dinsdag 15 maart 2016

Claudine...

Goedemorgen lieve mensen,

En ja ook mijn konijnenkind Claudine,
heb ik op de kiek gezet...
Dit konijntje is klein maar fijn,
een lief klein kopje met sprekende oogjes...
Ik vind haar jurkje en cape zo schattig,
mijn vriendin Anita heeft deze cape
gebreid, ik vind het zo schattig gemaakt.
Moet nog veel oefenen wil ik zo'n
kunstig breiwerk kunnen maken...
Maar goed zo hebben we allemaal onze eigen
kwaliteiten, dat maakt het leven zo
bijzonder en spannend!
Vandaag als ik tijd heb, zal ik mijn aapjes
die ik een tijdje geleden heb gemaakt, op de
kiek zetten...het zijn schattige aapjes, maar
ohhh..er zit er eentje tussen die heeft
heuse apenstreken..hihi..
Ik ben dol op aapjes...dus deze de volgende keer!
Eerst mijn lieve konijnenbeesie Claudine...







Hele fijne dag voor iedereen...
Liefs
Marijke
XXX