dinsdag 18 februari 2014

Roze ballerina engeltjes...


Lieve blogmeisjes,

Gisteren ben ik mee geweest naar een ballet lesje
van kleine Sophie...en ohhh...wat heb ik daar toch van
genoten! Zo lief al die kleine meisjes in hun roze ballet pakjes..
Voordat de ballet les begint, nog even samen met 
Allesia op een bankje zitten...kleine roze ballerina engeltjes in hun
roze pakjes...
Alles vinden ze mooi...kijk ze eens kijken naar de
grotere ballet meisjes...
Sophie had haar ballet Nijntje ook meegenomen...
en deze wordt door iedereen bewonderd op les..haha..
Kijk eens naar oma lief snoesje...zien jullie
haar echte ballet schoentjes zo klein en met glittersteentjes..
Nog even wachten, en dan ineens komt er een groot
meisje naast je zitten...Sophie vind het zo spannend!
We horen de muziek al...wat vrolijk...wat onwennig staat het kleine
ding te kijken...maar dit duurt niet lang hoor...hahaha..
Kijk haar staan met haar luierkontje hahaha...als deze kleine
meisjes lopen, zijn het net waggelende eendjes...
Als snel loopt Sophie op een groter meisje af en pakt
haar hand..zo lief...!
Ze luisteren aandachtig...en er worden wat spelletjes gedaan...
Er waren zoveel lieve en mooie meisjes...maar ik had alleen
maar oog voor Sophie...ik moet daar hebben staan stralen...ohhh
ik ben zo ontzettend trots!
Hier kunnen meisjes al vanaf anderhalf jaar op balletles..
Dat is toch super tof?
Kleine snoes...je bent zowat 2 jaar....
Wat gaat het snel...en wat is deze leeftijd ook bijzonder..!
Ik zie mijn kleine meisje dagelijks, en ben zo dankbaar en blij
dat ik dit allemaal mag meemaken..dit is vreugde..dit is GELUK!
In de ballet les worden spelletjes gedaan...er wordt op muziek
gedanst...Sophie kan op haar tenen lopen, en daar is ze zo trots op!
Ze heeft er zo'n plezier in...en ook om met andere kindjes te spelen...
Ik ben het eerste kwartier binnen bij de les gebleven...en daarna ben
ik weg gegaan...daar Sophie met mij wilde dansen haha...ze
werd te veel afgeleid door mij hihi...
Dit lieve kaartje heeft Brocante Brie voor me gemaakt..
Dank je wel Brie..je bent een schat!
Iedereen bedankt voor het kijken en 
tot de volgende keer!
Liefs,
Marijke
X