dinsdag 5 november 2013

Sofa doll Vittoria...

Lieve blogsisters...

Hier een paar kiekjes van mijn sofa doll Vittoria...
Ik vind haar beeldschoon met haar snoezige knotjes opzij
van haar hoofdje...en op haar hoofdje heeft zij een soort
van diadeempje van zwart fluweel...
Vittoria is een kleiner sofa popje als de vorige
sofa dolls die ik aan jullie heb laten zien...
Ze is helemaal compleet...haar handjes en voetjes zijn
niet gebroken en hebben de tand des tijds goed doorstaan...
Kijk die uitdrukking eens...zo vol rust en zo sereen...wat 
konden mensen vroeger toch mooie poppen maken...
Ik ben er helemaal weg van..
Vittoria heeft een gehaakt tasje...in mijn volgende post zal
ik jullie uitgebreid vertellen over deze gehaakte tasjes...
Ze zijn zo prachtig...en ik wil jullie heel graag in mijn
volgende post foto's laten zien...deze tasjes kun je
dan in mijn winkeltje vinden..
In haar  tasje heeft Vittoria een geweldige 
poederdoos zitten...
Met een beeldschone afbeelding van een
Franse dame...toen ik de poederdoos open deed,
zat er nog wat poeder in...het ruikt heerlijk...zo
echt naar lang geleden...!
Vittoria wil nog even haar poppen neusje poederen...
mooie pop met je schattige knotjes...
Dit is de onderkant van de poederdoos...
Je kunt zien dat de poederdoos uit Parijs komt...
Wie zou nu toch haar neusje ooit hebben gepoederd met
deze poederdoos...
Zulke mooie oude voorwerpen laten mij altijd dromen...

Hou je dromen vast!
Bewaar in je hart
een geheim, stil plekje
waar je dromen heen kunnen gaan
en zo, beschut,
kunnen groeien en bloeien...

Liefs,
Marijke
XXX