zaterdag 2 april 2016

Onze Sophie is 4 jaar!

 Lieve mensen,

Gisteren hebben we een klein feestje gehad, daar onze Sophie
4 jaar is geworden, wat is die 4 jaar voorbij gevlogen.
Wat is ze al groot aan het worden, en wat is ze mooi
en zo lief, ze vraagt over van alles, en verteld
mij hele verhalen..zoals hoe je een wesp kunt
laten schrikken hahaha...wat een mooie leeftijd is dit toch.

Vandaag is het grote mensenfeest... gisteren hebben Lisa en ik
met de twee meisjes een klein feestje gehad met
 taartjes met kaarsjes...Sophie mocht een wens
doen...en ze wenste een Roodkapje cape..

Wat was ze blij toen ze de kadootjes uitpakte en er
zat een Roodkapje cape in...jullie hadden haar blijde gezichtje
 eens moeten zien, die oogjes zo blij...!
Ook heb ik een step gegeven,  nadat we de taartjes
op hadden gegeten zijn we het bos in gegaan, want
ja Roodkapje hoort in het bos..Wat een verrukkelijk gezicht
was dat om te zien een klein Roodkapje op de verharde
bospaadjes te zien steppen...

Lisa, Dennis en de meisjes zijn later nog naar de speeltuin
gegaan, het weer was zo heerlijk,zowat geen wind en
dat lekkere warme zonnetje...
Lisa heeft deze foto's met haar nieuwe camera genomen,
en ik vind ze werkelijk prachtig!

Vandaag gaan we nog een fijne dag tegemoet,
we gaan we met z'n allen naar Monkey Town
lekker spelen...ik verheug me er zo op..






Heel fijn weekend
liefs
XXX