zondag 12 september 2010

Give Away en een kadootje voor de 200e volger...






Het is feest op mijn blog...de 200e volger heeft zich aangemeld op mijn blog!En dat is toch helemaal super!!Om dit heugelijke feit te vieren geef ik de 200e volger een kadootje..namelijk De Nostagische muizenwereld.Dit boek heb ik geschreven in 2007 en is een Hobby-kijkboek..je leert met kleine stapjes een mooie muis te boetseren, ook staan er leuke tips in,een muizentaart met muziek en lieve kleine gedichtjes.
Dit boek gaat naar Helena mijn 200e volger.. www.passionehelena.blogspot.com
Gefeliciteerd Helena...het boek wordt naar je opgestuurd hoor!
Er is ook een Give Away, dit is eveneens het Muizenboek...iedereen die een leuk,lief,gek of ander berichtje achterlaat maakt kans op het Muizenboek toegestuurd te krijgen...De berichtjes kun je voor 19 september plaatsen, en daarna zal ik het op mijn blog laten weten...leuk hé?
Nou meisjes...ik wil jullie nog een fijne,rustige zondag wensen en een goed begin van de nieuwe week..
Kus Marijke