bijna klaar...en beer Sandy Sugerlee...


Lieve mensen,

Ik ben nog druk aan het werk voor aankomend weekend,
mijn theater is bijna klaar!
Het voorfont is helemaal klaar, nu ben ik nog bezig om
een mooie achtergrond te schilderen, en er komen nog
mooie oude gordijnen in...
Ik wilde jullie heel graag de voorkant laten zien, ik vind het
nu al zo gaaf! Mijn man maakte dit theater voor mijn verjaardag,
zo mooi zoals hij dit maakte, en superlief!
Het heeft mooie ornamenten gebruikt, als het theater helemaal
klaar is dan zal ik het nog een keer op de foto zetten.
In het theater staan al een paar artiesten, ze kunnen niet
wachten om te gaan optreden hihi...
En beer Sandy Sugerlee staat ook te trappelen
van ongeduld...zij kan zo mooi zingen...
Nog even geduld lieve snoesjes..het weekend mogen jullie
stralen op het jubileum van Dabida, nog maar een paar
nachtjes wachten...spannend!!








 Fijne avond
Liefs
XXX