zondag 16 augustus 2015

Geluk, Liefde en tevredenheid...

Dag lieve mensjes,

Ik ben geïnspireerd door dit schattig oude plaatje,
en zo zijn er nieuwe schepseltjes onder mijn handen geboren...
Het was heerlijk om deze popjes te maken, in zachte
kleurtjes en lieve pompoentjes...linten  en kantjes...
Voel me een gezegend mens om met deze prachtige
materialen te mogen werken en mooie dingen te
kunnen maken.
Natuurlijk maakte ik naast deze popjes nog een berenkindje
en een ander popje met een puntmutsje..
Voel zoveel LIEFDE voor mijn werk, dit is eigenlijk
met geen pen te beschrijven, ik voel dankbaarheid en een
tevredenheid..en hier ben ik zo blij mee!
Dit is GELUK, en geluk is niet te koop, dat is er ineens
als een windvlaag, en dit koester ik...
GELUK, LIEFDE en tevredenheid...ja ik voel me een gezegend mens!



















Dank je wel voor het kijken, 
tot snel weer!
Liefs
Marijke
XXX