maandag 26 oktober 2009

Een bijzondere beurs...

Deze beurs was heel erg bijzonder.. Poppen, beren, en antiek door elkaar heengehusseld...een smeltkroes van creatievelingen. Het niveau van de poppen en berenmaaksters was erg hoog. Ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken, vooral de Duitse berenmaaksters waren geweldig!

Mijn nieuwste lapjesberen werden met open armen ontvangen, en mijn Pierotkindjes zijn naar Belgie en Rusland gegaan. Iemand zei..het zijn net engeltjes die zich in een pierotpakje hebben gehesen...

Dit jaar was het ook bijzonder druk op de beurs... we hebben twee dagen het vuur uit onze sloffen gelopen, veel gepraat, en vooral veel gelachen, complimentjes in ontvangst genomen.. Ook mijn Taartenmadame Auntie Sweet Pie werd veel bekeken...en maakte geregeld een glimlach bij de mensen los.. en dit was ook precies mijn bedoeling..

Kortom een beurs om niet te vergeten... Alle foto's van deze beurs kunt u binnenkort bekijken op mijn website.
www.marijkevanooijen.nl