dinsdag 31 augustus 2010

Romantische rozenkussens...en een kunstwerkje van Elly...







Gisteren ging ondanks alle regen hier toch even flink het zonnetje schijnen.Er viel een envelope op mijn deurmatje met daarin en prachtige kaart van Elly...wat leuk!Ik had op haar blog een berichtje achter gelaten, dat ik deze kaart de mooiste vond, die Elly tot nu toe gemaakt had...en nu heb ik deze kaart zomaar toegestuurd gekregen...zo lief! Ik heb van dit kunstwerkje van Elly een geurkussentje gemaakt, met mooie oude kantjes en gevuld met lavendel...ik vind het erg leuk geworden.
Jullie kunnen gerust eens een kijkje nemen bij Elly..www.ellyscardcorner.blogspot.com
Ook heb ik vandaag mijn romantische rozenkussens afgemaakt, en ik ben er helemaal weg van om deze kussens te maken...mooie rozetten en in het midden een roos.
Wie ook zo'n romantisch kussen wil leren maken kan zich opgeven want ik wil een leuke workshop gaan organiseren...misschien kan ik jullie ontmoeten in mijn atelier.