donderdag 12 november 2015

Marie-Antoinette poes...


 Goedemorgen lieve vrienden,

Het hoofd van Marie-Antoinette poes is klaar.
Ik maakte van heel zacht roze poederpastel tint een mooie
pruik, en zeg nu het staat Marie toch beeldig?
Handen en lichaam zijn klaar, en ze staat 
te pronken op haar hakken van kant, in haar blote niksie
met alleen een lange onderbroek met roeseltjes..
Vandaag ga ik een begin maken aan haar onderjurken en jurk maken,
daar zal ik enkele dagen mee bezig zijn..
Wil met warm crèmekleurige materialen werken, en
ik ga met veel antiek kant werken...Ik heb er zo'n zin in!
Maar zoals Marie nu zo voor me staat, ben ik al zo blij
met haar, vind haar zo statig en ze straalt zoveel rust uit.
Hopelijk zal degene waar Marie naar toe zal gaan,
haar ook mooi vinden, dat is altijd het spannende als je
in opdracht iets maakt.
Nu ga ik snel weer verder...hopelijk kan ik jullie volgende
keer Marie laten zien in haar mooie jurkje..



Tot snel...dikke kus
Marijke
XXX

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lydia 12-11-15 10:32:09

Hoi lieverd ,heb net even Poes Marie Antoinette bewonderd en meid wat is ze mooi wat zal de mevr waar je haar voor maakt straks trots en dankbaar zijn .Dikke X van Lydia

Anoniem zei

Lieve Lydia,

Meis dank je wel voor je lieve woorden.

Hele dikkeX terug Marijke

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Wat lief dat je me net even belde ❤️, en wat was het fijn jou stem te horen .
En wat hebben we weer heerlijk zitten klessebessen over van alles hi,hi
Maar nu even over dit prachtige poezen meisje .
Wat heb je het ontzetten knap gemaakt alles zo fijn en in de kleinste details afgewerkt ,wat ben je hier toch super goed in ,en wat heb je een ijzeren geduld om alles zo mooi te krijgen . Het gezichtje is zo mooi gemaakt in de poeder tinten die je hebt gebruikt hier voor .
Het pruikje heeft mijn hart gestolen zo mooi ,en de kleur is werkelijk perfect .
Hier zal mevrouw heel blij mee zijn, ik weet het zeker een pronkstukje in haar huis .
Ik kijk nu al weer uit naar je nieuwe creatie hoor lieve marijke .
Veel liefs van mij en een dikke kus xxxCaroline

Anoniem zei

Lieve Caroline,

Ja meis het was ook super jouw stem even te horen..zo gezellig onze klessebespraatjes.
Dank je wel voor jouw mooie compliment over mijn Marie..
Nog even en ze is klaar!

Dag lief mensje..liefs en beterschap van mij..jouw baronesXXX

sirkkis zei

Hei sinulle upea mestari nukketaiteilija. Kauniin kuningattaren olet tehnyt ja niin elävät silmät hänellä.Peruukki on aivan upea.

Anoniem zei

Dear Sirkkis,

Thank you so much for your comment..

Wishing you a lovely weekend,
MarijkeX