zaterdag 25 maart 2017

Call the midwife dekentje..

Lieve mensen,

Nog voordat ik naar buiten ga om van het warme
zonnetje te genieten, wil ik jullie mijn nieuwe 
Call the midwife dekentje en mutsje laten zien...

Ik volg de serie Call the midwife op Netflix
Het gaat over een jonge verloskundige die gaat werken
in de sloppenwijken van Londen in de 50-jaren...
In deze serie is veel humor en emotie's en ik moet jullie eerlijk bekennen
dat ik mijn zakdoekjes altijd klaar heb staan als
ik naar deze serie kijk..hihi...

In een van de afleveringen wordt een pasgeboren baby gewikkeld
in een zachtgeel dekentje..zo lief zoals dat er uitziet.
Dit inspireerde mij om dit dekentje te haken.

Het dekentje is van hele dunne en zachte wol gehaakt,
en voelt heel zacht en soepel aan..
Natuurlijk haakte ik er ook een mutsje bij...
Voor wie ook zo'n dekentje en lief mutsje zou willen hebben
kan me altijd even mailen hoor...
email:
marijkevanooijen1@gmail.com

Heerlijk weekend voor jullie
Geniet maar fijn van het voorjaarszonnetje..
Liefs van mij XXX