dinsdag 14 augustus 2018

Engelse Setter Chelsea...


Lieve mensen,

Eindelijk eindelijk kan ik weer inloggen!
Ik ben uren aan het zoeken geweest, en het ging niet meer!
Ik kon niet meer inloggen...nu kan het eindelijk weer, ik
 zo blij!!!!!!!!

Maar ik heb nu wel een volgend probleem, ik kan nu
mijn email niet meer in...dus ik kan niet meer inloggen
om mijn email te bekijken! 
Ja dat is dus om moedeloos van te worden natuurlijk...
Donderdag komt mijn zoon langs en hopelijk kan
hij me hier dan mee helpen...

Maar goed...wat heb ik het bloggen gemist...!
Hoe is het met jullie?
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie...

Nu wil ik jullie heel graag mijn nieuwste
hond laten zien..ze heet Chelsea...

Een Engelse Setter, ze is nog niet klaar moet haar
nog een lichaam geven, en een prachtige jurk en jas...

Ze is gemaakt in opdracht voor een lieve dame
en zij woont in Californie in Amerika...
Zij heeft haar al gezien, en was er hartstikke verliefd op!
Dus daar ben ik heel erg blij mee...
Dus als deze dame klaar is, gaat ze een hele lange reis
naar Amerika maken...

Nou lieve mensen...vind het zo super dat ik weer
kan posten...heel veel liefs van mij...
Dikke kus
XXX