zondag 5 september 2010

Muizenmeisje Lucinda...






Hay meisies...hebben jullie vandaag ook zo van het zonnetje genoten, het was soms echt ontzettend heet op bepaalde plaatsjes in mijn tuintje...lekker hé?Het is toch puur verwennerij zo heerlijk nazomerdagje?Maar ik wil jullie mijn nieuwste boetseerwerkje graag laten zien...dit is Lucinda het muizenmeisje.Ze heeft haar fluwelen muizenmutsje al aangedaan, zodat dat ze lekker kan gaan spelen.Weken heb ik aan dit muizenmeisje gewerkt, soms gaan de handjes wel 4 keer de oven in.En het kopje wel eens 7 keer, een erg tijdrovende klus...maar o,zo avontuurlijk.Ik zou ook niet zonder mijn boeseerwerk kunnen..Nadat ik beren heb gemaakt, wil ik ook weer graag gaan boetseren...Ik ben mezelf al aan het voorbereiden op de grote beurs in Ahoy, ik wil ieder keer toch weer nieuwe popjes en beren meenemen naar deze beurs, en dit is toch altijd weer zo spannend.
Meisjes ik wens jullie nog een rustige zondagavond, en alvast een fijne nieuwe week.
Kus Marijke