maandag 4 april 2016

Hazenkind Annebelle...de zus van Hannelorre...

Goedemorgen lieve mensen,

Ja ik weet het...alweer een nieuwe post hihi...ik
ga wel heel snel!
De laatste tijd heb ik zo fijn en superveel gewerkt,
dit natuurlijk om a.s weekend iets nieuws te kunnen
laten zien aan jullie, maar ook omdat ik in
een heerlijke Flow zit...het stroomt mijn vingers
uit, en onder mijn vingers wordt het ene na
het andere geboren!

 Ik wil jullie nog zo graag alles laten
zien voordat ik a.s zaterdag en zondag een geweldig
feest heb van onze Kunstgroep Dabida!
Deze wordt gehouden in Amsterdam in de Zuiderkerk.

En als ik straks misschien dingen verkoop, kan ik het
nooit meer op de foto zetten...
Vroeger vergat ik het vaak op de foto te zetten, en nu 
fotografeer ik alles voordat ik naar de beurs ga.
Dat is superhandig en heel erg leuk om later de 
foto's nog eens te zien van wat je allemaal hebt gemaakt.

Dus ja weer een nieuwe post...en dit keer met
hazenkind Annebelle...
Ze is geboetseerd, en de zus van Hannelorre..
Vind ze samen zo lief en zo mooi in harmonie.

Ook wil ik jullie vertellen dat er van onze Kunstgroep
Dabida en andere Russische poppenmaaksters een
geweldig boek uit komt..super he?
We krijgen dit boek ook a.s weekend te zien, en
tjeetje wat is dit toch super spannend en leuk!!!
Ik heb al een paar pagina's mogen zien, en misschien
mag ik jullie deze ook al laten zien.
Jullie horen weer snel van mij...

Wens jullie een mooie dag...heel veel liefs
Marijke
XXX