zondag 8 oktober 2017

Een dagje in het atelier met Sophietje...

 Goedemorgen lieve mensen,

Gisteren heb ik een dagje in mijn atelier
doorgebracht met Sophietje...
En die dag was zeer bijzonder en spannend,
want Sophie mocht haar eerste knuffeltje maken!

Wat is ze toch geconcentreerd, soms met een
open mondje en tong er uit hahaha...
Ik heb zo ontzettend genoten van haar, zoals ze
met naald en draad al kleine steekjes maakte...

Sophie vertelde mij met glanzende oogjes
dat ze later dokter, casierre of berenmaakster wil worden!
Als haar zusje wat groter is, mag ze ook bij oma
mooie diertjes komen maken...maar goed Jasmijntje is 
nog maar 2 jaar, dus ze moet nog even wat groeien,
maar ik kan niet wachten om beide zusje alles te leren!

Sophie was zo trots nadat ze haar knuffeltje
klaar had...ze was zo blij!!!
Heerlijk om dit mee te maken...
Daarna hebben we alle popjes en berenkindjes
nog eens goed in het atelier bekeken...Sophie
is echt een poppenmoedertje...

Wens jullie een hele fijne zondag...!
Liefs van mijXXX















6 opmerkingen:

sirkkis zei

Hei Marijke pitkästä aikaan .
Olen ollut jo kauan huonokuntoinen ja en ole jaksanut olla blogeja lukemassa enkä kirjoittamassa.
Tänään katselin kuinka blogi-ystävillä menee. Ihania Ovat sinun kuvat Sophiesta.

Toivotan mukavaa syksyä sinulle sinne studioon.
Terveisin Sirkkis

Floor zei

Wat super knap van Sophie dat ze dat al kan!!!! Goed gedaan hoor.
Wat een prachtige foto's Marijke. Die foto's in het atelier zijn zo mooi en romantisch, je zou met gemak je beroep er van kunnen maken.
Ik zet wel steeds een reactie op je blog, maar hij (en ook andere) komt er nooit op te staan.
Maar ik neem aan dat je het wel per mail binnen krijgt?
Lieve groetjes,
Floor

Thuis bij Corrie zei

Wat heerlijk om ze gezellig samen bezig te zijn. Hopelijk een nieuw talent geboren?
Het eerste project is goed geslaagd. Wat heb je ook mooie foto's gemaakt.
Geniet er maar van.

Anoniem zei

Wat een lief knuffeltje is dat geworden, volgens mij heeft ze talent, enne...........van wie zou ze dat nu hebben....hahaha.
Wat een geweldige dag moet dat zijn geweest!!!

Lieve groeten, Molly

Alessandra zei

Ohhh...she's so sweet and tender!!! Thanks for sharing these gorgeous pictures
Hugs Alessandra

Caritas de algodón zei

The angels have her own face, squander the same feelings…
Blessing to little Sophietje, what a tender, beautiful creature she is. What a joy!
Congratulations to you.
María José