maandag 31 augustus 2009

Een bezoekje aan het atelier van Ger, Nel en ...Ellen

Afgelopen vrijdag zijn de zusjes Ger en Nel in mijn atelier geweest.Zij hebben in 2004 ieder een pop bij mij gekocht...en bij één van de poppen was het borststuk los gelaten.
De zusjes wilden graag dat ik de pop zou repareren..en ze wilde graag mijn nieuwe atelier eens bewonderen.Onder het genot van een kopje koffie met wat lekkers, heb ik de pop gerepareerd, en konden Ger en Nel alles bekijken.Het was trouwens erg leuk om mijn poppen na vijf jaar weer eens terug te zien..de stijl van deze poppen vond ik erg mooi...de Shabby-style.De pop was makkelijk te repareren hoor.Ook kwam deze dag mijn vriendin Ellen een dagje op bezoek..zij kwam haar wollepoppeuter Kaatje opgehalen...We hebben de hele dag lekker gekeutelt...echt een drukke maar gezellige dag...meiden heel erg bedankt voor jullie bezoek aan mijn atelier.

15 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

I am sure this article has touched all the internet people, its really really good paragraph on building up new web site.


Take a look at my webpage :: short game instruction

Anoniem zei

Hey! I simply want to give an enormous thumbs up for the nice information you’ve
right here on this post. I will be coming again to
your weblog for extra soon.

Also visit my web blog ... seo toturial

Anoniem zei

Whats up! I just would like to give a huge thumbs up for the great information you have here on this
post. I will be coming back to your weblog for extra soon.


Feel free to visit my website :: how to increase semen production

Anoniem zei

Your style is so unique in comparison to other people I've read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

Look into my website - basyx verse partition

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.