maandag 23 november 2015

Celeste...

 Lieve mensen,

Ja er is weer een poezenmeisje geboren,
Haar naam is Celeste...
Er zijn mensen die graag een poezenmeisje
willen adopteren, vandaar dat nu twee poezen
achter elkaar zijn geboren.
En nog steeds vind ik het zo geweldig om
deze dieren te maken, daar ze toch steeds ondanks
hetzelfde patroon,  iedere keer totaal anders worden.
Het ene poezenbeest kijkt pittig en de ander
juist weer heel liefelijk..
Ieder heeft zo z'n eigen karaktertje en daar
is niks mis mee, dat mag..
Maar zo tussen het poezen maken door ben
ik ook met iets anders bezig, en dit heeft 
met Kerst te maken.. ja ik weet ik ben best vroeg,
maar het is zo gaaaaaffff!!!
Het zijn speeldozen, maar hele bijzondere en superlieve!!
Deze dozen zijn nog niet helemaal klaar, maar
zodra ze klaar zijn, zal ik ze jullie laten zien hoor..










 Hele fijne nieuwe week, en bedankt
voor jullie bezoek!
Liefs
Marijke
XXX

12 opmerkingen:

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Celeste is een heel mooie poes geworden, ook haar kleedje is super.
Groetjes Anja Van den Meerssche x

Wateringen zei

Hay Anja,

Dank je wel meis...
Het kleedje van Celeste was erg veel werk,
maar het staat haar goed.

Liefs,MarijkeXXX

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, ik vind het een heel lief poezebeest geworden,
ze kijkt je zo gezellig aan met het mooie snoetje!
ik wens je nog een fijne week toe,
van Simonne

Wateringen zei

Goedemorgen Simonne,

Dank je wel meis...
En misschien kun je wel zien, dat ik het snoetje
heb gewolvilt, dit geeft een mooi effect.

Hele fijne week meis.

Liefs MarijkeXXX

sirkkis zei

Aivan upea kissa ja niin kaunis katse ♥

Wateringen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel!

Liefs,
Marijke

Lotti zei

Dear Marijke,

Love your work so much. It´s always nice to visit you blog and look at your beautiful creations. I´m so happy, that Celeste will be mine. You always make my day.

BIG HUGS from Lotti

Wateringen zei

Dear Lotti,

Thank you so much!
Yes, Celeste is coming to you, and
it makes me happy too!

Love from MarijkeXXX

MARIANNE zei

Hallo lieve Marijke!

Wat fijn dat ik ook jou na lange tijd, toch weer gewoon een berichtje kan sturen...en meteen zie ik dan eerst de prachtige poes Marie Antoinette, en de prachtige poes Celeste die je weer gemaakt hebt...en dat je ook nog druk bezig met Kerst speeldozen!!!
Geweldig hoor dat je gewoon doorgaat met je grote passie, om al de idééen die in je hoofd ontstaan, door je altijd, creatieve, nijverige handen weet te laten maken!
Hopelijk gaat alles goed met jou en jullie gezin!

Hier alles zo z'n gangetje, mijn man moet helaas na ruim 2 jaar naar een andere Zorginstelling, vanwege, een ander beleid en veel personeel ontslagen...zucht...terwijl hij het daar zo naar z'n zin heeft, en het lang duurt voordat hij zich weet te settelen, maar ja we gaan nu op zoek naar een woonomgeving, die voor hem goed voelt.
Mijn lijf werkt nog steeds niet mee, en veel ziekenhuis bezoeken achter de rug, binnen ons gezinnetje ook verdrietige dingen...maar ja we gaan gewoon door...want er zijn helaas nog altijd veel ergere dingen, die er gebeuren om ons heen!!

Lieve groetjes en een mooi weekend hoor!

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
zeer mooi, het poezenkind ! prachtig
nog een fijne avond
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Marijke van Ooijen zei

Lieve Marianne,

Sorry voor mijn late reactie,we zijn net terug uit Praag.
Dank je wel voor je ontzettend lieve woorden en compliment
over mijn poes Celeste..

Wat vreselijk dat je man weg moet, wegen een ander beleid,
moet jouw man daar dan de dupe van worden.Vind het zo vreselijk
dat dit zo moet gaan..Ik wil jou en je gezin ontzettend veel sterkste wensen
en zoveel liefs...
Ik zal je nog even mailen lieverd...

Dikke hele dikke kus XXXX
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manja,

Wat een lieve woorden, dank je wel meis.

Hele lieve groetjes,
Marijke
XXX