woensdag 25 september 2013

De oogverblindende hals sieraden van Silvia...

 Hallo lieve meisjes,

Sinds ik op Facebook zit, heb ik zoveel blogsisters 
mogen ontmoeten...het is heerlijk om iedereen ook weer
op Facebook te spreken, en elkaars werk te mogen bewonderen..
 Dit keer dus geen popjes en beren uit eigen hand maar ik laat
jullie heel graag het werk zien van Silvia...
Zij is voor vele een bekende van haar blog Het lijstje van brocante...
Zij heeft ook een geweldige en beeldschone shop, en ik raad
iedereen aan om een kijkje te gaan nemen in deze verrukkelijke webshop
 Silvia is een geweldig en ontzettend lieve vrouw, en
zij maakt beeldschone hals sieraden van roosjes en andere
bloemsoorten....het geheel wordt afgewerkt met linten of
mooie parelkralen...
 Ik zag de facebook page van Silvia en ik was op slag verliefd
op haar kunstwerkjes....ze zijn zo sierlijk en met veel zorg gemaakt...
ja daar kun je alleen maar van genieten als je het ziet...zo mooi..
 Natuurlijk heb ik mijn hals sieraad ook al bij Silvia besteld, zij maakt
deze mooie hals sieraden namelijk op bestelling...
Mijn hals sieraad hangt op een paspopje met een oud jurkje,
en staat beeldschoon en past helemaal in mijn romantische slaapkamer...
 Wie een mooi hals sieraad zou willen kan naar de webshop 
van Silvia gaan, en je kunt hier haar email adres vinden..
Ook maakt Silvia prachtige collage's zoals hierboven en hier beneden..
deze collage's zijn toch beeldschoon, en in de stijl zoals zij haar
hals sieraden maakt...
De kunstwerkjes van Silvia laten mij dromen van mooie tijden
van lang geleden...het is zo super romantisch allemaal.
Lieve Silvia...bedankt voor het mooie hals sieraad..!
Dag lieve blogsisters
Lieve groet van
Marijke
XXX